Ex wil verhuizen, mag dat?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:42

Niobe schreef:
Het is ook maar net waar je kinderen mee opgroeien hoor... Mijn ouders zijn altijd samen gebleven, maar door werk was zowel mijn vader als mijn moeder ook niet overal bij, heb ik ook niets aan over gehouden.
.


Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je verder wel allebei je ouders ziet bij het avondeten, in het weekend, etc.

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30271
Geregistreerd: 08-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:43

anjali schreef:
_kajo_ schreef:
Hoewel ik het nobel van je vind dat je dit voor hem doet en ik sommige reacties nuttig vind en andere juist absurd, wil ik je toch even waarschuwen. Ik heb jaren voor oa een familierechtadvocaat/mediator gewerkt en die liet cliënten beloven, en bij mediation zelfs ondertekenen, dat er niet bij derden geshopt werd voor informatie/meningen. De kans is klein maar mocht het wel tot een rechtzaak komen en het komt uit dat je hun verhaal op internet hebt gegooid dan werkt dit ontzettend tegen jouw vriend. En geloof me er wordt gezocht naar 'oliebol'. Ik heb zelf bv screenshots van bokt aangeleverd, die als bijlage meegegaan zijn naar de rechter.

Waarom zou er niet bij anderen voor meningen/informatie geshopt mogen worden?????


Ik zou dat ook nooit in een overeenkomst zetten, denk ik. Die meningen horen ze toch wel en dan heb ik ze liever op tafel. Maar meningen van anderen kunnen enorm dwarszitten in het vinden van een oplossing. Een oplossing houdt meestal in dat er water in de wijn moet worden gedaan, maar vrienden en familie zijn meestal erg van mening dat je goed voor je eigen belangen moet opkomen. En daar kan een bemiddeling op stuklopen.

anjali
Berichten: 15236
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:44

Volgens mijn R.K.geloof zou je maar 1 keer mogen trouwen . Uit elkaar gaan eventueel wel,maar dan niet meer opnieuw trouwen. Ik heb dat altijd nogal hard gevonden. Maar nu ik dit topic lees vind ik het heel begrijpelijk,zeker dus als er kinderen bij betrokken zijn.

neile

Berichten: 2015
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:46

anjali schreef:
_kajo_ schreef:
Hoewel ik het nobel van je vind dat je dit voor hem doet en ik sommige reacties nuttig vind en andere juist absurd, wil ik je toch even waarschuwen. Ik heb jaren voor oa een familierechtadvocaat/mediator gewerkt en die liet cliënten beloven, en bij mediation zelfs ondertekenen, dat er niet bij derden geshopt werd voor informatie/meningen. De kans is klein maar mocht het wel tot een rechtzaak komen en het komt uit dat je hun verhaal op internet hebt gegooid dan werkt dit ontzettend tegen jouw vriend. En geloof me er wordt gezocht naar 'oliebol'. Ik heb zelf bv screenshots van bokt aangeleverd, die als bijlage meegegaan zijn naar de rechter.

Waarom zou er niet bij anderen voor meningen/informatie geshopt mogen worden?????


Vanuit het idee dat als je deze bemiddeling aan gaat, je voor de volle 100% wil gaan voor een overeenkomst die voor beiden kan. Dat je wil onderhandelen en in overleg wil gaan met iemand die onafhankelijk met jullie meedenkt en alle benodigde informatie om een goede afspraak te maken al voor handen heeft. Die wordt namelijk tijdens die gesprekken centraal gezet. Andere meningen en er achter de rug toch een advocaat bij raadplegen ondermijnt de slaagkans om te komen tot een afspraak waar beide partijen achter kunnen staan. Zeer logisch dus. Er is in dit soort situaties geen wij/zij verhaal nodig maar een wij-als-ouders-verhaal, ook al kun je elkaar als persoon niet meer uitstaan. De juridische informatie die je nodig hebt, geeft de bemiddelaar jullie beiden.

Niobe

Berichten: 7998
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:51

Mavelle schreef:
Niobe schreef:
Het is ook maar net waar je kinderen mee opgroeien hoor... Mijn ouders zijn altijd samen gebleven, maar door werk was zowel mijn vader als mijn moeder ook niet overal bij, heb ik ook niets aan over gehouden.
.


Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je verder wel allebei je ouders ziet bij het avondeten, in het weekend, etc.


Oh is dat zo dan?

meggiemeg

Berichten: 12256
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 16:55

Mavelle schreef:
Niobe schreef:
Het is ook maar net waar je kinderen mee opgroeien hoor... Mijn ouders zijn altijd samen gebleven, maar door werk was zowel mijn vader als mijn moeder ook niet overal bij, heb ik ook niets aan over gehouden.
.


Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je verder wel allebei je ouders ziet bij het avondeten, in het weekend, etc.

Inderdaad dat is toch wat anders, je weet dat je beide ouders er voor je zijn, ook al is door werk er niet altijd evenveel tijd voor je, nu wordt het vader moeilijk gemaakt om ook bij de dingen te zijn die voor een kind heel groots zijn, alleen al door de afstand, want ook vader heeft recht op een leuk nieuw leven en moet ook werken waardoor er niet altijd even makkelijk zomaar extra tijd voor reizen kan worden afgelegd.

Brainless

Berichten: 29776
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:02

meggiemeg schreef:
110 km enkele reis vind ik nogal wat.

Ik ken meerdere mensen die die dat dagelijks voor hun werk rijden.
Mijn schoonouders en vader wonen op 90 en wij rijden dat dus wekelijks.
Mijn moeder woont op 140 km en daar ga ik ook regelmatig heen.

Maar om dat voor je kinderen te rijden is dat te ver?

Niobe

Berichten: 7998
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:02

meggiemeg schreef:
Mavelle schreef:
Dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je verder wel allebei je ouders ziet bij het avondeten, in het weekend, etc.

Inderdaad dat is toch wat anders, je weet dat je beide ouders er voor je zijn, ook al is door werk er niet altijd evenveel tijd voor je, nu wordt het vader moeilijk gemaakt om ook bij de dingen te zijn die voor een kind heel groots zijn, alleen al door de afstand, want ook vader heeft recht op een leuk nieuw leven en moet ook werken waardoor er niet altijd even makkelijk zomaar extra tijd voor reizen kan worden afgelegd.


Gaan ze toch niet dood aan? Het perfecte leven voor kinderen bestaat ook niet.
Ik denk eigenlijk ook niet dat TS d'r vriend er altijd kan zijn, want hij werkt heel veel. Hoe dan ook zal hij dan moeten vrij nemen voor afzwemmen en dat soort "grote" dingen. Of hij nou er naast woont of niet.

Nogmaals, ik ben helemaal pro meer rechten voor vaders en moeders zijn ook niet altijd heilig en bla bla. Maar dit verhaal is echt te eenzijdig en naar mijn idee teveel vanuit TS die eigenlijk een buitenstaander is en ik irriteer me mateloos aan het feit dat er maar meteen juridische stappen genomen moeten worden.

meggiemeg

Berichten: 12256
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:07

Brainless schreef:
meggiemeg schreef:
110 km enkele reis vind ik nogal wat.

Ik ken meerdere mensen die die dat dagelijks voor hun werk rijden.
Mijn schoonouders en vader wonen op 90 en wij rijden dat dus wekelijks.
Mijn moeder woont op 140 km en daar ga ik ook regelmatig heen.

Maar om dat voor je kinderen te rijden is dat te ver?

Dat zijn keuzes die zelf vrijwillig zijn gemaakt, een verhuizing vanwege werk/relatie of wat dan ook en jullie zijn zelfstandig genoeg om die afstand te kunnen afleggen.
Kinderen van 3 en 5 kunnen dat niet, die hebben zich er maar in te schikken.
Als er afspraken over zijn gemaakt heb je je daar ook aan te houden.
Hoe groter de afstand hoe lastiger het zal zijn voor een "ik ga spontaan even langs bezoekje"of "ik ben er zo dus ik kom wel even bezoekje"

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:08

Wat ik vooral lees is IK en WIJ... als jullie er zoveel moeite mee hebben verhuizen jullie toch? Ik lees reacties ja moet de moeder maar alleen blijven? Sorry maar vaders heeft toch ook een nieuwe vriendin? Voor hetzelfde geld zou die ook aan het andere kant van het land wonen en kiest hij ervoor om daarin te trekken?
Met rechters ga je de vader-moeder relatie niet helpen.
Gun de moeder ook geluk en praat gewoon over oplossingen zoals bv kinderen halverwege ophalen dus beide even ver rijden. Als alles op een nette manier verloopt krijg je veel meer voor elkaar dan op je strepen gaan staan. Is voor de kinderen ook beter.

Avalanche

Berichten: 16296
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:12

candalisa schreef:
Wat ik vooral lees is IK en WIJ... als jullie er zoveel moeite mee hebben verhuizen jullie toch? Ik lees reacties ja moet de moeder maar alleen blijven? Sorry maar vaders heeft toch ook een nieuwe vriendin? Voor hetzelfde geld zou die ook aan het andere kant van het land wonen en kiest hij ervoor om daarin te trekken?
Met rechters ga je de vader-moeder relatie niet helpen.
Gun de moeder ook geluk en praat gewoon over oplossingen zoals bv kinderen halverwege ophalen dus beide even ver rijden. Als alles op een nette manier verloopt krijg je veel meer voor elkaar dan op je strepen gaan staan. Is voor de kinderen ook beter.

Voila.......

Ayasha
Blogger

Berichten: 58056
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:16

Niobe schreef:
Je had het leuker gevonden als pa en ma dichtbij elkaar woonden, om de haverklap ruzie hadden, inclusief bemoeiende stiefma en er steeds rechtszaken kwamen tussen je ouders om elkaar maar dingen te verbieden?

In elk geval heel veel succes +:)+

Want dat is de enige mogelijkheid?

Toevallig heb ik idd jouw beschreven situatie mogen beleven en ja. Ik zou het alsnog erger gevonden hebben als mijn vader 180km verder op gezeten had. Want die ruzie's en rechtzaken hadden er toch wel gekomen en nu kon ik tenminste op 10 minuten bij mijn vader zijn, desnoods zelfstandig naar hem toe gaan.
Afstand voorkomt dit soort sh*t echt niet. Dat doen twee mensen elkaar aan, of niet. Ongeacht de afstand.

meggiemeg

Berichten: 12256
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:17

candalisa schreef:
Als alles op een nette manier verloopt krijg je veel meer voor elkaar dan op je strepen gaan staan. Is voor de kinderen ook beter.

Maar is die nette manier niet voorbij als er afspraken zijn gemaakt en die worden niet nagekomen?
Het is toch niet zo dat de één maar alles kan doen en dat de ander zich maar moet blijven schikken en slikken?

Niobe

Berichten: 7998
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Ex wil verhuizen, mag dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:21

Ayasha schreef:
Niobe schreef:
Je had het leuker gevonden als pa en ma dichtbij elkaar woonden, om de haverklap ruzie hadden, inclusief bemoeiende stiefma en er steeds rechtszaken kwamen tussen je ouders om elkaar maar dingen te verbieden?

In elk geval heel veel succes +:)+

Want dat is de enige mogelijkheid?

Toevallig heb ik idd jouw beschreven situatie mogen beleven en ja. Ik zou het alsnog erger gevonden hebben als mijn vader 180km verder op gezeten had. Want die ruzie's en rechtzaken hadden er toch wel gekomen en nu kon ik tenminste op 10 minuten bij mijn vader zijn, desnoods zelfstandig naar hem toe gaan.
Afstand voorkomt dit soort sh*t echt niet. Dat doen twee mensen elkaar aan, of niet. Ongeacht de afstand.


Lijkt me nogal wiedes dat dat niet de enige mogelijkheid is, want ze wonen nu ook een eind uit elkaar en kunnen het nu ook niet normaal af.
Ik probeerde met een uiterste een punt te maken dat dit niet de manier is om je kinderen gelukkig op te laten groeien.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:32

meggiemeg schreef:
candalisa schreef:
Als alles op een nette manier verloopt krijg je veel meer voor elkaar dan op je strepen gaan staan. Is voor de kinderen ook beter.

Maar is die nette manier niet voorbij als er afspraken zijn gemaakt en die worden niet nagekomen?
Het is toch niet zo dat de één maar alles kan doen en dat de ander zich maar moet blijven schikken en slikken?


Nu is het toevallig dat de moeder verhuisd is maar als het andersom was had je ze niet gehoord want ieder gaat voor hun eigen geluk. Vaak hoor je dat er verhuisd moet worden omdat vader een betere werk aanbod krijgt. Moeder heeft daar mss ook een goede baan ze kan blijkbaar goed voor haar kinderen zorgen dus moet ze maar daar weg met alle gevolgen van dien? Als mama gelukkig is is het toch ook voor de kinderen fijn?
Papa is ook gelukkig met zn nieuwe vriendin toch?
Gaat om de kinderen niet om het alsmaar slikken en schikken. Je wilt iemand het geluk ontnemen omdat jij het te ver vind? Dus moet je maar dichterbij gaan wonen.?

Avalanche

Berichten: 16296
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:34

meggiemeg schreef:
candalisa schreef:
Als alles op een nette manier verloopt krijg je veel meer voor elkaar dan op je strepen gaan staan. Is voor de kinderen ook beter.

Maar is die nette manier niet voorbij als er afspraken zijn gemaakt en die worden niet nagekomen?
Het is toch niet zo dat de één maar alles kan doen en dat de ander zich maar moet blijven schikken en slikken?


Maar serieus he...... deze man schikt zich toch niet? Hij woont in hetzelfde huis, zelfde baan, nieuwe vriendin....... heeft het leuk voor elkaar. Het enige wat hij moet doen is wat langer rijden om de kinderen op te halen.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:38

candalisa schreef:
Wat ik vooral lees is IK en WIJ... als jullie er zoveel moeite mee hebben verhuizen jullie toch? Ik lees reacties ja moet de moeder maar alleen blijven? Sorry maar vaders heeft toch ook een nieuwe vriendin? Voor hetzelfde geld zou die ook aan het andere kant van het land wonen en kiest hij ervoor om daarin te trekken?
Met rechters ga je de vader-moeder relatie niet helpen.
Gun de moeder ook geluk en praat gewoon over oplossingen zoals bv kinderen halverwege ophalen dus beide even ver rijden. Als alles op een nette manier verloopt krijg je veel meer voor elkaar dan op je strepen gaan staan. Is voor de kinderen ook beter.


En dat is geprobeerd maar moeder wil vader in niks toekomen.

MyWishMax

Berichten: 25509
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:39

Avalanche81 schreef:
candalisa schreef:
Wat ik vooral lees is IK en WIJ... als jullie er zoveel moeite mee hebben verhuizen jullie toch? Ik lees reacties ja moet de moeder maar alleen blijven? Sorry maar vaders heeft toch ook een nieuwe vriendin? Voor hetzelfde geld zou die ook aan het andere kant van het land wonen en kiest hij ervoor om daarin te trekken?
Met rechters ga je de vader-moeder relatie niet helpen.
Gun de moeder ook geluk en praat gewoon over oplossingen zoals bv kinderen halverwege ophalen dus beide even ver rijden. Als alles op een nette manier verloopt krijg je veel meer voor elkaar dan op je strepen gaan staan. Is voor de kinderen ook beter.

Voila.......


Wat jullie vergeten is dat moeder dat niet wil. Die wil naar oude woonplaats rijden (30 km dus) en vader alsnog de 80 km laten rijden telkens.

LoesVDB schreef:
Later hebben we gezegd dat we een aantal punten veranderd/toegevoegd willen hebben in het convenant en zij dan mag verhuizen, om de relatie toch goed te houden:
Waaronder: het brengen en halen van de kinderen door ex naar vader (kinderen worden altijd al opgehaald door ex). Hier valt zij over want dit kan niet geregeld worden met werk. Dus hebben wij het volgende bedacht:
- Zodra ex voor een nieuwe werkgever gaat werken of op vrijdag vrij is zorgt zij er voor dat de kinderen op vrijdag naar vader worden gebracht en op zondag weer worden opgehaald.
Hier gaat zij ook niet mee akkoord.

Inmiddels heeft ze een advocaat ingeschakeld. Vandaag het eerste bericht (weinig interessants) ontvangen.


De reacties dat er geen advocaat ingeschakeld moet worden richting TS zijn dus nogal onhandig. Er IS al een advocaat mee bezig vanuit moeder. Dan is het juist slim om er wel iemand bij te betrekken, al is het maar voor advies en mogelijkheden bekijken.

Met voetbalwedstrijden moet het dus dit worden volgens sommige:
Vader haalt kinderen op op vrijdag, 110 km.
Zaterdag terug rijden voor voetbal, 110 km, vervolgens weer terug, 110 km.
Zondag weer naar huis brengen 110 km.

Dit zijn alleen de KM's mét kinderen. Moeder kan niet wegbrengen vanwege werk, maar ophalen blijkbaar ook niet? Vader levert hier vakantieuren voor in, wat dus ook weer afgaat van eventuele vakantie met kinderen. Het zijn nogal wat uren die hij opneemt in een jaar. Hij schikt zich dus wel degelijk, heeft bij het convenant opstellen al meerdere keren geschikt, doet dat in deze 'onderhandelingen' weer.

Over het deel niet met andere bespreken van mediation. Ik heb daar ook voor getekend, maar dat was tijdens de mediation. Daarna mocht het wel gedeeld worden, gelukkig, want ik had die afspraken nodig op papier op van alles te regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 17:40

Avalanche81 schreef:
Maar serieus he...... deze man schikt zich toch niet? Hij woont in hetzelfde huis, zelfde baan, nieuwe vriendin....... heeft het leuk voor elkaar. Het enige wat hij moet doen is wat langer rijden om de kinderen op te halen.......

Schikt niet? Vader heeft geschikt door haar te laten verhuizen 80km verderop. Vader heeft geschikt door haar álles (waaronder speelgoed, tekeningen, foto’s van de kinderen..), behalve de afschuwelijke meubels, te laten meenemen. Dit stond zo niet in het convenant. Vader heeft geschikt door het huis en inboedel 10k hoger te laten taxeren zodat zij meer werd uitgekocht.

Avalanche

Berichten: 16296
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Ex wil verhuizen, mag dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:07

Haar te laten verhuizen...... ze is een volwassen persoon hoor :')

En speelgoed is wel logisch als ze ook de kindjes heeft, niet? Maar meubels heeft ze dus gewoon zelf kunnen kopen? Als ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd heeft ze gewoon recht op de helft van de financiele waarde van alles, en aangezien speelgoed in geldelijke waarde niet zo veel is, is dan die 10k niet teveel hoor. Dus hij heeft zich dan niet geschikt, ze heeft gewoon de helft gekregen waar ze recht op heeft.

Verder weiger je mijn vraag over of jullie kunnen verhuizen te beantwoorden, als hij echt zoveel om de kinderen geeft, is dat toch een kleine moeite? Dan hoef je haar ook niet te beletten verder te gaan met haar leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:36

Avalanche81 schreef:
Haar te laten verhuizen...... ze is een volwassen persoon hoor :')

En speelgoed is wel logisch als ze ook de kindjes heeft, niet? Maar meubels heeft ze dus gewoon zelf kunnen kopen? Als ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd heeft ze gewoon recht op de helft van de financiele waarde van alles, en aangezien speelgoed in geldelijke waarde niet zo veel is, is dan die 10k niet teveel hoor. Dus hij heeft zich dan niet geschikt, ze heeft gewoon de helft gekregen waar ze recht op heeft.

Verder weiger je mijn vraag over of jullie kunnen verhuizen te beantwoorden, als hij echt zoveel om de kinderen geeft, is dat toch een kleine moeite? Dan hoef je haar ook niet te beletten verder te gaan met haar leven.

“Meubels heeft ze dus gewoon zelf kunnen kopen?” Ja die troep hoefde ze niet en is ze ook gewoon fiks in uitgekocht. Man man man.. dat ik hier überhaupt op in ga. Jij leest ook alleen maar wat je wilt lezen. :')

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:41

Ik heb de openings post nogmaals gelezen en ik zie dat jullie alleen geopperd hebben dat zij de kinderen brengt en haalt? Kon niet ivm werk als ze dan ander werk zou hebben dat ze dat dan alsnog doet?!

Nee ik vind het niet gek dat ze daar niet mee akkoord gaat...

Je zegt dat jullie om de week de kinderen hebben maar vriend elke vrijdag uren op moet nemen?

Als ik de reacties lees is het enige wat jij wil horen

“Ach die ex is een prut wijf omdat ze geen rekening wil houden met jullie en haar eigen leven wilt opbouwen, hoe zielig het wel niet is dat jullie op en neer moeten.”

Ze wilt ze naar de plek brengen waar jullie hun nu ook ophalen dus is blijkbaar wel bereid om mee te werken mss omdat jullie zoveel tegen gas geven dat ze denkt ik wil geen andere afspraken maken.

We horen het verhaal maar van een kant en ik zeg niet dat het verhaal anders zou zijn maar ik lees dus nog steeds alleen ikke ikke ikke en nergens dat de kinderen er toe doen?

Wat als je de kans krijg om een mooi boerderijtje te kunnen kopen lekker huisje boompje beestje nee dat kan niet hoor ... klinkt beetje belachelijk toch?

Avalanche

Berichten: 16296
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 18:52

Nou, ik lees niet wat ik wil lezen, jij vindt het niet fijn wat ik schrijf, dat is iets anders :) Ik vind het overigens wel prettig die dingen uit elkaar te houden.

Verder kost kinderen opvoeden ook een pak geld, dus waarschijnlijk heeft ze gewoon gekregen waar ze recht op heeft.

Maar wat ik een beetje vreemd vind is dit: je eerste vraag is deze: ex wil verhuizen, mag dat?

Maar het is niet jouw ex. Het zijn niet jouw kinderen. Jij bent ook niet getrouwd met je nieuwe partner, dus in feite is het gewoon niet jouw zaak.

Ten tweede is de kans groot dat er van alles over in het convenant staat.

Dan is er hier ook nog info: https://www.advocatenpraktijkdenholland ... verhuizen/

Citaat:
Vriend heeft te lang naar haar pijpen gedanst, zelfs toen ze al gescheiden waren


En dan is er deze opmerking. Heb jij persoonlijk contact met haar gehad, dat je dit weet? Of komt het alleen maar van je vriend vandaan? Want het lijkt wel een beetje persoonlijk zo, zelfs als je haar goed kent...... Ken je je vriend van kort na de scheiding, heb je dit zelf ook gezien?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 19:04

Avalanche81 schreef:
Verder kost kinderen opvoeden ook een pak geld, dus waarschijnlijk heeft ze gewoon gekregen waar ze recht op heeft.


Avalanche81 schreef:
En dan is er deze opmerking. Heb jij persoonlijk contact met haar gehad, dat je dit weet? Of komt het alleen maar van je vriend vandaan? Want het lijkt wel een beetje persoonlijk zo, zelfs als je haar goed kent...... Ken je je vriend van kort na de scheiding, heb je dit zelf ook gezien?



Need i say more.

pmarena

Berichten: 48349
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ex wil verhuizen, mag dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 19:08

Goh Avalanche, ken jij de TS, heb je persoonlijk contact met haar of haar vriend gehad, dat jij al deze beweringen denkt te moeten doen? Het lijkt wel een beetje persoonlijk zo ;)