Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik moet me al vaak zat verdedigen.

) en zo gaat het bij ons echt niet.
Dat zou ook mijn voorkeur hebben, misschien dat de communicatie dan beter verloopt.MyWishMax schreef:Ik heb nog niet lang genoeg iemand gehad om direct contact te hebben.Dat zou ook mijn voorkeur hebben, misschien dat de communicatie dan beter verloopt.
Jessix, dat durf ik niet, via pgb. Dan moet ik alles zelf regelen en dat trek ik niet. Dit is echt de laatste kans die ze krijgen, omdat ik nu de energie niet heb om de overstap te regelen, zelfs niet via de gemeente. Als dit weer niet goed gaat, ga ik dat zeker doen.
Beauty26 schreef:Ik heb ervaring als huishoudhulp en ook als ontvanger, mijn ervaring als ontvanger was heel fijn! Niks geen klachten, maar als medewerker is het echt waardeloos! Mensen geven een voorkeursdag aan maar omdat er zo'n tekort is aan hulpen kunnen vaak de voorkeursdagen niet worden goedgekeurd...
En mag je bij wijze van ik zijn als m hulp kan komen bij je. T is echt absurd! Als iemand ziek is of vakantie heeft is het helemaal drama om vervanging te regelen...
Marie111 schreef:Maar moet / wil je perse thuis zijn als de hulp komt?
Toen ik een schoonmaakster had, kwam ze op een werkdag. Niks zo lekker als in een schoon huis thuiskomen. Vond het ook vervelend om haar op de vingers te kijken en zij kon gewoon haar eigen gang gaan.