Ik werk in een winkel en sta de hele dag gemiddeld 8 uur. Ik heb al in andere topics gekeken maar kan daar niet echt goed mijn antwoord vinden Maar waar ik dus naar opzoek ben: een stevige sneaker/schoen die daarnaast ook de nodige ondersteuning geeft voor mijn rug en die er ook nog eens leuk uit zien. Ik lees heel veel over de skecher. Maar zijn deze ook echt stevig?
Yenni
Geplaatst: 03-07-19 20:54
Ik heb echte probleem voeten. Zo erg zelfs dat ik volledig handgemaakte schoenen heb gekregen die op mijn voeten gemaakt zijn. Voorheen liep ik altijd op schoenen van van haren met mijn steunzolen erin...
Ik heb ooit Skechers gehad en vond het troep. Lijken mijngeen schoenen waarop je de hele dag zonder problemen kan staan/lopen. Ben zelf erg tevreden over Gabor ( comfortlijn ) En Mephisto
Ik werk in de zorg en loop gemiddeld 7km in een dienst. Dit doe ik op Skechers Invinity Air. De enige schoenen waar ik de hele dag op kan lopen/staan zonder pijn in mij voeten te hebben
Ik doe het niet goed op sneakers, ook niet de sketchers, heb veel last van mijn hielen en kramp in voeten en daardoor spierproblemen, maar kan super goed lopen op wandelschoenen. Misschien minder hip, maar ook een idee? Zit voor mij een dikke, stevige zool in die goed dempt.
Biebz
Geplaatst: 03-07-19 21:36
Zelf altijd veel last van een knie en enkels gehad. Toen werden mij skechers aangeraden. Heb 2 dagen spierpijn in 1 been gehad omdat ik er anders op liep Maar de pijn is spontaan verdwenen! Ik loop er hele dagen op en wil niks anders meer. Wel heb ik de stevigere schoenen. De goedkopere versies (zonder veters enzo) kan ik dan weer niet op lopen.
Ik heb wandelschoenen van Adidas. Op mijn airmax liep ik mijn hele voeten kapot. Nu nergens last meer van en kan met deze schoenen de hele dag staan en lopen zonder pijn.
chanicha
Geplaatst: 04-07-19 06:30
Ik heb 2 paar Nike Air Max maar loop het liefst op Skechers, heerlijk voetbad en ze zijn niet zo zwaar.
Edit, ik ben ook rugpatient maar loop er als een tierelier op.
Ik sta ook in een winkel, al jaren. Ik deed t altijd met Nike air max maar kreeg er op een moment problemen van. Hielspoor, zere voeten etc. Toen op zoek gegaan nasr wat veel beters. Ik heb nu Meindl wandelschoenen. Nee heel hip zijn ze niet maar wel beter voor je lichaam. Ik heb nu eigenlijk weinig tot geen klachten meer. Is een klap geld maar t echt waard.
Ik werk in de zorg, verpleegtehuis. Veel van mijn collega's dragen sketchers. Zal niet voor niks zijn. Zelf draag ik wolkies, niet dat hele oubollige model, maar ook niet superhip kon ik in de kringloopwinkel praktisch nieuw kopen voor €2,50 Ze zitten goddelijk.
Ik heb stretchwalkers aangeschaft tijdens mijn zwangerschap. Schoenen hebben goede zool en een blokje onder de voet voor extra steun! Dure schoen, maar heb er veel gemak van gehad.