Ik heb vandaag uit pure frustratie de leverancier waar ik een bestelling had gedaan gebeld en maar gemeld dat de chauffeur van de levering me sinds die tijd (eind april) blijft bellen. Vandaag na telefoontje nummer 6? 7? 10? Geen idee, en de tel kwijt. Dus vandaar maar die stap genomen. De man belt steeds in de hoop dat hij langs kan komen. Vandaag met de melding dat hij kersen had gekocht voor me
. De telefoontjes worden steeds wanhopiger. Nee geen interesse, nee ik heb geen tijd, nee ik wil niet.
Hoe ik hem kennelijk ook duidelijk maak dat ik geen interesse heb blijft hij bellen. Uiternate irritant maar haalt ook dingen omhoog. Al eerder een stalkster gehad die zelfs zover ging dat ze politie, brandweer en ambulance liet langskomen als we telefoon niet opnamen. Voor haar zijn we toen spoorloos verdwenen na een verhuizing. Zou nu ook welkom zijn zowat.
Leverancier was nogal verbijsterd en kwaad, de transporteur ook. Maar zij hadden het ook weer uitbesteed aan een ander bedrijf. Geen idee wat de gevolgen zijn voor de man. Maar eerlijk gezegd boeit me dat ook niet. Als hij maar stopt met bellen.
Meer mensen dit wel eens gehad?
maar geweld gebruiken, nee dat zal ik nooit doen, tenzij ik zelf word aangevallen.
Kan ik beter gv uitnodigen.
ben overigens gek op kersen dat wel.
maar lief aangeboden. Of jij hebt hem dan op je dak
. Pff en hij mag achter een meneer hier uit de buurt (maar die heb ik vandaag kennelijk geshockeerd, ben niet zo braaf dan hij dacht hihi) aansluiten. Ik kan ze altijd samen laten vechten om me.
geen idee wie zou verliezen. En dan tegen de winnaar zeggen. Gefeliciteerd met je niet gewonnen prijs. Want geen interesse.
sorry Karuna, kon het niet laten, ben ook bijna zestig en zie de humor er wel van in.