Ik woon in een redelijk sjiek pand (okee okee, een kamer in een sjiek pand), op de begane grond, aan de straatkant. Oftewel: iedereen die langsloopt, werpt graag even een blik opzij om te zien hoe het er in mijn woonkamer uitziet.
Dit vind ik helemaal niet erg, maar ik vind het wel een beetje jammer voor al die nieuwsgierige aagjes dat mijn woonkamer best saai is. Ik zou ze graag wat meer entertainment willen bieden. (En ook liefst dat ze alleen dat dan zien, en niet mijn wasrek vol met sokken en onderbroeken, zeg maar
)Nu wil het zo dat ik deze draak in huis heb:

... en nu was mijn idee om die voor het raam te zetten, in zo'n vogelkooitje van de Xenos met een bordje á la die pet shaming foto's die je wel op FB enzo voorbij ziet komen. (Als je niet weet waar ik het over heb, google pet shaming first and thank me later
).Bijvoorbeeld 'Ik moest niezen en heb de bank in de fik gestoken', of 'ik dacht dat de Thuisbezorgd-meneer een ambitieuze prins was en toen heb ik hem zo laten schrikken dat hij de pizza liet vallen'. Zulke dingen. Drakendingen

Alleen ben ik op dat laatste vlak een beetje koos inspiratieloos. Dus, wie verveelt zich nog meer en helpt Claudius de Draak aan zijn misdaden?

(Als je dit een heel stom idee vindt, dat kan. Maar houd dat even lekker voor jezelf please)