Geurflacons Miele

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ierusju

Geurflacons Miele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-19 18:54

Oke dit is echt een eerste wereldprobleem, maar ik ga het toch vragen :+
Bij de aankoop van onze droger, kregen we er gratis 2 geurflacons bij. En dat was zó fijn, de was ging er zo lekker van ruiken <3
Alleen zijn ze best prijzig... 20 euro voor 1 flacon.
Laatst heeft mijn moeder een wasmachine gekocht van miele, waardoor ze weer gratis flacons mocht uitkiezen. Daardoor kwamen we er weer achter dat het toch wel echt heel fijn is.
Maar nu vroeg ik me af of ze ergens te verkrijgen zijn in grootverpakking. Het is namelijk niet iets waar we echt niet meer zonder kunnen, maar het was wel heel fijn.
Ik kon het zo snel niet vinden, maar vroeg me af of er mensen zijn die wel weten of dat te verkrijgen is?
Alvast bedankt in ieder geval :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 19:16

Eerste Google resultaat.
€11.95 per flacon bij Miele zelf, gratis verzending vanaf €20.00.
Hoe kom jij aan €20.00 per flacon dan?

ierusju

Re: Geurflacons Miele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-19 21:04

Ik zat op bol.com te kijken. Daar zijn ze 19 nogwat.
Maar mijn moeder vind het nog steeds duur voor iets wat het ongeveer 2 weken uithoudt, vandaar dat ik opzoek was naar groot verpakkingen

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:45

eventueel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:55

Gewoon een beetje waspoeder opzuigen werkt ook prima! Ik heb er speciaal Biotex voor in huis, gebruik verder nooit waspoeder.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:57

ierusju schreef:
Maar mijn moeder vind het nog steeds duur voor iets wat het ongeveer 2 weken uithoudt, vandaar dat ik opzoek was naar groot verpakkingen

2 weken?

Ik heb bij mijn nieuwe droger er 3 gekregen, de eerste hebben we in gebruik genomen in januari, en de 2de in mei. Door ze te draaien kan je 'doseren', voor mij is de minimum dosering genoeg om een heerlijke geur te hebben. Nu ik heb ook geen groot gezin, dus draai niet zoveel wasjes, maar ik doe er echt veel langer mee.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-19 17:31

eventueel schreef:
Gewoon een beetje waspoeder opzuigen werkt ook prima! Ik heb er speciaal Biotex voor in huis, gebruik verder nooit waspoeder.

Hoe moet je waspoeder opzuigen met een droger? :')

Seltje schreef:
ierusju schreef:

2 weken?

Ik heb bij mijn nieuwe droger er 3 gekregen, de eerste hebben we in gebruik genomen in januari, en de 2de in mei. Door ze te draaien kan je 'doseren', voor mij is de minimum dosering genoeg om een heerlijke geur te hebben. Nu ik heb ook geen groot gezin, dus draai niet zoveel wasjes, maar ik doe er echt veel langer mee.

Hij doet ongeveer 50 wasbeurten. Wij zijn met een gezin van 5 + 1 aanhang die hier ook regelmatig is. Dan nog veel paardenspullen en sportspullen van de rest. Het is dus geen uitzondering dat de wasmachine 4 keer op een dag draait en de droger 3 keer. Soms zelfs vaker. Dus met 2 en een halve week is hij dus echt leeg.

Matheno schreef:
Wasparfum is ook heerlijk, dat gebruik ik zelf.
https://www.wasparfum.nl/

Hoe lang doe jij met een fles? Want op de site staat dat een fles voor 20 wasbeurten is. Klopt dat een beetje, of doe je er langer mee?