Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Polly schreef:bij mijn weten niet, alleen als je het voor een bepaalde datum doet geven ze een soort garantie dat je ook je evt teruggave op tijd binnen hebt. Het kan nu wat langer duren.

Nightingale schreef:Dit jaar heb ik voor het eerst 'echt' belastingaangifte moeten doen, omdat ik inkomsten had waar nog belasting over betaald moest worden. Ik had alles netjes voor 1 mei ingevuld, maar toen niet goed verzonden. Vandaag heb ik dat rechtgetrokken, maar ik ben nu dus een maand te laat. Ik heb een beetje rondgegoogled wat de consequenties hiervoor zullen zijn, maar ik word er nog niet helemaal wijs uit. Ik begrijp dat er een boete voor staat, maar pas na een herinnering en uiteindelijk een aanmaning. Die heb ik allebei niet gehad, niet op papier en niet online. Als ik een aanmaning had gehad was ik er natuurlijk eerder achter gekomen dat er iets fout was gegaan en had ik dat sneller kunnen oplossen.
Weet iemand wat het beleid is hiervoor en of er echt meteen een boete wordt uitgedeeld?
Nightingale schreef:In mijn geval krijg ik dus geen geld terug maar moet ik juist bijbetalen, weet niet of dat verschil maakt?
Ik bel er maandag wel even achteraan, ga hier geen risico mee nemen.