Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Wij zijn net verhuisd en ik heb er een zoektocht via Facebook (lokale groep) opzitten. Heel snel reacties, meerdere mensen gesproken. Eerste ronde: dame gaf na een paar maanden aan (na vaak afzeggen) dat het werk toch te veel werd in combinatie met haar andere baan. Tweede ronde: werkster gaf voor het beginnen al aan dat het toch niet ging lukken (terwijl ze in het gesprek echt heel enthousiast was
). Toen heb ik ook 'ikzoekeenwittewerkster' ingeschakeld. Niet voor het 'witte' aspect trouwens, via de regeling dienstverlening aan huis is een werkster die je voor minder dan 4 dagen inschakelt in principe al 'wit' (voor de werkgever in ieder geval).
), bleek dat de dame in kwestie 1: eigenlijk helemaal geen tijd had overdag (en ik had de gewenste tijden/dagen doorgegeven) en 2: totaal geen ervaring had met schoonmaken.Na vijf minuten stond ze weer buiten. Ik heb contact opgenomen met 'ikzoekeenwittewerkster' en aangegeven niet blij te zijn met het aangeboden contact (vanwege schijnbaar slechte selectie vanuit hen). Hierna een nieuw contact gekregen, deze dame is op dit moment bij me aan het werk. Vooralsnog naar volle tevredenheid
.Amandavd schreef:
) Esirene schreef:Hulpstudent? Zit je dus wel sowieso met een student.
Hebben mijn ouders een tijd gedaan, een aantal betrouwbare gehad maar ook een die zich vaak ziek meldde. Verder heb je met studenten wel snel dat ze na een tijd stoppen. Ik heb op een gegeven moment zelf maar het schoonhouden bij mijn ouders gedaan tot ik ging verhuizen (betaald)
Petpa schreef:Ik heb mijn schoonmaakster via de volgende site gevonden:
https://www.werksters.nl
Misschien ook een mogelijkheid voor jou?
Amandavd schreef:Petpa schreef:Ik heb mijn schoonmaakster via de volgende site gevonden:
https://www.werksters.nl
Misschien ook een mogelijkheid voor jou?
Dankjewel! Bevalt het jou?
Billy schreef:Maar bijv bij werksters.nl staat geen loon bij. Moet je dat met hunzelf afspreken?
Werken zij wit of zwart?