Ik heb momenteel een iPhone SE met abonnement van Vodafone. 2 jaar geleden afgesloten, ivm combinatie Ziggo. Tegenwoordig hebben we kpn, dus voordeel van Vodafone-Ziggo is er niet meer. Het nummer dat ik nu heb, heb ik al zo'n 20 jaar (ja, ongeveer bij de 1e serie mobiele telefoons: de rode Hi Pocketline Swing
).Nu heb ik daarnaast ook nog een telefoon van mijn werk (iPhone 7), die ik ook privé mag gebruiken. En waar ik in het voorjaar van 2020 alweer een nieuwe voor mag uitzoeken.
Dus mijn redenatie: ik hoef geen dure telefoon meer, maar ik wil wel mijn nummer behouden. Dus Sim only lijkt me ideaal.
Maar man, wat een keuze. Ik heb dus keuzestress en heb geen idee meer waar en wat ik moet zoeken

Mijn eisen:
- minimaal 300 belminuten/sms, onbeperkt is een pré.
- minimaal 5GB data.
- goed bereik.
Kosten? De goedkoopste binnen bovenstaande eisen. Als er een leuke aanbieding voor een telefoon bijzit, dan is dat ook prima. Maar aangezien ik erg aan Apple hang wat telefoons betreft, is een goedkope optie al een uitdaging

KPN was voor mij de grootste kanshebber, gezien de combi met het tv pakket. Maar Vodafone bleek zonder combi met Ziggo al goedkoper te zijn. Overigens ben ik over het bereik van Vodafone hier op de Veluwe niet altijd heel tevreden.
Wie kan wat bomen en opties voor mij omhakken zodat er iets meer overzicht overblijft? En anders ga ik gewoon naar een winkel in de buurt. Maar ik vond dit even makkelijker
Zal niet de goedkoopste zijn, denk dat je voor onbeperkt bellen plus 5GB iets van 20 euro per maand kwijt bent.
)