Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hutcherson schreef:Kinderen vallen vaak onder de polis van de best verzekerde ouder. In dit geval jou.
Bijzonder dattie geen zorgverzekering heeft. Is verplicht, maar dat weet jij/hij ongetwijfeld.
Je kunt volgens mij niet persoonlijk een WA verzekering afsluiten, maar alleen op je auto.
Persoonlijk is het AVP (aansprakelijkheid verzekering particulieren).
De auto is hopelijk wel gekeurd en verzekerd door nieuwe vlam. Heeft ex wel n rijbewijs enzo?
Morganlefay schreef:Hutcherson schreef:Kinderen vallen vaak onder de polis van de best verzekerde ouder. In dit geval jou.
Bijzonder dattie geen zorgverzekering heeft. Is verplicht, maar dat weet jij/hij ongetwijfeld.
Je kunt volgens mij niet persoonlijk een WA verzekering afsluiten, maar alleen op je auto.
De auto is hopelijk wel gekeurd en verzekerd door nieuwe vlam. Heeft ex wel n rijbewijs enzo?
Er is een groep streng gelovige mensen die uit principe niet verzekerd zijn. Worden gemoedsbezwaarden genoemd en voor het geval iemand bedenkt dat scheelt een berg premie. Nee hoor er wordt via CAk geïnd.
Siesjuh schreef:Ik weet niet beter dan dat het kind onder de AVP valt van de ouder waar het op dat moment is...dus op het moment dat de vader met ze op stap is, draait ook zijn AVP er voor op (mits hij ook de kinderen heeft verzekerd, anders moet ie het uit eigen zak betalen). Maar dat is alleen van invloed als ze zelf schade maken.
Ziektekosten zijn ze gewoon via jou verzekerd als ze dat normaal ook zijn. Handig is wel om even de zorgpas mee te geven.
Morganlefay schreef:Hutcherson schreef:Kinderen vallen vaak onder de polis van de best verzekerde ouder. In dit geval jou.
Er is een groep streng gelovige mensen die uit principe niet verzekerd zijn. Worden gemoedsbezwaarden genoemd en voor het geval iemand bedenkt dat scheelt een berg premie. Nee hoor er wordt via CAk geïnd.