Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MoOtJuHh schreef:Je weet dat je je huidige abonnement ook door kunt laten lopen? Bij mijn weet kunnen ze je niet dwingen een nieuw abonnement af te sluiten. Zo heb ik al 6 jaar mijn sim only abonnement met de kortingen van toen. Alleen in oktober de een verhoging, maar die is minimaal (paar cent).
Dit is wat mij is verteld, maar zit niet bij Vodafone.
Ook nooit problemen met bereik oid Moska schreef:ik zit ook bij Simpel. Betaal € 10 per maand voor onbeperkt bellen en 500 sms. Daarvoor 18 jaar bij Vodafone gezeten. Bij beide geen klachten, maar Simpel was veel goedkoper. Heb idd ook gebruik gemaakt van de 1 euro aanbieding.
Kimsel94 schreef:Ik zit bij KPN en betaal 22eu per maand. Moet er wel bij zeggen dat wij ook internet/tv van KPN hebben thuis waardoor je mb's verdubbeld worden en je 5eu korting krijgt op je mobiele abonnement
Ik heb voor die 22 euro 20gb internet + onbeperkt bellen en sms'enOok nooit problemen met bereik oid
verootjoo schreef:Waarom moet je verlengen? Ik laat Sim only bij Vodafone altijd gewoon doorlopen![]()
Wat raar dat ze met een voorstel komen die duurder is voor minder, dat heb ik eigenlijk nooit...
joyce_eddy schreef:verootjoo schreef:Waarom moet je verlengen? Ik laat Sim only bij Vodafone altijd gewoon doorlopen![]()
Wat raar dat ze met een voorstel komen die duurder is voor minder, dat heb ik eigenlijk nooit...
Dank voor alles reacties. Ik wil idd gewoon houden zoals het was en had altijd gewoon maanlijks opzegbaar bij ziggo destijds nog.. ik ben bang als ik niks dat het gewoon automatisch gaat ofzo...
Maar zal eens even bellen in deze dagen