Ik ga onregelmatig werken en dat heb ik nog nooit gedaan. Ik heb altijd in dagdienst gewerkt. Wel om 06.00 begonnen of tot half 10 's avonds maar nog nooit nachten gedraaid. Gelukkig zijn we met 20 man personeel en hoef je niet elke week nachtdienst te draaien maar hoe doen jullie dat met slapen? Ga je na je nachtdienst naar huis en gelijk slapen? Of eet je dan eerst wat? En hoe lang slapen jullie dan? Hopelijk kan ik overdag slapen.
Nog tips daarvoor?Echt ritme heb je dus niet...de ene week werk ik van 6 tot 2 ofzo en de andere van 2 tot 11 en dan een keer nachtdienst van 11 tot 6 tussendoor. Ik weet nog niet of ik tussendoor 1 dag vrij ben of wel 2 achter elkaar. (rooster voor de komende weken krijg ik nog)
Hoe plannen jullie dingen?
En ik wil zelf ook mijn uren gaan bijhouden, is daar een handige app voor?
Mijn rooster gaat wel 2.5 maand van te voren bekend zijn dus dat is wel prettig.
Ik vind het wel heel spannend weer allemaal...weer je collega's leren kennen, nieuwe werkzaamheden waar je in het begin niet goed/traag in bent. Ander ritme...er gaat weer veel op me af komen.
Gelukkig heb ik nog een week om van mijn vakantie te genieten en mijzelf voor te bereiden op mijn nieuwe werk.
Ook weer werkkleding.
Zelfs een sjaaltje.
Scheelt wel dat je niet hoeft te kijken wat je aantrekt.
Maar dat is heel persoonlijk, er zijn ook mensen die prima overdag kunnen slapen. 
Aan licht was ook absoluut geen gebrek, was een heel sfeervolle omgeving van beton met tl-licht.