Toetsennbord leeft eigen leeeven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Toetsennbord leeft eigen leeeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-19 20:04

Heey hoi!

Zoals je misschieen al gezien hebt in de titel, heeft mijn toetsenbord een beeetje een eigen idee over hoe woorden geschreven dienen te worden.
Van dubbele letters, tot dubbele spatiies en alles er tussenin, mijn toetsenbord bedenkt het :')
Voor een keertje is dat niet zo erg, maar het is toch best lastig. Zeker ook wanneer ik het probeer te corrigeren, en de backspace ineens bedenkt dat de halve tekst er wel weer bij weg kan :=

Het is niet bij vaste letters, het is ook niet elke keer als ik typ, en er blijven ggeen toetssen vast pllakken.
Het is een nieuw toetsenbord (net vanmiddag gekocht), van het merk Gembird. De computer waar hij op aangesloten is, is ook helemaal nieuw.
Ik kon online al iets vinden over snelheid van het toetsenbord omlaag zetten, maar aangezieen ik die optie tot op hedeen nog niet heb weten te vinden, en ik ook niet het vermoeden heb dat het daar aann ligt, vraag ik hier dus maar even de hulpvraag. Wie herkent het, en wat is er aan te doen?
Morgen ben ik van plan de computerzzaak even een belletje te ddoen als ik het nog niet heb op kunnen losssen vanavond.

Bedankt voor het meedenken alvasst! :D

Meliaforever

Re: Toetsennbord leeft eigen leeeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 12:17

Ik denk dat je toetsenbord gevoeligheid te hoog staat ingesteld. Als het goed is moet dat ergens bij je instellingen staan.
Wel heel irritant haha. :+