En dan kom je op tv

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

En dan kom je op tv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 12:58

eigenlijk wou ik totaal niet maar ja voor het goede doel?

Het Dierenopvangcentrum waar ik vrijwilligerswerk doe zit in grote nood er is amper nog geld om de opvang staande te houden, daarom is een andere vrijwilliger een doneeractie gestart dit werdt opgepikt door radio en tv.

zie hier mijn bijdrage :')

https://www.oogtv.nl/2019/05/bodem-in-z ... groningen/

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:54

Hartstikke leuk filmpje sandra!
Hopelijk gaan jullie het redden! Jullie doen top werk.

Christiene

Re: En dan kom je op tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:00

Ik had het al gezien grappig dat je ook op bokt zit.

Ik volg die opvang op Facebook, wat een gedoe met die Groningen dat de subsidie naar de dierenbescherming gaat en die jullie blokken.

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:03

Wat raar dat de gemeente jullie niet bekostigt, maar wel dieren blijft afleveren... Ik hoop dat jullie het geld bij elkaar krijgen. 10.000 zou toch moeten lukken...

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 14:29

WinSel schreef:
Hartstikke leuk filmpje sandra!
Hopelijk gaan jullie het redden! Jullie doen top werk.

dankje haha durfde zelf amper te kijken, maar vanmezelf vinden de meeste afschuwelijk toch? ;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 14:31

Christiene schreef:
Ik had het al gezien grappig dat je ook op bokt zit.

Ik volg die opvang op Facebook, wat een gedoe met die Groningen dat de subsidie naar de dierenbescherming gaat en die jullie blokken.

klopt! vanmorgen de secretaresse van de nieuwe wethouder gesproken wellicht heeft de nieuwe wethouder wel oprecht interesse in dieren en opvang en gaat ze ons helpen heb het idee dat de vorige het maar uit handen heeft gegeven dat hij er maar vanaf was.

de opvang bestaat al 30 jaar zou toch zonde zijn! de enigste in de stad Groningen

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 14:32

Divers schreef:
Wat raar dat de gemeente jullie niet bekostigt, maar wel dieren blijft afleveren... Ik hoop dat jullie het geld bij elkaar krijgen. 10.000 zou toch moeten lukken...

vreemde is er kan vanuit de db Groningen wel bijna 22.000 richting een opvang in Friesland (overigens niks negatiefs naar of over deze opvang hoor! fijne mensen met passie voor zelfde vak)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:34

Leuk juist, je doet het hartstikke goed! Top dat je je inzet voor zo n goed doel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:38

Ik meen gelezen te hebben dat de opvang in Groningen zelf wilde stoppen met de opvang van de inheemse dieren? Omdat ze niet genoeg geld kregen? Of is dat een andere opvang?

Dat er geld naar de opvang in Friesland gaat is op zich vrij logisch omdat ze daar niet alleen dieren uit Friesland opvangen maar ook uit Groningen, Drenthe en een deel van Overijssel..

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 15:09

dees_daan schreef:
Ik meen gelezen te hebben dat de opvang in Groningen zelf wilde stoppen met de opvang van de inheemse dieren? Omdat ze niet genoeg geld kregen? Of is dat een andere opvang?

Dat er geld naar de opvang in Friesland gaat is op zich vrij logisch omdat ze daar niet alleen dieren uit Friesland opvangen maar ook uit Groningen, Drenthe en een deel van Overijssel..

nee dat is inderdaad een andere zit niet in de stad Groningen wel provincie..

dat ze geld krijgen is misschien niet raar maar wel dat wij niks krijgen wij vragen 10.000 per jaar hun krijgen dubbele..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:03

Ah vandaar.
Hoe het met het geld zit en de verdeling daarvan weet ik niet, een deel subsidie zou idd wel zo eerlijk zijn, desnoods verdeeld over het aantal dieren. Hopen dat de nieuwe wethouder iets voor jullie kan betekenen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:40

Ik heb hier ook wel het een en ander van meegekregen. Wij gingen met bepaalde dieren vroeger wel naar Pim (Faunavisie), toen was er al gedonder en mochten we ineens geen dieren meer heen brengen.

Geen idee hoe het nou precies gaat met die subsidies maar voor mijn gevoel klopt het voor geen meter.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 18:18

zonnebloem18 schreef:
Ik heb hier ook wel het een en ander van meegekregen. Wij gingen met bepaalde dieren vroeger wel naar Pim (Faunavisie), toen was er al gedonder en mochten we ineens geen dieren meer heen brengen.

Geen idee hoe het nou precies gaat met die subsidies maar voor mijn gevoel klopt het voor geen meter.

nee inderdaad klopt niks van.. ze proberen vele opvangcentra kapot te maken.. jammer hoor doen zulk goed werk