De dag nadat...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
idylle
Berichten: 5831
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:38

Nu al je reacties gelezen TS en begrepen dat er dus (nog) geen aangifte tegen je man is gedaan.

Wat ik me wel afvraag, jij vraagt je af hoe die vrouw aan haar sieraaden kan denken, maar ik vraag me dan weer af, hoe kan je man zich zorgen maken of dat mens wel goed is thuisgekomen?!

Vind het echt bewonderingswaardig hoe je achter je man blijft staan, petje af!

BigOne
Berichten: 38434
Geregistreerd: 03-08-09

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:42

Ts, misschien een rare vraag, die dame is gepikeerd weggegaan volgens je man en hij maakt zich zorgen of ze wel veilig thuis kwam?? Dan wist hij dus dat ze in de auto stapte?? En wanneer hij daar zo overstuur van was had hij jou dan niet gebeld?? Maar hij ging slapen en werd door de politie wakker gemaakt?? Ergens vind ik dit een beetje raar.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:46

Zoals ik het las was ze eerst gewoon naar haar eigen kamer gegaan en pas later in haar auto gestapt, toen de man van TS al sliep.
Het moment dat de teleurstelling omsloeg in woede zeg maar. Dat duurt (iig bij mij) altijd even...
Laatst bijgewerkt door Anoniet op 17-05-19 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjanB

Berichten: 16554
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:46

Had die collega niet een eigen kamer en dacht hij in eerste instantie dat ze daar heen was? Daarbij zou ik me ook zorgen maken als iemand met een slok op achter het stuur kruipt en 200km gaat rijden.

Wat ik bijzonder vind is dat iedereen hier zegt ja t is een inkoppertje als je samen drankje gaat doen op de kamer. Hij wordt daarbij als dom neergezet omdat hij daar over na moet denken. Maar dan zou zij dat toch juist ook moeten doen?

anjali
Berichten: 15193
Geregistreerd: 25-07-15

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:50

Wat een ellende. Ik heb met je te doen ts.En goed dat je achter je man blijft staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:51

Ik zou zelf nooit een collega of vage bekende mee naar mijn kamer nemen om na te borrelen, maar daar kunnen anderen een andere mening over/ervaringen mee hebben.

Wat ik wel gek vind is wat Bigone ook noemt: als ik iemand mee zou nemen naar mijn kamer om na te borrelen en die persoon komt opeens half naakt de badkamer uit, dan zou ik daarna meteen mijn vriend bellen om te vertellen wat mij nu toch voor iets bizars overkomen is, hoe laat op de avond het ook is. Ik zou namelijk anders sowieso niet meer kunnen slapen omdat ik dan de hele nacht wakker lig over hoe we onze werkrelatie nu voort moeten zetten, wat als ik die persoon morgen bij het ontbijt zie, wat zal hij/zij hierover tegen anderen vertellen enzovoorts.
Maar misschien zijn mannen hier makkelijker in?

Hutcherson

Berichten: 7429
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 13:10

Stel, die vrouw had de politie niet gebelt met haar verhaal van aanranding. Zou je man dan toch vertelt hebben dat hij haar mee had genomen naar zijn hotelkamer en dat zij half ontkleed klaar stond voor hem?
En wanneer zou hij dit dan gedaan hebben?
Ik zou echt direct mijn partner bellen zo gauw als de deur achter mijn collega dichtvalt. Maakt niet uit hoelaat het is.

CleanBandit
Berichten: 73
Geregistreerd: 13-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-19 14:22

bigone schreef:
Ts, misschien een rare vraag, die dame is gepikeerd weggegaan volgens je man en hij maakt zich zorgen of ze wel veilig thuis kwam?? Dan wist hij dus dat ze in de auto stapte?? En wanneer hij daar zo overstuur van was had hij jou dan niet gebeld?? Maar hij ging slapen en werd door de politie wakker gemaakt?? Ergens vind ik dit een beetje raar.


Nee, hij hoorde dit de volgende dag van hun gezamelijke leidinggevende. Die had hij meteen gebeld die ochtend. Toen hij zei dat ze dus in haar eigen woonplaats was schrok hij hiervan omdat hij wist dat ze behoorlijk wat alcohol had genuttigd.


Hutcherson schreef:
Stel, die vrouw had de politie niet gebelt met haar verhaal van aanranding. Zou je man dan toch vertelt hebben dat hij haar mee had genomen naar zijn hotelkamer en dat zij half ontkleed klaar stond voor hem?
En wanneer zou hij dit dan gedaan hebben?
Ik zou echt direct mijn partner bellen zo gauw als de deur achter mijn collega dichtvalt. Maakt niet uit hoelaat het is.


Ja, hij zou dat hoe dan ook verteld hebben. Ik slaap s'avonds erg vroeg, dus hij wilde me niet midden in de nacht wakker bellen, maar heeft me wel gebeld toen ik s'ochtends wakker werd, maar toen was de politie dus ook al bij hem op de kamer geweest.

s'Avonds toen we beide weer thuis waren hebben we er nog eens goed over gepraat inclusief details erbij, omdat je dan elkaar ook kan aankijken. Via een telefoon komt het allemaal toch wat anders over.

Aankomende week komt de advocaat hier langs om het eea door te spreken. Hij vindt dit ook een vreemde gang van zaken. Ook is het raar dat er nog steeds geen aangifte geweest is. Dit wekt het vermoeden dat de collega niet zelf gebeld heeft, maar misschien hotel personeel bij de balie, of.. geen idee. Helaas weet ik niet het verhaal van de collega en hoe zij het beleefd heeft.

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 14:25

Ik wil je alleen maar heel veel sterkte wensen. Wat een nachtmerrie voor jou en je man.

secricible

Berichten: 25707
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 14:51

MarjanB schreef:
Had die collega niet een eigen kamer en dacht hij in eerste instantie dat ze daar heen was? Daarbij zou ik me ook zorgen maken als iemand met een slok op achter het stuur kruipt en 200km gaat rijden.

Wat ik bijzonder vind is dat iedereen hier zegt ja t is een inkoppertje als je samen drankje gaat doen op de kamer. Hij wordt daarbij als dom neergezet omdat hij daar over na moet denken. Maar dan zou zij dat toch juist ook moeten doen?

Nouja, zij had duidelijk intenties waarvoor hij en zij samen op de slaapkamer moesten zijn :o

Ts, ik wil je vooral heel veel sterkte wensen met de hele situatie. Ik hoop dat je man hier goed uit gaat komen.

MarjanB

Berichten: 16554
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 15:12

secricible schreef:
MarjanB schreef:
Had die collega niet een eigen kamer en dacht hij in eerste instantie dat ze daar heen was? Daarbij zou ik me ook zorgen maken als iemand met een slok op achter het stuur kruipt en 200km gaat rijden.

Wat ik bijzonder vind is dat iedereen hier zegt ja t is een inkoppertje als je samen drankje gaat doen op de kamer. Hij wordt daarbij als dom neergezet omdat hij daar over na moet denken. Maar dan zou zij dat toch juist ook moeten doen?

Nouja, zij had duidelijk intenties waarvoor hij en zij samen op de slaapkamer moesten zijn :o

Ts, ik wil je vooral heel veel sterkte wensen met de hele situatie. Ik hoop dat je man hier goed uit gaat komen.


Bedoel meer als reactie op de mensen die de man van ts er op “aanspreken” vind dat gewoon vaag. In de tijd toen ik nog veel in hotels zat voor het werk werd ik ook wel eens gevraagd voor drankje op de kamer. Heb ik altijd beleefd afgeslagen. Heb je als vrouw ook gewoon verantwoordelijkheid voor. En kennelijk als de man dat niet bedoeld heeft doe je dan maar als hachje redden een valse beschuldiging?

IHN
Berichten: 2334
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Geeste

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 15:24

hoezo is niet duidelijk of ze zelf gebeld heeft?? wie zou anders melding moeten doen?? enige wat in mij opkomt is dat hotel gebeld heeft ondat ze dronken weg is gereden... zii mss een reden ervoor wilde opgeven en dit verzonnen heeft...lijkt me niet dat iemand gaat bellen met zoiets die erbuiten staat als er niks gebeurd is

Zertab

Berichten: 12321
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 16:01

Hotel personeel gaat toch niet de politie bellen voor aanranding???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 16:04

Zertab schreef:
Hotel personeel gaat toch niet de politie bellen voor aanranding???

Nee maar misschien wel voor iemand die duidelijk onder invloed achter het stuur kruipt.

Politie gaat verhaal halen bij haar of heeft een heterdaadje en zij dikt een situatie aan om er onderuit te komen.

CleanBandit
Berichten: 73
Geregistreerd: 13-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-19 16:05

IHN schreef:
hoezo is niet duidelijk of ze zelf gebeld heeft?? wie zou anders melding moeten doen?? enige wat in mij opkomt is dat hotel gebeld heeft ondat ze dronken weg is gereden... zii mss een reden ervoor wilde opgeven en dit verzonnen heeft...lijkt me niet dat iemand gaat bellen met zoiets die erbuiten staat als er niks gebeurd is


Geen idee, het is giswerk. Het is zo vreemd dat ze nog geen aangifte heeft gedaan als ze zelf had gebeld voor de beschuldiging van aanranding.

Zertab

Berichten: 12321
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 16:10

Gloa schreef:
Zertab schreef:
Hotel personeel gaat toch niet de politie bellen voor aanranding???

Nee maar misschien wel voor iemand die duidelijk onder invloed achter het stuur kruipt.

Politie gaat verhaal halen bij haar of heeft een heterdaadje en zij dikt een situatie aan om er onderuit te komen.


Ja dat zou inderdaad wel kunnen.

Stephanie_86

Berichten: 1936
Geregistreerd: 08-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 18:07

Gloa schreef:
Zertab schreef:
Hotel personeel gaat toch niet de politie bellen voor aanranding???

Nee maar misschien wel voor iemand die duidelijk onder invloed achter het stuur kruipt.

Politie gaat verhaal halen bij haar of heeft een heterdaadje en zij dikt een situatie aan om er onderuit te komen.


Mijn vriend werkt in een hotel en hij probeert altijd eerst iemand tot bezinken te brengen als ze beschonken willen gaan rijden, maar als ze toch gaan (je mag ze niet tegenhouden) wordt idd het kenteken doorgegeven aan de politie om gevaarlijke situaties te voorkomen.

Verder wil ik de t’s heel veel sterkte wensen. Het is hoe je het ook bekijkt een klote situatie met alleen maar verliezers

Blazy
Berichten: 1527
Geregistreerd: 10-08-18

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 18:21

Het advies van richting HA ga ik idd in mee.
Ook ik ben in het verleden vals beschuldigd incl advocaten gedoe en vergis je niet in de impact hiervan.

Wb je partner gelijk bellen als zoiets gebeurd. Vergeet niet dat we allemaal mensen zijn en allen verschillend hierop reageren.

luuntje

Berichten: 14005
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 20:19

Iemand tot bezinken brengen lost wel een aantal problemen op :+ .
Krijg je wel andere problemen voor terug.

Proberen een dronken iemand niet te laten rijden vind ik erg goed.
Maar wie weet heeft het hotelpersoneel de vrouw in kwestie niet gezien.

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 12:07

CleanBandit schreef:
Geen idee, het is giswerk. Het is zo vreemd dat ze nog geen aangifte heeft gedaan als ze zelf had gebeld voor de beschuldiging van aanranding.

Misschien heeft ze op dat moment in emotie gebeld met dit verhaal. Voordat een aangifte van een zedendelict wordt opgenomen vind er een uitgebreide intake plaats. Daar wordt ook duidelijk uitgelegd dat het doen van een valse aangifte strafbaar is. Daarnaast is het, gezien deze casus, een 1 tegen 1 verhaal. Dat ga je dus nooit bewijzen. Misschien heeft ze er dus vanaf gezien, omdat het niet waar is of omdat ze het toch niet bewezen gaat krijgen.

Met betrekking tot het binnen vallen van de politie: misschien was haar verhaal aan de telefoon zo warrig dat ze in de veronderstelling waren dat het nog gaande was of dat ze nog daar in de kamer was. De politie komt namelijk niet je van je bed lichten om ff het verhaal aan te horen en vervolgens weer zonder jou te vertrekken. Zo werkt dat echt niet.

CleanBandit
Berichten: 73
Geregistreerd: 13-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-19 14:36

Snadrem schreef:
CleanBandit schreef:
Geen idee, het is giswerk. Het is zo vreemd dat ze nog geen aangifte heeft gedaan als ze zelf had gebeld voor de beschuldiging van aanranding.

Met betrekking tot het binnen vallen van de politie: misschien was haar verhaal aan de telefoon zo warrig dat ze in de veronderstelling waren dat het nog gaande was of dat ze nog daar in de kamer was. De politie komt namelijk niet je van je bed lichten om ff het verhaal aan te horen en vervolgens weer zonder jou te vertrekken. Zo werkt dat echt niet.


Dat vind ik ook raar inderdaad. Je zou toch verwachten dat je meteen wordt meegenomen voor sporen onderzoek.

cissy

Berichten: 19854
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 18:34

Stel het hotelpersoneel heeft politie gebeld vanwege de beschonken toestand. Dan zal ze nog steeds beschonken zijn als de politie dr oppikt. Dan komt dit bizarre verhaal, want ze is nog niet nuchter. Vervolgens lichtten ze de man van zn bed.
Volgende ochtend is zij weer 'nuchter' en bedenkt zich dat ze niet handig is geweest...
Dat is maar een halve nacht geweest waarin zich dit afspeelde dus niet zo gek dat er geen aangifte is nog.

Hopelijk is het zoiets en loopt het met een sisser af.

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 19:59

Apart dat politie binnenvalt als er niet eens aangifte is gedaan, meestal komen ze niet eens als een vrouw al maandenlang gestalkt en bedreigd word...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110807
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 20:00

justdiesel schreef:
Apart dat politie binnenvalt als er niet eens aangifte is gedaan, meestal komen ze niet eens als een vrouw al maandenlang gestalkt en bedreigd word...


Die ervaring heb ik toch niet, hoor.
Hier is door de politie altijd adequaat en snel gehandeld. Dat mag ook wel eens gezegd worden :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: De dag nadat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 20:22

Wat een verhaal. Het is dat jij zo redelijk klinkt maar anders zou ik je man echt van geen kanten geloven. Ik reis ook veel voor werk en ken de verhalen van ‘drankje in de bar’ en afterparty maar al te goed. En sorry maar met een groepje naar de hotelkamer is om te drinken maar met twee is dat toch echt om wat anders te doen. En je belandt eigenlijk nooit nuchter in een hotelkamer om zo’n borrel te doen. Hoe veel had je man gehad?

Ik kan er nog inkomen dat het een gek misverstand was, maar vraag me ernstig af of er geen stukken van het verhaal ontbreken. Hebben ze nog ruzie gehad? Hoe laat is dit gebeurd?

Sowieso vind ik het ook heel verdacht om met twee naar een kamer te gaan zonder verwachtingen tenzij er echt geen bar is, maar die was er wel.