Het lijkt me wel leuk om een topic te hebben met gekke, leuke of aparte dingen die je in zo'n buurt meemaakt. Wat zijn de dingen waar je aan moet wennen/niet aan kan wennen?
Brand los

Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
tyleysmiley schreef:Wat hebben Engelstalige namen te maken met dit(heb zelf ook 6 mannekes, waaronder een jawel, Ryan) voel me lichtelijk aangesproken
Amalarab schreef:Een hoop Engelstalige namen komen voorbij in deze wijk, ze worden nogal hard over straat geschreeuwd naar desbetreffend kind![]()
Jamie, Ryan(2 stuks), Rick(ie), Kevin, Stacey, Mikey enz..
Een paar zijn al voor de rechter geweest, dat hoorde ik omdat dat in de voortuinen luid aan elkaar verteld werd.
Toch kun je hier nog fijn opgroeien
Kaus schreef:Wekelijks de politie bellen voor verschillende buren omdat er weer moord en brand geschreeuwd wordt tussen stellen met 'ik maak je dood ', 'ga mn huis uit of ik steek je neer ', 'bel de politie, hij vermoordt me '. Altijd leuk
Wildgirl schreef:Ik heb er 2.5 jaar gewoond, volkser dan volks.
Heel veel warmte en zorgzaamheid maar ook schrijnende gevallen van alleenstaande moeders met 5 kinderen en een verslaafde vriend in een 2 slaapkamer woning.
Weinig échte overlast.
Wel standaard biertje in de voortuin in de zomer en wat luidruchtiger allemaal.
Ik werd overigens volledig geaccepteerd, zelfs als carrièrevrouw van midden 20 incl 2 auto's voor de deur.
Ik ging regelmatig met de kids uit de buurt een rondje touren in de cabrio, ijsje bij de mac en everybody a good time
Ik hoef niet terug, maar ik denk er wel met een warm gevoel aan terug!
Gebruikers op dit forum: _JTM, Anoukjuuuhh, Baredawn, Esmee_RS, fotolijstje, friezenfan2, Iepoetjuh, Ilona__, Justme_Lisaa, KikiCelinevs, Lietje_1991, linoleum, Nanne, rosalie_a, Rupser, ryukapple, Sydney_Zorro, xnaomivdh, xPearl, ZarahZoe, zonnebloem18 en 43 bezoekers