Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 17:11

Even mijn ei kwijt. -:(- Ik heb vandaag uit pure frustratie de leverancier waar ik een bestelling had gedaan gebeld en maar gemeld dat de chauffeur van de levering me sinds die tijd (eind april) blijft bellen. Vandaag na telefoontje nummer 6? 7? 10? Geen idee, en de tel kwijt. Dus vandaar maar die stap genomen.

De man belt steeds in de hoop dat hij langs kan komen. Vandaag met de melding dat hij kersen had gekocht voor me 8)7 . De telefoontjes worden steeds wanhopiger. Nee geen interesse, nee ik heb geen tijd, nee ik wil niet. :n Hoe ik hem kennelijk ook duidelijk maak dat ik geen interesse heb blijft hij bellen. Uiternate irritant maar haalt ook dingen omhoog.

Al eerder een stalkster gehad die zelfs zover ging dat ze politie, brandweer en ambulance liet langskomen als we telefoon niet opnamen. Voor haar zijn we toen spoorloos verdwenen na een verhuizing. Zou nu ook welkom zijn zowat.

Leverancier was nogal verbijsterd en kwaad, de transporteur ook. Maar zij hadden het ook weer uitbesteed aan een ander bedrijf. Geen idee wat de gevolgen zijn voor de man. Maar eerlijk gezegd boeit me dat ook niet. Als hij maar stopt met bellen.

Meer mensen dit wel eens gehad?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Hardnekkige chauffeur blijft prive bellen, wat ik niet wil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:17

Kun je zijn nummer niet gewoon blokkeren?
Of niet meer opnemen wanneer hij belt, gaat de lol er vanzelf vanaf.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 17:18

Nummer blokkeren kan via kpn alleen. Maar is steeds ander nummer. Heb ze allemaal in telefoon staan nu maar nu weer een ander nummer. Die nummers met chauf neem ik uiteraard niet op. -O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:22

Je kan met iedere provider nummers blokkeren. Maar goed, als hij steeds belt met een nieuw nr heb je daar alsnog niets aan.
Ben benieuwd wat zijn werkgever ermee gaat doen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:24

Jeetje dit lijkt mij wel reden tot ontslag en daar zou ik me helemaal niet schuldig om voelen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 17:26

Leverancier dame was nogal kwaad, de transporteur geschokt, maar ook zij zijn geen werkgever. Zij spelen weer door naar de transporteur die zij hebben ingeschakeld.

Een geluk heb ik, de man woont een heel eind weg. Maar ja als hij 80 km al om de hoek vindt -O-

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:35

Als hij zou worden ontslagen hoef je je daar echt niet schuldig om te voelen.
Ik zou ook geen telefoontjes opnemen van onbekende nummers. (Dit moet dan natuurlijk wel kunnen)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 17:37

Helaas is dat geen optie hier. :n en schuldig voelen, niet echt had het graag voorkomen, maar nu hij weer belde en wat gekocht had moet het zeker stoppen. -O-

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:42

Vraag wat mannen van de lokale vechtsportvereniging langs te komen en spreek dan met je stalker af. Laat hem een lesje leren waarna hij jouw telefoonnummer per direct wil vergeten.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:45

elnienjo schreef:
Vraag wat mannen van de lokale vechtsportvereniging langs te komen en spreek dan met je stalker af. Laat hem een lesje leren waarna hij jouw telefoonnummer per direct wil vergeten.

Beetje kortzichtige reactie of niet dan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:49

elnienjo schreef:

Is dit serieus? Je gaat je toch niet tot dat niveau verlagen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 17:50

Als helemaal niks helpt en alle opties zijn geprobeerd is een sportschool en een aantal motorrijders ook afdoende als afschrikmiddel denk ik :P maar geweld gebruiken, nee dat zal ik nooit doen, tenzij ik zelf word aangevallen.

Maar ik hoop dat een simpel gesprekje met de baas genoeg is. :+

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:03

Cayenne schreef:
elnienjo schreef:

Is dit serieus? Je gaat je toch niet tot dat niveau verlagen?

Dreigementen zouden in eerste instantie genoeg moeten zijn. Als de stalker daarna nog steeds hardleers blijft bellen mag ie best wat klop krijgen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:04

Vraag je BFF om langs te komen en nodig die chauffeur één keer uit terwijl jullie samen lekker op de bank zitten, en dan gewoon zeggen dat je het zoooo fijn vind dat hij kersen voor JULLIE meeneemt, ben je er meteen van af.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:07

Wauw, wat ontzettend vervelend.

Brengen ze je op de hoogte als ze de betreffende persoon bereikt hebben?

Je mag ook de nummers wel doorsturen, dan zal ik even bellen en even vertellen dat dit de laatste keer was dat hij zomaar iemand probeert te bellen.......
Ik heb slapeloze nachten dus tijd zat om hetzelfde te doen!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:10

elnienjo schreef:

Wait whut...
Dan zadel je andere met jouw probleem op. Namelijk dat die mensen meegenomen worden door de politie...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 18:12

bigone schreef:
Vraag je BFF om langs te komen en nodig die chauffeur één keer uit terwijl jullie samen lekker op de bank zitten, en dan gewoon zeggen dat je het zoooo fijn vind dat hij kersen voor JULLIE meeneemt, ben je er meteen van af.

Of hij ziet het als een kans met twee vrouwen. Bff is nogal knap namelijk :') Kan ik beter gv uitnodigen. }> ben overigens gek op kersen dat wel. :') maar al helemaal niet alleen met deze man in een ruimte. Brr nee dank je %)

Jolliegirl, geen idee. Zij sturen ook weer door. Er zitten best wat partijen tussen omdat ik buiten het standaard bezorggebied zit. Voor mij is voldoende dat hij stopt. Afspraak is wel gemaakt bij nog keer bellen meld ik me bij hun. Staat hij op de stoep moet ik de politie bellen. :j maar lief aangeboden. Of jij hebt hem dan op je dak :')

Dreigen is mijn stijl niet. Alleen als echt alle officiele wegen niet helpen.

Enige dat ik niet snap als ik nu langbenig, blond, sexy enz zou zijn. :+ Maar helaas ben toch echt een drukke niet zo vrouwelijke kabouter _O- . Pff en hij mag achter een meneer hier uit de buurt (maar die heb ik vandaag kennelijk geshockeerd, ben niet zo braaf dan hij dacht hihi) aansluiten. Ik kan ze altijd samen laten vechten om me. ~~}> geen idee wie zou verliezen. En dan tegen de winnaar zeggen. Gefeliciteerd met je niet gewonnen prijs. Want geen interesse. :+
Laatst bijgewerkt door karuna op 04-07-19 18:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:24

Hoe tref je ze toch!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:25

Ik heb dat ook een keer gehad, ook met een bezorger, misschien is het wel dezelfde griezel :=
Was overigens een bezorger van DHL. Wilde steeds een keertje afspreken, of belde ‘gewoon om te vragen hoe het met me ging’. Bijzonder creepy.
Ik had het geluk dat hij iets had afgeleverd bij ons bedrijf en niet bij mijn huis. Ik had een praatje met hem staan maken (ik praat werkelijk tegen iedereen), en dat vatte hij blijkbaar op als liefde op het eerste gezicht.
Bij mij is het gestopt toen DHL er werk van maakte, geen idee wat er met hem gebeurd is, heb wel een bos bloemen gekregen van ze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:26

Wat is gv?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 18:27

Goede vriend. :+ makkelijkste afkorting :P

Supertje, ja zoiets is dit ook ja -O- . Alleen helaas afgeleverd bij mijn huis. Dit is een man van denk ik 60 of zo?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:31

karuna schreef:
Goede vriend. :+ makkelijkste afkorting :P

Supertje, ja zoiets is dit ook ja -O- . Alleen helaas afgeleverd bij mijn huis. Dit is een man van denk ik 60 of zo?

En jij bent een jonge blom van 30 _/-\o_ sorry Karuna, kon het niet laten, ben ook bijna zestig en zie de humor er wel van in.
Gewoon negeren. Hij komt vanzelf wel weer een andere vamp tegen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:37

Met geschoren benen :D :D

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 18:41

Stel hij word ontslagen, wie zegt dan dat hij stopt met bellen? Hij kan ook gewoon in zijn vrije tijd verder gaan. Een hele rottige situatie. Nummers gewoon blokkeren dat kun je gewoon via je telefoon zelf doen. Ik heb t mobile en kan dit ook. Hiervoor vodafoon gehad en kon het ook bij. Hoop voor je dat hij snel ophoud. Anders als hij weer beld iedere keer zo,n hoorn (toeter) af laten gaan voor de telfoon, misschien heeft hij dan door dat je niet van zijn telefoontjes gediend bent. En anders een keer heel kwaad op hem worden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 18:46

Bigone, klopt ik ben idd over de 50 al. :') Maar in mijn hoofd niet. Ik schat zijn leeftijd vanwege de zoveel jaar dat hij nog moet werken (ja kreeg ik ongewild al te horen) maar kwa kop zou je zeggen 70 plus. En zwaar rokend en gewoon nee ik ben niet geinteresseerd. :P

Meisje dat is mijn vrees ook. -O- nummer blokkeren is lastig met steeds een ander nummer. En de naam zegt me keer op keer niks. Ken niemand met die naam en kwartje valt gewoon steeds te laat. Helaas. Kwaad worden zou kunnen maar ik ben echt heel erg duidelijk geweest, nee ik heb geen interesse en stop met bellen, zou toch genoeg moeten zijn. _-:(

En dan nog, waarom ik? _O- er zijn zoveel vrouwen die echt veel knapper zijn. Daarnaast stel dat ( en nee dat is echt niet zo brrr) de man zou geen leven hebben. Ik stamp mogelijk gewoon over hem heen. Ben niet zo braafjes als ik eruit zie. :')