Stoomstrijkijzer vs stoomgenerator

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Stoomstrijkijzer vs stoomgenerator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 15:13

Brand los :D

Ik sta nu voor de keus en ik neig naar de generator omdat die makkelijker schijnt te strijken. Ook hangend stomend vind ik ideaal.

Graag jullie ervaringen en ideeën.

horselover22

Re: Stoomstrijkijzer vs stoomgenerator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:17

Blazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:26

Ik heb de stoomgenerator

Ooit (al meer dan 8 jaar geleden) toen ik nog huishoudelijke hulp was bij de thuiszorg met zo’n apparaat gestreken en ondanks dat ik best veel streek destijds met verschillende apparaten was ik op de of andere manier direct om.
Ik wil dan ook niet anders meer

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:33

Ik heb wel de indruk dat die meer energie gebruiken dan een gewoon stoomstrijkijzer. Mijn moeder heeft zo'n generator en telkens ze strijkt verbruiken we veel energie. Wij sinds vorig jaar september zonnepanelen en mijn vader neemt nu elke dat verbruikte energie op.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 15:40

Wij hebben ook een stoomgenerator, voor een mooi prijsje aan kunnen schaffen op aanraden van mijn schoonmoeder.
Maar ik heb er echt geen verschil mee t.o.v. een gewoon stoomstrijkijzer, behalve dat je 'm op het 'laadstation' kunt neerzetten.
Ik strijk overigens alleen wat shirtjes, blouses en soms een keer een broek. Kun je er ook een jasje o.i.d. mee stomen? :o?

Doe ik dan iets niet goed dat ik er totaal geen verschil mee heb? := Wat zijn jullie voordelen?

Blazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:19

MarrieLeen schreef:
Wij hebben ook een stoomgenerator, voor een mooi prijsje aan kunnen schaffen op aanraden van mijn schoonmoeder.
Maar ik heb er echt geen verschil mee t.o.v. een gewoon stoomstrijkijzer, behalve dat je 'm op het 'laadstation' kunt neerzetten.
Ik strijk overigens alleen wat shirtjes, blouses en soms een keer een broek. Kun je er ook een jasje o.i.d. mee stomen? :o?

Doe ik dan iets niet goed dat ik er totaal geen verschil mee heb? := Wat zijn jullie voordelen?

Op de 1 of andere manier krijg ik het sneller glad en de stoom lijkt warmer te zijn