) betaal me zuur aan die school en dan MOET je studieles. En wat leer je in je studieles? Hoe je met een agenda werkt want dat leren ze hier op de highschools niet! Hoezo geld weggooien aan een nodeloos vak. Verder word ik schijtziek van "leer jezelf kennen" lessen. Urgh vreselijk. Ik wil gewoon een diploma en voor de rest met rust gelaten worden, is dat nu zo moeilijk? En nou weer wat fraais, deelt die studielesleraar gisteren even fijn mee dat we aleemaal vrijwilligers werk MOETEN gaan doen want anders krijg je geen eindcijfer. Hoezo changtage en bevendien klinkt MOETEN niet echt vrijwillig. Kijk als ik nou niks anders had te doen was het een ander verhaal. Maar ik doe deze opleiding dus NAAST mijn paarden en baantje. Ik wil best tijd besteden aan de echte vakken, waar het dus eigenlijk om gaat, maar al die buitenschoolse verplichte activiteiten daar zit ik dus echt niet op te wachten. Maandag werk ik, dinsdag, woensdag en donderdag heb ik school, zaterdag werk ik, vrijdagen en zondagen vul ik met aandacht besteden aan mijn eigen paarden die er door dit drukke programma normaal gesproken wel eens bij inschieten en verder heb ik vaak vrijdag-zaterdag-zondag wedstrijd.Ik kan school prima combineren maar dus niet als ze met allemaal van die buitenschoolse verplichte bull-oliebol activiteiten aan komen zetten. Nu betekend dus dat ik uit twee dingen kan kiezen: M`n baan opzegen en gratis een paar tandelozen bejaarden gaan zitten voeren maar dan wel een eindcijfer krijgen of schijt hebben aan dat dat hele gezeur en geen eindcijfer krijgen en dus dus ook niet slagen. Baan opzeggen betekend geen geld=geen wedstrijden rijden.
Verder heeft die loser van een schoolagent me een bekeuring gegeven omdat ik m`n auto ergens had neergepland waar dat niet mocht. Jeetje moet ik dat ruiken ofzo?
Ik ga een brief schrijven aan school want dit pik ik dus niet en anders eis ik m`n geld terug ga naar een andere school
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pril op 2001-09-19 19:06 ]</font>

\

worden.