Koopeenkoe.nl of andere?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babsiej

Berichten: 6239
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-19 21:44

Ik had ook een bericht 2 juni dat de kip volledig was verkocht. Daarna ook niets meer gehoord }:0

Marisje76

Berichten: 1999
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: noord-brabant

Re: Koopeenkoe.nl of andere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 22:57

Net mail terug gehad..verwachte levering vrijdag in week29..laat ik dan lekker in spanje zitten..haf niet verwacht dat het zo lang zou duren. Maar even bericht gestuurd of ze het op ander adres kunnen leveren

Weissjee

Berichten: 2806
Geregistreerd: 14-04-08

Re: Koopeenkoe.nl of andere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 00:24

Als je je mail krijgt met dat je koe eraan komt kan je ook een andere leverdatum kiezen. Wij hadden dat vorig jaar ook en hebben hem een maand later laten bezorgen. Ze vriezen dan het pakket voor je in en je krijgt hem dus bevroren bezorgd ;)

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Koopeenkoe.nl of andere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 09:37

dat is sowieso handig. Ligt eraan hoeveel je koopt natuurlijk, maar als je in 1 keer een flinke hoeveelheid vlees in je vriezer gooit dan moet hij er flink voor werken om het bevroren te krijgen. Onze slager levert de pakketten ook altijd gevroren aan.

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 10:46

Wij hebben vorige week onze eerste bestelling bij koopeenkoe.nl gedaan! Kregen vrij snel daarna een mail dat de koe verkocht was, dus ben erg benieuwd. :) Het pakket van de koe vonden we qua samenstelling eigenlijk precies goed, ook omdat je een aantal soorten vlees zelf kunt samenstellen qua hoeveelheden. Bij het varken vond ik dat wat minder en voor 2 personen met 1 vriezertje moeten we ook wat vriezerruimte lenen bij familie :+ Las hier tips over de website met het samen kopen, dus wellicht is dat voor ons dan ook een optie!

juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:09

pingu schreef:
Ben ik nu de enige die zich bij de titel een levende koe voorstelde? (Onder het mom van: geef geld voor een koe bij een boer en word op de hoogte gehouden hoe ze vooruitgaat) :x :o? :roll: oeps, niet dus... Ik heb wel van horen zeggen dat dit een heel fijne manier is van vlees kopen. Houd ons vooral op de hoogte hoe het gegaan is!


dat bestaat ook hoor, via www.adopteereenkoe.nl kan je een melkkoe adopteren. }:0

lieflampje

Berichten: 627
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Lutten

Re: Koopeenkoe.nl of andere?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 19:20

Ik ga binnenkort hier bestellen;
https://www.vleesvanons.nl/

Lokaal en (nog) klein.
Het grappige wel is dat ik de koeien altijd zie lopen.