Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jacquel schreef:Ik vind het maar een eng verhaal, vooral omdat jullie helemaal niet omhoog zitten op dit moment. Je kunt niet bezichtigen (al staat in het artikel hieronder van wel). Maar vooral, je hebt niet de wettelijke bedenktijd. Dus gekocht is echt gekocht. Ik zou er zelf nooit aan beginnen.
https://bieb.knab.nl/hypotheken/zo-werk ... n-een-huis
Sizzle schreef:Zoiets doe je doorgaans alleen als je heel ruim in je geld zit zodat een risico niet erg is, of als je de waarde heel goed kan inschatten, of zelf een aannemer bent. Net zo goed heeft er een wietplantage ingezeten en heeft de dakisolering in de fik gestaan of zo
estja schreef:Hoe zit het met de huidige bewoners? Kan het zijn dat je het risico loopt dat je die moet ontruimen?
Dat kan je tijd en geld kosten. En persoonlijk zou ik het erg moeilijk vinden als het bijvoorbeeld een gezin met jonge kinderen betrof om die uit te zetten. Ik vul nu maar in natuurlijk maar ik zou I.i.g. wel informeren hoe dat gaat met leeg opleveren, zonder bewoners.
beatje schreef:In belgie is er meestal 1 kijkdag. Maar daar helemaal niet?
Ik zou durven gokken als de prijs, de ligging en het pand me langs buiten beviel. Rekeninghoudend met dat je binnen alles moet renoveren. Zeker als je beide erg handig bent.
linn1502 schreef:Wat ik mij oprecht wel afvraag is dat als er weinig banken voor dit soort activiteiten garant willen dtaan. Waarom zouden ze het dan niet via de normale weg verkopen. Dan is het wss net zo snel weg en verdienen ze er wss meer aan..