Stufi stopzetten + vraag over staatsexamen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kairos

Stufi stopzetten + vraag over staatsexamen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-19 19:22

Hee,
Er is wss wel een bokker die hierbij kan helpen. Ik had stufi aangevraagd, omdat ik me eerst had ingeschreven voor het hbo. Alleen ik heb besloten dat ik eerst een tussenjaar wil, wil gaan werken en wat vwo vakken wil halen. Nou weet ik niet per wanneer ik mijn studiefinanciering moet stopzetten. Gewoon per september 2019, omdat dan de opleiding van start zou gaan? En reisproduct, dezelfde vraag.

En als ik 4 losse vwo vakken wil halen, raden jullie dan aan je zelf in te schrijven voor het staatsexamen of via een instantie als loi te doen? Via een middebare is geen optie op dit moment.

Alvast bedankt!

Lau

Re: Stufi stopzetten + vraag over staatsexamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 19:26

Inschrijven kan denk ik zelfs via de vavo en anders zelf inschrijven voor het staatsexamen. En niet via de Loi ofz.
En stufie kan je volgens mij gewoon zelfs per direct stopzetten. En anders inderdaad vanaf aug dan krijg je volgens mij de 1e keer stufie.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-19 19:27

Lau schreef:
Inschrijven kan denk ik zelfs via de vavo en anders zelf inschrijven voor het staatsexamen. En niet via de Loi ofz.
En stufie kan je volgens mij gewoon zelfs per direct stopzetten. En anders inderdaad vanaf aug dan krijg je volgens mij de 1e keer stufie.

Is het raar als die optie er niet staat? Want bij mij is de vroegste optie per september :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 19:30

Kairos schreef:
Lau schreef:

Is het raar als die optie er niet staat? Want bij mij is de vroegste optie per september :')

Dan gewoon in september stop zetten. Mocht je het dan in aug voor de eerste keer krijgen opzij zetten en dan terug betalen.