Dank iedereen voor de superleuke reacties!! Daardoor krijg ik er zo mogelijk nóg meer zin in

Sting: Ze kennen elkaar allemaal al, behalve de merrie dan. Tamme, Splash en Kevin kunnen mooi bij elkaar, dat gaat goed
Jay mag helaas niet op gras, dus die krijgt sowieso z'n eigen paddock om mee te beginnen. En hoe het gaat als de merrie erbij komt is even kijken. Als het goed is komt er sowieso ook een merrie overwinteren bij ons; de Friese merrie van een vriendin van mij. Maar we kunnen het perceel mooi opdelen waarbij er 2 stukken zijn waar ze elkaar niet hoeven te zien
Het liefst wil ik er denk ik wel iets van een PP maken, maar ik ben daar eigenlijk helemaal niet mee bekend.. dus in het begin zullen het gewoon weides zijn. Voor de winter willen we wel stallen met verharde uitloop en toegang tot paddock realiseren. Voor volgend zomer kijken we dan wel weer verder of we de weides zo houden of nog veranderen 
ClauH: inderdaad
Ooit maken we het wel onze smaak, maar voor nu kunnen we hier prima vertoeven
Ooit was onze 'enige' wens een houtkachel.. nou, die hebben we! 
pien_2010: klopt ja! Dat hebben we al gehaald
Kunnen we de keuken/toilet even wat opfrissen en dan kunnen ze nog prima een flinke poos mee 
timokyana: wat leuk! Dan komen we elkaar wellicht nog eens tegen
Leuk dat je het plekje kent en inderdaad, dat bos in de achtertuin was voor ons wel een grote pré 
Dankjewel Mer1980! 
superpony: deel van m'n paarden staat graag op stal, dus die mogelijkheid wil ik ze wel ook kunnen bieden. En evt. met trainingspaarden ook fijn dat ze apart van de 'kudde' kunnen staan, dus aparte weitjes en stallen heb ik toch wel nodig
Maar we willen wel stallen realiseren waarbij ze een uitloop krijgen naar een verhard gedeelte en een paddock. En dan zou ik zelfs nog een hek naar de wei open kunnen zetten
En inderdaad, een deel PP voor de oude garde zou wel leuk zijn, maar dan moet ik eerst nog eens goed inspiratie opdoen 
Jolijn: haha ja, nou.. vond dit al gestress genoeg
Moet je nagaan hoe het voor jullie was
Maar kan niet wachten op het moment dat we daadwerkelijk de sleutel krijgen, dan moeten jullie maar snel eens komen kijken

0091: hahaha echt hè 
sharonsemme: in welke regio zoeken jullie?!
Wij hebben nog wel wat andere huizen op ons 'evt.-lijstje' staan 
Nikass: de schuren moet inderdaad wel het e.e.a. aan gebeuren, maar niets onoverkomelijks! We willen het dak wat verhogen en vervangen (want: asbest), maar van binnen is het wel aardig!
We gaan stalwanden bestellen, die we binnen monteren en dan is het eigenlijk al wel paard-af
Dus de kosten van de wanden zijn aardig, want wil natuurlijk alleen de allermooiste
En we moeten hier en daar een deur/raam maken/omgooien, maar da's allemaal prima te doen
Het huis ligt in het buitengebied van Zundert en het is 1.1 hectare grond totaal.