Interieurtips voor kleine (studenten)kamers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Interieurtips voor kleine (studenten)kamers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-19 12:46

Hallo,

Ik kon geen soortgelijk topic vinden, alleen die voor gewone woonkamers.

Ik ga komend schooljaar op kot in Brussel. Het leek me leuk om hier interieurtips met elkaar te delen. Bijvoorbeeld hoe je een kleine ruimte toch nuttig kunt gebruiken qua opslag.

Foto's delen lijkt me ook erg leuk :)

Groeten,
Joy

Anoniem

Re: Interieurtips voor kleine (studenten)kamers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 14:16

Ik heb lang op kleine kamers gewoond en ik denk dat een van de belangrijkste dingen is prioriteiten stellen. Wil je echt een aparte eettafel of vind je het ook prima om je bureau als eettafel te gebruiken? Wil je per se een bank of leg je wat kussens op je bed en maak je daar een bank van? Ik woonde zo klein dat er naast mijn tweepersoonsbed en een klein bureautje echt niks in mijn kamer paste, je went er snel zat aan.

Joy_Mennings

Re: Interieurtips voor kleine (studenten)kamers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-19 18:30

Ja dat is zeker belangrijk!

Ik heb een 1 persoonsbed, bureau en een kast op mijn kamer. Wil er buiten een fijne stoel eigenlijk niet te veel bijzetten.

Heb dit topic eigenlijk aangemaakt om tips en tricks te vinden over hoe je opbergruimte kan creëeren zonder echt kasten erbij te zetten en hoe je het er gezellig uit te laten zien zonder echt teveel dingen op te hangen.

Andere dingen mogen natuurlijk ook gezegd/gevraagd/geshowed worden.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:32

Ik wilde zelf altijd een bed met ruimte eronder. Niet eentje die tot de grond dicht is, maar een waar nog een boel zooi onder kan. Scheelt een hoop ruimte en je ziet het niet :Y)