Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Dorien66 schreef:Als je niet kunt vinden wat het adres en telefoonnummer is, valt een webwinkel per definitie af voor mij.
Die staan er gewoon bij. Adres en tel nr is in Hongkong. Dus gewoon soort aliexpress.
daarisdekaas schreef:Te zien aan de reviews is het heel verdeeld. Ik zie in de voorwaarden dat het onderdeel is van Piu Fashion LImited uit Hong Kong. Doorgaans zijn dit soort goedkope kleding uit China die ook via amazon en aliexpress verkocht worden het geld en verscheping echt niet waard (in mijn ervaring).
Dorien66 schreef:daarisdekaas schreef:Te zien aan de reviews is het heel verdeeld. Ik zie in de voorwaarden dat het onderdeel is van Piu Fashion LImited uit Hong Kong. Doorgaans zijn dit soort goedkope kleding uit China die ook via amazon en aliexpress verkocht worden het geld en verscheping echt niet waard (in mijn ervaring).
En dan hebben we het nog niet over de arbeidsomstandigheden van de makers. Voor mij reden genoeg om niet via dit soort sites/winkels te kopen.
Dorien66 schreef:Als je niet kunt vinden wat het adres en telefoonnummer is, valt een webwinkel per definitie af voor mij.
Edit: even gekeken, ik vond vrij makkelijk wel adres en telnr.
Adres: RM 701TUNG HIP COMM BLDG244-248DES VOEUX RD CENTRAL HONG KONG
Telefoon: 852 81915515
Email: service@eurala.com
Hong Kong.... Ook dan haak ik direct af
.