Welk telefoonhoesje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Welk telefoonhoesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-19 06:56

Ik heb een nieuwe telefoon, een Samsung a70. Hiervoor had ik een bookcase hoesje, erg handig want ik kon m'n pasjes erin kwijt en beschermd goed want ik laat 'm geregeld nog vallen. Maar ik vond het een groot nadeel met foto's maken dat die klep in de weg zat en vaak gingen de vakjes kapot waarin de pasjes zaten waardoor ik die regelmatig kwijt was. Nu heb ik zo'n doorzichtige bumper erom zitten maar ben bang dat dat het beeldscherm niet voldoende beschermd. Aangezien m'n telefoon altijd in m'n broekzak zit en ik in de zorg werk zal die nog wel eens regelmatig ergens tegenaan stoten. Dus welk hoesje is geschikt voor mij?

kelseyc

Re: Welk telefoonhoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 07:30

Mijn moeder heeft toevallig deze ook sinds een week nieuw. Zij heeft gewoon een screenprotector gekocht en een normaal hoesje.
Ik had altijd voor mijn iphone (Je hebt ze ook voor deze telefoon) een 360 hoesje. Klikt als ware de achter en voorkant in elkaar en hebt gelijk een beschermlaag over je telefoon. Kan dan nergens meer beschadigd worden. Bij mij altijd erg geholpen want ik liet hem heel vaak vallen :o

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 07:53

Gewoon glasplaatje op doen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 08:07

Glasplaatje erop inderdaad. Mijn man had ook zo'n plaatje, toen hij zijn telefoon op de hoek van de tafel liet vallen zat er een barst in het plaatje maar het scherm was nog heel.

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 08:50

Ik heb een glasplaatje en een hoesje van speck. Dit is een hoesje met alleen een achterkant, maar heeft een opstaande rand waardoor het scherm wordt beschermd. Is wel prijzig, maar ik heb hem nu al 2 jaar. (En ik ben onhandig, dus telefoon is vaak genoeg gevallen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:52

Ik heb zelf nu een bookcase hoesje maar kan mijn telefoon er makkelijk uithalen dmv magneet. Hij magneet dus in de bookcase.. Thuis heb ik m dan gewoon niet in het hoesje, maar als ik onderweg ben en/of mijn pasjes nodig heb, heb ik die wel bij me..

€ 7,13 36%OFF | 2 in 1 Magnetische Leather Case Voor Huawei P20 Lite Nova 3e PU Wallet Telefoon Cover Voor Huawei P20 Pro p20 Plus Case Hoesjes EEMIA
https://s.click.aliexpress.com/e/qhgVEUeGF

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 16:28

Spigen hoesje! Echt compleet faalproof, wat mijn telefoon al overleeft heeft :') Er zijn meerder mensen met de fiets overheen gereden nadat ie op straat was gekletterd, hij is 2 verdiepingen via een trap naar beneden gestuiterd, valt minstens 1x per dag uit m'n handen of van m'n bureau af en glipt regelmatig uit m'n broekzak als ik van de wc opsta :') Voor mij geen andere meer, is z'n geld meer dan waard