Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 13:00

Ik had weer een super leuke match! Klikte goed op de app... Totdat ik erachter kwam dat hij vorige week zijn relatie uit had gemaakt en zijn ex nog gewoon zijn vriendin noemt. :z Next.

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 13:09

Neverland schreef:
Ik had weer een super leuke match! Klikte goed op de app... Totdat ik erachter kwam dat hij vorige week zijn relatie uit had gemaakt en zijn ex nog gewoon zijn vriendin noemt. :z Next.

Hahaha. Wauw. Dat is wel heel erg...

Ik woon nu nog bij mn ex in totdat ik een eigen plekje heb, maar ik ben al voorzichtig met dat te noemen.

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 13:48

Peelie schreef:
Mn eerste date was ik heeeeeel zenuwachtig voor. En dat vind ik stiekem ook een hele leuke jongen :). 2e date was ik niet zenuwachtig en gisteren ook niet. Ik begin er veel meer in te staan als in nieuwe mensen leren kennen en niet echt relatie ofzo. Als dat er uit voortvloeit is het leuk. Gebeurd dat niet is het ook prima.


Precies de insteek die met de volgende dates ook wil toepassen.

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 14:02

Tsja, zo zat ik bij mn ouders (nogsteeds) en had ik geen werk meer (zit in bedrijf met ex waar ik uit moest)ook niet ideaal om te benoemen.
Maar tis helemaal goede gekomen

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 14:11

Oké toch maar even kritischer gaan swipen, en onder de noemer je leef maar 1 keer ga ik vanmiddag even iets drinken met iemand. Minpuntje is dat het een toerist is, maar je moet toch ergens beginnen. Iets serieus wordt het toch niet hier, aangezien ik op uitwisseling ben in Spanje, en over een maand weer terug ga naar Nederland, en Spanjaarden en Fransen toch niet zo mijn types zijn :+
Ben benieuwd hoe het gaat lopen

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 16:08

Beetje spelen mag ook Robbie! Als het mij was gebeurd op vakantie vorige week had ik 't ook gewoon gedaan, maar niet verder dan even lekker zoenen ofzo.

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 16:20

Nummus schreef:
Beetje spelen mag ook Robbie! Als het mij was gebeurd op vakantie vorige week had ik 't ook gewoon gedaan, maar niet verder dan even lekker zoenen ofzo.

Daar heb je een heeel goed punt :+

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 21:18

Welkom ReadTheRulez! Idd dunpen die handel - hij moet ook wat moeite doen!!

Welkom Peelie! Wat dapper dat je er na zo een lange relatie met volle moed in vliegt! Spijtig dat de date niet was wat je zocht.

Peelie schreef:
Ik begin er veel meer in te staan als in nieuwe mensen leren kennen en niet echt relatie ofzo. Als dat er uit voortvloeit is het leuk. Gebeurd dat niet is het ook prima.


Dat is idd een mooie insteek en ga ik idd ook doen. Ik ben nameljke iemand niet nooit direct weet of ik iemand echt leuk/aantrekkelijk vind.

Nederland - jeetje wat een lamlul...


En dan nu mijn date...

Is heel goed gedaan! We hebben 4 uur gepraat over alles en nog wat. Ik heb ook veel gelachen. Voor mij is dit echt bijzonder want ik ben heel ongemakkelijk bij mensen dat ik niet ken. Hij is echt super onbevangen en sociaal, integenstelling to mezelf.

Zijn insteek is ook die van Peelie - voor hem is Tinder mensen ontmoeten. Ik weet dus ook niet of die me echt leuk vond of meer vriendschappelijk.

Maar goed - ik wil er niet overnadeken, wat ik ben ook nog niet zeker of voor mij meer in zit. Dus ik vraag mezelf of ik hem terug wil zien, en het antwoord is ja.

Hij zat wel een beetje te polsen hoe ik stond t.o.v. opnieuw afspreken, maar ik vrees dat ik te veel mijn pokerface heb opgezet.
Dus ik ga hem een whatsapje sturen met de boodschap dat ik het erg leuk vond, en hem opnieuw wil zien. Niet meer niet minder, ik wil het nog niet definieren op welke manier (Romantisch of vriendschappelijk) en als hij er echt zo instaat heeft die daar geen moeite mee.

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 21:47

Wat fijn om te horen en je was zo nerveus.
Blij dat het leuk was en de rest merk je vanzelf wel joh.

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 21:55

Klinkt goed FatCat!

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-19 22:21

Klinkt leuk FatCat :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 00:15

Klinkt idd goed. :D Ben benieuwd.

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 00:22

Ik heb een gesprek met iemand over ... politiek :’) oeps

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 00:25

Dat klinkt goed FC! Idd gewoon een berichtje sturen...

Mn eerste tinderdate en ik kletsen dagelijks (zowel whatsapp als videobellen) en hij is al een aantal keer langs geweest. Ook dan klikt het heel erg goed. Toch zijn er een aantal redenen om er niet meer van te maken met hem als wat het is. Wel jammer.

Ik heb heel snel dat de jongens mij mega random berichtjes gaan sturen. Zo vandaag eentje. Stuurt hij mij een appje met zijn heringerichte kamer. Of ik mijn eerlijke mening wilde geven. Ik ken die gast verder helemaal nog niet... we hadden alleen een plan om volgend weekend een dansje te maken in Amsterdam. Zijn ze allemaal zo random...

Kletsen over politiek, is dat zo slecht dan? Als jullie dat allebij ligt.

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 00:42

Peelie schreef:
Kletsen over politiek, is dat zo slecht dan? Als jullie dat allebij ligt.


Jammer dat van je eerste Tinderdate Peelie!

Het is nogal delicaat, zeker met de verkiezingen nu (in België). Hij studeert ook politieke wetenschappen dus het is ook helemaal zijn ding.

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 08:06

Nou vandaag heb ik een date hoor haha. Hij vroeg het al 2 keer eerder, maar toen durfde ik niet. Nu heb ik maar wat aangeboden en me zelf in het diepe gegooid. Enige nadeel ik ben al sinds we afgesproken hebben vreselijk zenuwachtig... voor me examens was ik nog niet eens zo zenuwachtig :x Nou we zullen zien hoe akward ik het kan maken 8)7

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 08:37

Montgri schreef:
Nou vandaag heb ik een date hoor haha. Hij vroeg het al 2 keer eerder, maar toen durfde ik niet. Nu heb ik maar wat aangeboden en me zelf in het diepe gegooid. Enige nadeel ik ben al sinds we afgesproken hebben vreselijk zenuwachtig... voor me examens was ik nog niet eens zo zenuwachtig :x Nou we zullen zien hoe akward ik het kan maken 8)7

Relax.

Wat gaan jullie doen? Drankje ofzo?

Ik heb er wel 10 die willen afspreken, maar ze komen overal en nergens vandaan :') word wel een dingetje op een gegeven moment...

Montgri
Berichten: 655
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 08:46

Drankje en een film kijken :')

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:01

Netflix & chill!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:32

MarcoBorsato schreef:
Netflix & chill!


}>

Leuk dat er weer wat actiever gedate wordt :D

Gisteren gesprek met iemand die meteen vroeg of ik bij hem in bad kwam :roll: Tuurlijk joh :+
Hier komt het dus momenteel niet verder dan dit soort matches :')

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:38

LL ja dat bedoelde ik inderdaad, vreselijk zeg! Veel sterkte voor je nieuwe vlam.

Leuk al die dates! En gewaagd een sauna date :P

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 09:47

Relaxed schreef:
MarcoBorsato schreef:
Netflix & chill!


}>

Leuk dat er weer wat actiever gedate wordt :D

Gisteren gesprek met iemand die meteen vroeg of ik bij hem in bad kwam :roll: Tuurlijk joh :+
Hier komt het dus momenteel niet verder dan dit soort matches :')


Haha die had ik ook laatst,. hij heeft een Jacuzzi in de tuin en woont bij mij om de hoek :P

Hele tijd niets gehad en nu op een maandagochtend ineens 3 matches :roll:

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 10:05

Peelie schreef:
Ik heb heel snel dat de jongens mij mega random berichtjes gaan sturen. Zo vandaag eentje. Stuurt hij mij een appje met zijn heringerichte kamer. Of ik mijn eerlijke mening wilde geven. Ik ken die gast verder helemaal nog niet... we hadden alleen een plan om volgend weekend een dansje te maken in Amsterdam. Zijn ze allemaal zo random...


Het ding is dat met random berichten je eingelijk het meeste kans maakt op een leuk gesprek dat niet dood valt. Anders kom je vast te zitten in een soort van interview stijl gesprek. Althans mijn ervaring. Mijn beste chats slogen werkelijk nergens op.

Montgri - veel success en plezier op je date!

Leuk Silly - hopelijk zit er wat tussen!

Ik heb een 2 matches waar ik nog op moet antwoorden, Ga ik me vanavond mee bezig houden :7 .

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 10:13

1 heb ik er al ontmatched haha, was een eikel.

Random berichten zijn juist leuk, beter dan de standaard vragen

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-19 11:02

FatCat wat fijn! Ik ben ook niet makkelijk op mijn gemak bij vreemden, zelfde verhaal als jij eigenlijk. Ik vertrouw ze gewoon niet makkelijk. :+ Dus dit is een goed teken!