Bol.com product geopend, wat zouden jullie doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Art_ofLiving

Bol.com product geopend, wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 14:00

Ik heb een safety razor (scheermes) besteld en de verpakking is duidelijk al eens open geweest. Op de verpakking zitten wat krassen en de binnenkant ziet er zo uit:

Afbeelding

Het scheermes zelf lijkt niet gebruikt, de mesjes zitten er netjes apart verpakt bij en het scheermes is goed schoon te maken (voor het geval dat..). In principe heb ik nu wat ik wil en denk niet dat ik het ga terugsturen (is zonde van transport etc) maar ik vind het niet netjes dat ze me iets toesturen wat duidelijk al is open gemaakt. Ook zit er geen flyer of handleiding oid bij, helemaal niks, ik vraag me af of die eruit is gehaald.

Ik ben vooral benieuwd wat jullie zouden doen, zouden jullie het ook gewoon houden? Of toch terugsturen?

Captain

Re: Bol.com product geopend, wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:01

Ik zou hem houden maar wel even een mailtje sturen met wat je aangetroffen hebt dat ze daar op gaan letten.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:01

zeker melden! bol.com heeft goede service

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:02

Waarom stuur je bol.com zelf geen mail met je bevindingen? Naar mijn weten zijn ze erg klantgericht. Er is vast een oplossing.

Marije_jiplover

Ik zou denk ik op z'n minst even bellen met de klantenservice.

Yonker

Ik zou contact opnemen met Bol.com, en wss kom je dan wel tot een oplossing ;)
Terugsturen lijkt me niet helemaal nodig maar netjes is het iig niet :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:03

In mijn ervaring is bol.com erg hulpvaardig. Ik zou ook contact opnemen met hun.

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:03

Ik zou gewoon even contact opnemen met bol.com. Zij hebben een super klantenservice en hebben hier vast een passende oplossing voor!

Zelf vind ik het niet netjes en zou het er voor mij aan liggen hoe bol.com dit oppakt.

Art_ofLiving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 14:07

Dank voor de reacties, naar mijn idee had het geen zin om contact met ze op te nemen omdat ik hem niet terug hoef te sturen, maar misschien is het toch een goed idee om het even te melden. Thanks!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:08

Maar het op bokt plaatsen had wel nut? :?

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:10

bol.com is inderdaad erg netjes. Het zou me ook niet verbazen als je een vergoeding oid krijgt

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:11

Ayasha schreef:
Maar het op bokt plaatsen had wel nut? :?

Ze twijfelde er toch over.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:25

Zeker even bellen met bol. Ze hebben een nette klanten service.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:28

Ze zijn heel coulant, ik had dit een tijdje terug met een redelijk prijzig studieboek waar dus mooi al aantekeningen van een ander in stonden...
Ik heb niets tegen tweedehands, maar ik verwacht dit niet als ik de nieuwprijs betaal. Dus melding gemaakt en netjes een tegoedbon voor een deel van de prijs gehad. :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 14:29

ook een keer gehad heb toen met bol.com contact opgenomen en kreeg toen 5 euro cadeaubon

Art_ofLiving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 16:08

Ik heb contact gehad en ook een cadeaubon van 5 euro gehad! Mooi opgelost door bol.com. Wel grappig, de medewerker dacht dat ik het product al als 2ehands had gekocht. Nou ik denk niet dat iemand een 2ehands scheermes koopt... :D

Bedankt voor jullie reacties, anders had ik er wellicht niks mee gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 16:11

Ik kreeg over 1 Bol bestelling alle mailtjes omtrent de bezorging dubbel.. Ik printscreen van mijn mailbox gestuurd (Uw pakket is gereed voor verzending, Uw pakket is onderweg, Uw pakket wordt zo laat bezorgd, Uw pakket is bezorgd :roll: en dat allemaal x2..) Toen kreeg ik een doosje kattensnoepjes. Hartstikke leuk :D

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:04

Goed opgelost van Bol!

Wat ik me afvraag: kwam dit uit het Bol magazijn of van een andere verkoper die op Bol zijn producten aanbiedt?

Van Bol verwacht ik dit niet, die zou retouren via een zijkanaal weg moeten zetten. Een kleine internetondernemer zal inderdaad zo’n product terug in de voorraad nemen.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 18:24

watchthesky schreef:
Ze zijn heel coulant, ik had dit een tijdje terug met een redelijk prijzig studieboek waar dus mooi al aantekeningen van een ander in stonden...
Ik heb niets tegen tweedehands, maar ik verwacht dit niet als ik de nieuwprijs betaal. Dus melding gemaakt en netjes een tegoedbon voor een deel van de prijs gehad. :)

Wow, je koopt een nieuw boek dat dus helemaal niet nieuw is? Dan zou ik dus staan op een nieuwe of al mn geld terug..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 18:42

Tiggs schreef:
watchthesky schreef:

Wow, je koopt een nieuw boek dat dus helemaal niet nieuw is? Dan zou ik dus staan op een nieuwe of al mn geld terug..

Joh dit is toch een hele nette oplossing en voor watchthesky prima :j

Art_ofLiving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-19 21:50

tiwi1969 schreef:
Goed opgelost van Bol!

Wat ik me afvraag: kwam dit uit het Bol magazijn of van een andere verkoper die op Bol zijn producten aanbiedt?

Van Bol verwacht ik dit niet, die zou retouren via een zijkanaal weg moeten zetten. Een kleine internetondernemer zal inderdaad zo’n product terug in de voorraad nemen.

Je hebt gelijk, het was een ander bedrijf die het via bol.com verkocht! Kan me niet voorstellen dat bol.com het leuk vind dat zulke 3e partijen niet alles terug willen nemen/geopende dingen als nieuw versturen.

Maar het lag dus niet aan bol.com zelf en ze hebben het goed opgelost :)