Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Onali schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je geen contact op kan nemen met YT.
Ik word automatisch ingelogd dus ik kan zo overal in.
Maar als het account gedeeld was laat ze het lekker zelf uitzoeken en het filmpje verwijderen.
Google:
https://youtubemarketing.nl/contact/
Plus het is gekoppeld aan je Googleaccount.
Joy_Mennings schreef:Bedankt allebei.
Ik ga inderdaad geen €60 betalen omdat zij het filmpje weg willen hebben. Ik vind het niet erg als het weg is, maar heb er zeker geen geld voor over om het te laten verwijderen. Ik kan wel de link doorsturen naar hun.
Het gaat hier trouwens niet om mijn eigen YouTube account, daar heb ik uiteraard wel toegang tot. Het gaat om een account dat we zeven jaar geleden samen hebben aangemaakt. Ik heb hier geen gegevens meer van.
Ik heb het nou gemeld als schending van privacy maar dat hadden ze natuurlijk zelf ook kunnen doen dus ik denk dat het niks uithaalt.
Vind het nogal vervelend want er werd vanalles naar mijn hoofd gesmeten en er werd echt flink tekeer gegaan. Beetje jammer.
Whale schreef:Joy_Mennings schreef:Bedankt allebei.
Ik ga inderdaad geen €60 betalen omdat zij het filmpje weg willen hebben. Ik vind het niet erg als het weg is, maar heb er zeker geen geld voor over om het te laten verwijderen. Ik kan wel de link doorsturen naar hun.
Het gaat hier trouwens niet om mijn eigen YouTube account, daar heb ik uiteraard wel toegang tot. Het gaat om een account dat we zeven jaar geleden samen hebben aangemaakt. Ik heb hier geen gegevens meer van.
Ik heb het nou gemeld als schending van privacy maar dat hadden ze natuurlijk zelf ook kunnen doen dus ik denk dat het niks uithaalt.
Vind het nogal vervelend want er werd vanalles naar mijn hoofd gesmeten en er werd echt flink tekeer gegaan. Beetje jammer.
Dan is het hun probleem als zij het zo graag verwijderd willen hebben. Als het een gedeeld account was dan is het ook van haar en moeten ze zelf maar actie ondernemen.
Laatste wat je nog zou kunnen doen is, zoals Juut zegt, eventueel het wachtwoord opvragen? Misschien dat er een herstel-emailadres aan gekoppeld is?
Juut schreef:Bizar hoe mensen kunnen communiceren...![]()
Weet je nog wel het account-naam? Kan je daar niet op via wachtwoord vergeten?
En dan lijkt mij route volgen van video verwijderen
https://support.google.com/youtube/answer/55770?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl
Selina schreef:Maar je hebt wel de link van de video? Want daar staat dan toch de naam.