Ik heb nu een samsung A5, geloof ik. Eigenlijk een heerlijke telefoon en als ik hem niet had laten stuiteren zou het nog beter zijn.
Gaat lang mee qua batterij, doet alles wat ik en waar ik vroeger met duurdere modellen vaak problemen kreeg na een jaar, zoals vastlopen oid, is deze nu 2 jaar oud en geeft alleen heel af en toe een trillsignaal zonder dat er een melding is. Nu wil ik overstappen en ben ik alvast aan het rondkijken. Ik zit nu bij KPN maar vind het te duur worden, ik heb al jaren hetzelfde abbonement en verleng telkens, maar de aanbiedingen zijn nu niet aantrekkelijk. Voor hetzelfde geld kan ik naar vodafone, waarbij ik korting op Ziggo krijg. Maar ik wil geen dure telefoon, waarbij ik een hoop per maand moet betalen. Een nieuw model in dezelfde serie zou kunnen, maar het enige wat ik op de A5 aan te merken heb is de camera. Ik vind dat die geen goede foto's maakt, maar ik weet niet helemaal hoe de opvolgers het doen. Als ik rondkijk staan er tig modellen van de A serie, een A70/A80, maar ook A8?
Hebben jullie ervaringen met meer budgetvriendelijke telefoons, die wel een goede camera hebben? Het mag ook van een ander merk zijn, trouwens.
Een losse camera kopen wil ik niet, ik heb al een spiegelreflex liggen, het gaat juist om leuke foto's als ik niet alles mee wil slepen.