De eeuwige single.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 09:29

Jessix schreef:
Ik wil gewoon niet altijd degene zijn die de portemonnee moet trekken. Dat alle uitjes en vakanties van mij uit moeten komen omdat hij daar geen geld voor heeft. Dat ik altijd degene moet zijn die naar hem toe komt en overal naar toe rijdt omdat ik degene ben met een auto en rijbewijs.

Klinkt misschien egoïstisch, maar voor mij moet een relatie echt een meerwaarde hebben. Je hoeft niet rijk te zijn, maar het is wel prettig als je gewoon een inkomen heb om voor jezelf te kunnen zorgen en er ook nog wat is waardoor we het samen leuk kunnen hebben.


Dat is precies hoe ik het ook voel, het is gewoon niet gelijkwaardig dan.. :n

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 09:36

Joliieeenn schreef:
Pffff ik ben er ff helemaal klaar mee. Moet je verplicht mee naar een familie feestje, allemaal koppeltjes met kinderen of zwanger. Dan gaan die gesprekken continu over die kinderen. Echt ik krijg er de kots van :+

Dat vind ik wel een nadeel van vrijgezel zijn en geen kinderen willen. Als je dan nog een partner hebt die op dezelfde lijn zit kun je daar nog mee praten maar helaas..


God ja, en dan ook altijd die verplichte vragen wanneer je zelf aan een gezin gaat beginnen... 1x oke, maar vraag het niet elke keer als je me ziet, dan ben ik er ook echt wel klaar mee.

anjali
Berichten: 15101
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 09:54

Sintara schreef:
Ik heb nog nooit effect gemerkt van sterrenbeelden

Ik wel! Maar het gaat niet alleen om je zonneteken. Je moet de horoscoop in z'n geheel zien.

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 09:57

Nou, ik ben ram. En toevallig past daar blijkbaar boogschutter bij?
Mocht dat nou net mijn date voor vanavond zijn

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 09:57

The_Cat schreef:
Joliieeenn schreef:
Pffff ik ben er ff helemaal klaar mee. Moet je verplicht mee naar een familie feestje, allemaal koppeltjes met kinderen of zwanger. Dan gaan die gesprekken continu over die kinderen. Echt ik krijg er de kots van :+

Dat vind ik wel een nadeel van vrijgezel zijn en geen kinderen willen. Als je dan nog een partner hebt die op dezelfde lijn zit kun je daar nog mee praten maar helaas..


God ja, en dan ook altijd die verplichte vragen wanneer je zelf aan een gezin gaat beginnen... 1x oke, maar vraag het niet elke keer als je me ziet, dan ben ik er ook echt wel klaar mee.



Mijn kind staat op de wei. _O- Technisch gesproken eerder een oma met haar 27 jaar.

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:01

Ik heb niks met sterrenbeelden of horoscopen _O- Vind het soms wel eens leuk tijdverdrijf om te lezen, maar om een groep weg te zetten met een bepaald karakter vanwege de maand waarin ze geboren zijn? :n

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:05

MyWishMax schreef:
Ik heb niks met sterrenbeelden of horoscopen _O- Vind het soms wel eens leuk tijdverdrijf om te lezen, maar om een groep weg te zetten met een bepaald karakter vanwege de maand waarin ze geboren zijn? :n


Zeker niet doen, doe ik ook niet.
Maar dacht zal voor de grap eens kijken :j

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:11

Oh, voor de grap doe ik ook hoor. ;)

anjali
Berichten: 15101
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 10:52

white_flame schreef:
Nou, ik ben ram. En toevallig past daar blijkbaar boogschutter bij?
Mocht dat nou net mijn date voor vanavond zijn

Qua zonneteken zou dat wel kunnen omdat jullie allebei vuurtekens zijn.Er is dan in elk geval wederzijds begrip.Of er ook liefde in zou zitten,dat heeft meer te maken met de stand van de planeet Venus.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:06

ohh doe ik ook niet hoor, maar ben wel extra op mijn hoede met Boogschutters :P
Heeft mij nooit iets goeds opgeleverd haha
Verder heb ik geen idee wat het beste bij Vissen met een tikkeltje waterman past :+

Sheran

Berichten: 17242
Geregistreerd: 20-10-07

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:09

Nu vraag ik me ook af wat er zo fout ging tussen mij (schorpioen) en een Tweelingen. Ik lees meestal dat schorpioenen egoïstisch zijn maar ik ga echt door het vuur voor iemand. Mijn Tweeling liet me vaak zitten, alles draaide om hem. Maar dat klopt niet met de sterrenbeelden :P

Anoniem

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:16

Ik heb geen idee wat het sterrenbeeld van mijn ex is en of het past.. Maar hij was autist en dat overruled toch wel alles :')

Joliieeenn
Berichten: 955
Geregistreerd: 05-12-12
Woonplaats: Tongeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:17

Bagheera_206 schreef:
Joliieeenn schreef:
Pffff ik ben er ff helemaal klaar mee. Moet je verplicht mee naar een familie feestje, allemaal koppeltjes met kinderen of zwanger. Dan gaan die gesprekken continu over die kinderen. Echt ik krijg er de kots van :+

Dat vind ik wel een nadeel van vrijgezel zijn en geen kinderen willen. Als je dan nog een partner hebt die op dezelfde lijn zit kun je daar nog mee praten maar helaas..


God ja, en dan ook altijd die verplichte vragen wanneer je zelf aan een gezin gaat beginnen... 1x oke, maar vraag het niet elke keer als je me ziet, dan ben ik er ook echt wel klaar mee.



Mijn kind staat op de wei. _O- Technisch gesproken eerder een oma met haar 27 jaar.[/quote]


Ik antwoord dus altijd heel belegigd als ze weer eens vragen wanneer ik van plan ben een vriend te vinden en nichtjes, neefjes of kleinkinderen te maken; Jullie hebben 3 kleinkinderen/neefjes en nichtjes en jullie komen nooit naar ze kijken :+

Ja dat is niet hetzelfde. Voor mij wel. Hoef geen kinderen, ik wil echt alleen beestenkinderen.

anjali
Berichten: 15101
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:26

Silly1972 schreef:
ohh doe ik ook niet hoor, maar ben wel extra op mijn hoede met Boogschutters :P
Heeft mij nooit iets goeds opgeleverd haha
Verder heb ik geen idee wat het beste bij Vissen met een tikkeltje waterman past :+

Aanvullend zou zijn Maagd-Leeuw.

anjali
Berichten: 15101
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:29

Sheran schreef:
Nu vraag ik me ook af wat er zo fout ging tussen mij (schorpioen) en een Tweelingen. Ik lees meestal dat schorpioenen egoïstisch zijn maar ik ga echt door het vuur voor iemand. Mijn Tweeling liet me vaak zitten, alles draaide om hem. Maar dat klopt niet met de sterrenbeelden :P

Schorpioen is diep voelend. Tweelingen zijn oppervlakkig en waaien met alle winden mee.Ze kunnen vaak wel goed kletsen en daardoor ben ik er ook wel eens ingetuind. :+

mala26

Berichten: 5004
Geregistreerd: 05-02-13

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 11:33

Ik heb er niet heel veel mee dat sterrenbeeld gedoe. Maar soms lees ik wat over de mijne en denk ik eh ja klopt precies. Dus er zal best wat in zitten. Maar voor mij geen reden om daar op op partner te kiezen.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 12:30

Sheran schreef:
Nu vraag ik me ook af wat er zo fout ging tussen mij (schorpioen) en een Tweelingen. Ik lees meestal dat schorpioenen egoïstisch zijn maar ik ga echt door het vuur voor iemand. Mijn Tweeling liet me vaak zitten, alles draaide om hem. Maar dat klopt niet met de sterrenbeelden :P



Ik zie Schorpioeen juist helemaal niet als egoistisch, 2 van mijn beste vrienden zijn schorpioenen, lijken qua karakter ook echt op elkaar.

Anjali, mijn laatste relatie was een maagd, maar wat een slappe zak was dat zeg, kon niet voor zichzelf nadenken en geen keuzes maken.
Wel ontzetten lief en wel willend naar alles en iedereen toe (kon daarom ook tegen niemand nee zeggen)
Geen idee of dat normaal is voor een maagd, maar nee dank je zo iemand wil ik niet.

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 12:39

Ik ben ook een maagd Natas :D

Herken mezelf er niet in, maak redelijk snel keuzes.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 12:43

hahaha okay Die "langdurige date" waar ik je over vertelde tijdens de sushi is dus ook maagd :P

Sintara

Berichten: 7398
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 12:48

anjali schreef:
Schorpioen is diep voelend. Tweelingen zijn oppervlakkig en waaien met alle winden mee.Ze kunnen vaak wel goed kletsen en daardoor ben ik er ook wel eens ingetuind. :+

Ah kijk dat verklaard een hoop, ik moet op zoek naar een vlieger!

Ik vind het nogal lomp om mensen zo in hokjes te stoppen puur op basis van de maand waarin ze zijn geboren. Ik herken echt geen enkele eigenschap van kennissen in welk sterrenbeeld dan ook die hier is genoemd. Maarja, als jullie er blij van worden moeten jullie je er vooral lekker mee bezig houden.
Ik vind het onzin :) .

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 12:51

ohh maar dat heeft niets met in hokjes stoppen te maken hoor, althans bij mij niet, alelen gaan er soms wel wat waarschuwingslichtjes branden.

Laatste date was een boogschutter, ondanks dat ik hem hele leuk vond, heeft hij toch weer bewezen dat dat niet de juiste mensne voor mij zijn.
Wil niet zweggen dat ik het de volgende keer niet weer in zal trappen hahhaa
Want ik val er blijkbaar wel wel op.

Sintara

Berichten: 7398
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 12:54

Ja ik snap opzich wel dat als dat telkens de overeenkomstige eigenschap is dat je bij de volgende nog eens extra nadenkt hoor Silly :P

Ik heb het met zwarte krullen >;)

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 13:02

Whahahaha wat doen die krullen fout dan

Sintara

Berichten: 7398
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 13:16

Het haar zelf niks maar degene die eraan vastzat ging vreemd, liegen en weet ik veel wat allemaal. Bleek toch anders te zijn dan ik tijdens de relatie dacht.
Later met een andere zitten kletsen (zelfde haartype), die was toen helemaal van de bdsm en dat moest ik ook leuk leren vinden ofzo? Snel wegwezen dus.. Weer een ander (ook al dat haar!): die kon niet ophouden en de hele tijd weer proberen af te spreken. Ook na 6 jaar toen ik een andere telefoon nam en hem dus nog niet had geblokt op de nieuwe, kwamen er nog berichtjes van hem binnen. Maar ook van de eerst genoemde ex hoor. En van mijn andere ex, maar die was blond.

Anyway, blokkeer apps zijn heilig.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 13:54

hahaha OMG dat schiet niet op nee.
Blokkeer apps?