Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
savieralover schreef:Maar heeft de instructeur die je hier voor had nooit les gegeven in kijkgedrag etc of lukt het gewoon niet? Want dat vind ik nogal een verschil. Hoe dan ook vrees ik dat je naar je geld wel kan fluiten eerlijk gezegd. Die man heeft wel uren in je gestoken namelijk
Memories schreef:Ik vraag me dan ook af wat er dan niet goed was aan je schoenen?![]()
Iedereen instructeur legt natuurlijk op een andere manier uit en niet alle manieren zal jij even goed oppikken. En ook qua karakter kan het natuurlijk gewoon niet lekker klikken waardoor het is misgegaan. Tenzij je echt foute dingen hebt geleerd of op een rare manier aan het lijntje bent gehouden oid denk ik dat dit een kwestie van pech is en je het als een leermoment moet zien.
. pien2010 schreef:I
Het hele verhaal aan mijn vriend vertelt en die zegt dat ik geld terug moet gaan eisen oid. Wat vind bokt hier van? Zijn er mogelijkheden of is dit gewoon pech?
Citaat:Het begon al bij mijn schoenen die niet goed waren, waardoor ik nooit feeling heb kunnen krijgen in de auto, en ik nu in deze andere auto niet kan rijden.

Vanillia schreef:Verkeerde schoenen om te kunnen rijden? Wat een onzin
elnienjo schreef:Ik zou een ANWB 10 dagen pakket kiezen. Als je elke week maar 1 uurtje rijdt dan is dat vrij weinig. Veel kilometers maken in korte tijd is zinvoller.
elnienjo schreef:Ik zou een ANWB 10 dagen pakket kiezen. Als je elke week maar 1 uurtje rijdt dan is dat vrij weinig. Veel kilometers maken in korte tijd is zinvoller.
SindyKaya schreef:Ik vind het een beetje raar dat iedereen zegt dat je geen verkeerde schoenen kan hebben?
Vooral bij rijlessen was het bij mij erg van belang om dunne schoenen (zolen) aan te hebben om de feeling te ontdekken.
Mijn eerste rijles met dikke zolen ging helemaal fout omdat ik niet voelde wat ik deed.
Schoenen kunnen wel degelijk het verschil maken
Ik rij nu ongeveer sinds een jaar dagelijks in mijn auto maar ik rij nog steeds het liefst met mijn All Stars ipv mijn Nike Air Force
Dus ik snap wel waar de instructeur vandaan komt! Janine1990 schreef:TS, ik zou ook niet verder gaan bij deze instructeur, je schoenen de schuld geven bij les 1? Nah... zeer bijzonder. Het is natuurlijk prettig om een simpele sneaker te dragen, maar uiteindelijk kan je het ook prima op 10cm hakken hoor.