12 augustus is het zo ver: mijn vriend en ik gaan voor een geregistreerd partnerschap
We doen de gratis ceremonie maar gaan daarna met beide families koffie drinken en lunchen. Mijn vriend heeft een dun donkerblauw pak die lekker luchtig is, maar ik heb (in mijn optiek
) nog niet de juiste jurk voor deze gelegenheid!Ik heb heel internet al afgestruind maar kan nog niet echt wat vinden. Kunnen jullie helpen?
Ik zoek:
- donkerblauw
- knielengte (ik ben 1.85m dus jurkjes zijn al snel kort)
- kleine tot halve mouw (niet mouwloos of strapless)
- maximaal €100
- Nederlandse webshop of fysieke winkel
- en de lastigste: een beetje feestelijk uiterlijk maar niet bestrooid met diamanten bijvoorbeeld
Hebben jullie nog tips? Bestellen vind ik altijd spannend maar tegenwoordig kan alles vrij eenvoudig geretourneerd worden
Als iemand een fysieke winkel in het noorden weet wil ik daar ook best kijken!Alvast bedankt voor het meedenken!
Dat wat ik naar wens kon vinden paste niet in het budget, en wat ik in het budget kon vinden niet in het wensenlijstje. Heb misschien wel een stuk of 8 jurken besteld en weer teruggestuurd en in de winkel er wel tig gepast. Wat voor mij bij de jurkjes binnen het budget tegenviel was de stof. Die dunne stofjes laten werkelijk alles zien.
vooral niet voor zo'n dag.