Model willen worden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Model willen worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-19 20:25

Jaren geleden droomde ik ervan om model te worden, ik voel me zelf verzekerd wanneer ik voor de camera sta en heb een aantal keer shoots gedaan voor mensen die hun portfolio wilde aanvullen.

Helaas werd ik ondanks dat ik het een aantal keer geprobeerd heb nooit aangenomen bij echte modellen bureaus dus had ik die droom al opgegeven. Echter krijg ik de laatste paar maanden steeds vaker de opmerking van mensen (soms zelfs van mensen die ik niet ken) dat ik model zou moeten worden. Of zelfs verbazing als ik aan geef dat ik het niet ben.

Nu weet ik dat ik nooit een normaal model zou kunnen zijn, ik ben daar niet mooi of fotogeniek genoeg voor (anders hadden de modellen bureau's me wel aangenomen) al voldoe ik verder wel qua lengte en lichaamsvormen. Echter ben ik niet alternatief genoeg om alternatief model te kunnen zijn.

Weten jullie een manier waarop je als "net-er-tussen-in" toch op een wat professionelere manier model kan zijn? Ik vind af en toe gevraagd worden voor gratis shoots voor fotograven in opleiding echt super leuk maar ben benieuwd of er ook een optie is om dit op een intensievere manier te doen waarbij je betaalt kan worden.

Alvast bedankt :D

Storm

Re: Model willen worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 21:29

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 21:51

Sowieso nooit je droom opgeven! Modetrends veranderderen regelmatig, en zo vast ook de modellen. Gewoon er mee doorgaan! Wie weet komen er wel leuke kansen voorbij :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 09:29

Er is hier al een centraal topic over.