Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 23:46

Oh help Linda... ik had daar echt niet aan meegewerkt inderdaad. _O- Maar kan me ook wel voorstellen dat je 't op dat punt gewoon maf vindt.

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 23:58

Wat een sukkel Lindafleur :=

Hoe was je date biggirl?

Maanlicht: idd drankje doen of wandelen ofzo? Persoonlijk heb ik er totaal geen moeite mee om op een eerste date wat te eten, liever wel eten dan niet :')

Ik heb morgen een tweede date <3

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 00:16

biggirl ik wil alles weten over je date!!

Ik zelf heb een ontzettend leuke chat van bijna 2 uur gehad met mijn super like. *\%/* Het was geen moeite om het gesprek aan de gang te houden, en dat is echt bizar voor mij.

Oef wat een leuke man. Nu ben ik ontzettend bang dat ik helemaal ga bevriezen als we elkaar ontmoeten en ik super saai ga overkomen.

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 00:46

Ohgod ben net thuis wat een geweldige date zeg ! Ontzetten nette aardige jongen. Zijn lekker wat gaan drinken in 2 verschillende tentjes 4 uur lang zitten kletsen en mekaar goed leren kennen en er achter gekomen we veel gemeen te hebben. Volgende date staat al gepland *\o/* hij was ontzetten lief <3

capopjekop

Berichten: 30661
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 05:02

FatCat schreef:
biggirl ik wil alles weten over je date!!

Ik zelf heb een ontzettend leuke chat van bijna 2 uur gehad met mijn super like. *\%/* Het was geen moeite om het gesprek aan de gang te houden, en dat is echt bizar voor mij.

Oef wat een leuke man. Nu ben ik ontzettend bang dat ik helemaal ga bevriezen als we elkaar ontmoeten en ik super saai ga overkomen.

Bel hem anders. Als het aan de telefoon ook goed klikt dan loopt het wel los. En verder niet zo onzeker doen. Je bent wie je bent en dat is goed. Als je het spannend vindt spreek het gewoon uit. Dikke kans dat hij ook super zenuwachtig is

Wat leuk biggirl! En top dat er een vervolg komt.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 08:43

Ach, ik was niet zo erg uit op wraak. Zegt ook wel iets over mijn gevoel naar hem toe (dat er niet was). Vond het alleen hilarisch want het telefoongesprek was mega ongemakkelijk, ik kan echt niet toneelspelen en dat zou ze echt door gehad moeten hebben. Paar weken daarna raakten we wel weer even aan de praat en toen zei hij nog dat er misschien wat ging veranderen :+ Maar aangegeven dat het van mij niet hoefde haha.

Undefined
Berichten: 3766
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:02

Dat je niet uit bent op wraak dat snap ik, maar zijn vriendin voorliegen vind ik dan wel het andere uiterste! Arme meid.
Maar goed, dat is niet jouw verantwoordelijkheid. Ik had zelf alleen tegen hem gezegd dat hij me best mocht bellen maar ik niet zou liegen.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:30

Ja zij had dus stiekem in zijn telefoon gekeken en onze gesprekken gelezen. Collega beweert dat ze geen relatie hadden dus hij zat niet eens echt fout. Als zij al zo wantrouwend is en hij wil het begin van een relatie baseren op bedrog dan wens ik ze veel plezier met elkaar.

Zoveel foute mensen lopen er rond. 3 Jaar geleden had ik een korte scharrel, die kwam ik paar weken terug weer tegen in de club. Eerst foto's laten zien van zijn stiefdochter, maar paar uur en wat alcohol verder wilde hij wel met mij mee naar huis. Ik ervoor bedankt, kom ik hem afgelopen weekend weer tegen. Dus hij geeft me snel drie zoenen: En dit is mijn vriendin! Stond ze er dus naast :+ Ik kan alleen maar lachen om zulke sneue figuren, de aap komt vanzelf wel uit de mouw.

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:55

Soms denk ik ook wel eens dat een mens niet gemaakt is om maar 1 partner te hebben.
Hooguit 1 vaste partner.
Waarom zouden er anders zo ontzettend veel mensen vreemd gaan.
En sites als second love zo goed lopen

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:00

Volgens veel biologen zijn mensen van nature serieel monogaam; een tijdje met iemand samenzijn totdat die persoon niet meer aan je wensen voldoet.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:06

Wat leuk Biggirl!!!!

En dat klopt Lindafleur, dat zeggen de meesten. :+ Zit ook wel iets in denk ik. Maar joh.

mylittlejoy

Berichten: 3293
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 12:13

Silly1972 schreef:
Soms denk ik ook wel eens dat een mens niet gemaakt is om maar 1 partner te hebben.
Hooguit 1 vaste partner.
Waarom zouden er anders zo ontzettend veel mensen vreemd gaan.
En sites als second love zo goed lopen


Mhwua, ik denk zelf dat het een beetje ook het probleem van de huidige mensen is. Mensen zijn zo gewend om alles nu en meteen te hebben en bij een beetje tegenslag door te gaan naar het volgende, dat het niet meer normaal is om ergens veel tijd en energie in te steken. Dit zie ik tenminste bij een aantal mensen om mij heen. Is je studie niet helemaal wat je ervan verwacht? Hoppa, laten vallen en wat anders doen. Toch niet helemaal die klik met dat paard wat je vorige maand kocht? Verkopen en een ander halen. Dit werkt ook door in relaties.

Nu is het natuurlijk ook dat het leven veel opener is dan vroeger. Misschien werd er vroeger wel net zoveel vreemdgegaan, maar werd dat beter/makkelijker stilgehouden. :o

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:19

Wat een verhaal Linda :') wat droeftoeter zeg...

Heel erg leuk Biggirl! Hoop voor je dat het wat wordt :)

Tja het is nu een beetje een wegwerpmaatschappij en er was laatst een documentaire over op NED3.
Monogamie bestaat volgens biologen niet bij de mens, het is een keuze/afspraak die je maakt samen.
Veel mensen gaan ook vreemd bij tegenslag of als het niet meer loopt of nkiet meer aan de wensen voldoet.

Damn hier gaat het echt leuk met mijn nieuwe Tindervlam, gevoel is wederzijds...echt een leuke lieverd!
Vanochtend heerlijk ontbijtje gehad van hem en de hele ochtend mij appen
en zeggen dat hij mij erg leuk vindt en niet kan wachten om mij weer te zien, hij maakt al plannen hahaha :D
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 22-05-19 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:20

Wat leuk!!

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:31

Lijkt mijn laatste Tinderdate wel hahha.
Na 2 weken was het ineens over.
Snap het nog steeds niet helemaal, maar oke.
Ga rustig verder :P

Hoop dat het bij jou wel goed gaat, altijd leuk nieuwe liefdes

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:34

listiglistje schreef:
Wat een verhaal Linda :') wat droeftoeter zeg...

Heel erg leuk Biggirl! Hoop voor je dat het wat wordt :)

Tja het is nu een beetje een wegwerpmaatschappij en er was laatst een documentaire over op NED3.
Monogamie bestaat volgens biologen niet bij de mens, het is een keuze/afspraak die je maakt samen.
Veel mensen gaan ook vreemd bij tegenslag of als het niet meer loopt of nkiet meer aan de wensen voldoet.

Damn hier gaat het echt leuk met mijn nieuwe Tindervlam, gevoel is wederzijds...echt een leuke lieverd!
Vanochtend heerlijk ontbijtje gehad van hem en de hele ochtend mij appen
en zeggen dat hij mij erg leuk vindt en niet kan wachten om mij weer te zien, hij maakt al plannen hahaha :D



Vreemdgaan met Filemon bedoel je?

Leuk dat het zo goed klikt met je nieuwe vlam :) Dat is een blijvertje dan!

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:47

Geen idee of het een blijvertje is, er is toch een groot leeftijdsverschil en het was ook voor beide niet de bedoeling :+
We zien wel hoe het loopt, ik loop zelf niet al te hard van stapel qua verwachtingen en gevoel,
Maar voor nu is het gewoon erg leuk en op alle vlakken klikt het super, ik verbaas hem :D

Volgens mij was dat inderdaad vreemdgaan met Filemon?

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 13:53

Ach gewoon genieten en de rest zien jullie wel.

Ja dat is net begonnen, elke vrijdagavond, best grappig. Aflevering 3 is vrijdag.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:28

@Biggirl wat fijn dat da je date zo goed is verlopen!

@capopjekopje heb gelijk, moet wat meer zelfvertrouwen hebben. Heb ik ook wel, maar ik ben een diezeltje en moet altijd een beetje opwarmen. En dat ben ik gewoon heel serieus en saai. Oeps

Ik denk niet dat mensen gemaakt zijn voor iets. We geven zelf betekenis aan ''relaties'' en hoe wat we daarvan verwachten.

@listinglistje wat fijn dat het zo goed gaat met jouw kerel! Het is fijn om echt gewild te zijn en dat ze daar voor uitkomen.

Met een andere match had ik al een kort gesprek gehad waarin hij zonodig moets vermelden dat die een six pack heeft :') Vandaag terug bericht van hem hoe lang ik al op tinder zit en zo. Omdat ik er nog maar 3 dagen op zit zegt hij dan ''Dus ik word je eerste date?'' waarom ik antwoord dat hij helaas net te laat is om mijn eerste date te zijn met een smiley. Heeft die mij meteen unmatched zonder bericht. Vind ik niet erg, na zijn 6pack bericht zag ik heb toch al niet meer zitten. Maar had ik dit niet moeten zeggen dan? Hij zal vast ook met verschillende meiden tegelijkertijd afpsreken.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:36

Nou als dat egotje zo snel gekrenkt is, ben je die toch beter kwijt :') Lekker belangrijk ook zo'n sixpack, vooral als dit zo gemeld moet worden..

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:54

Ow ja zowiso beter kwijt dan rijk deze :P Ik ga altijd open kaart spelen denk ik, en als ze daar niet tegen kunnen is dat hun probleem

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 17:04

Jaaaaa wegwerpmaatschappij, inderdaad. Vroeger werd er veel harder geprobeerd om een relatie te redden dan nu. :j Ook omdat je er toen veel minder makkelijk uit kon (vaak al getrouwd en scheiden was heel moeilijk) maar toch! Men waardeerde wel veel meer wat men had...

Wauw wat een kwetsbaar egootje FatCat. _O-
Altijd open kaart spelen is inderdaad heel goed!

Exitium

Berichten: 7154
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 20:29

mylittlejoy schreef:
Silly1972 schreef:
Soms denk ik ook wel eens dat een mens niet gemaakt is om maar 1 partner te hebben.
Hooguit 1 vaste partner.
Waarom zouden er anders zo ontzettend veel mensen vreemd gaan.
En sites als second love zo goed lopen


Mhwua, ik denk zelf dat het een beetje ook het probleem van de huidige mensen is. Mensen zijn zo gewend om alles nu en meteen te hebben en bij een beetje tegenslag door te gaan naar het volgende, dat het niet meer normaal is om ergens veel tijd en energie in te steken. Dit zie ik tenminste bij een aantal mensen om mij heen. Is je studie niet helemaal wat je ervan verwacht? Hoppa, laten vallen en wat anders doen. Toch niet helemaal die klik met dat paard wat je vorige maand kocht? Verkopen en een ander halen. Dit werkt ook door in relaties.

Nu is het natuurlijk ook dat het leven veel opener is dan vroeger. Misschien werd er vroeger wel net zoveel vreemdgegaan, maar werd dat beter/makkelijker stilgehouden. :o

Ik denk dat dat allemaal een gevolg is van de tijd waarin we leven. Het is veel makkelijker om te switchen, zowel qua werk/studie als ook qua partner met dingen als Tinder en Second Love. Zeker de komst van het internet heeft daar heel erg aan bijgedragen.

Silly1972

Berichten: 14782
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 23:00

Dat geloof ik zeker!

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 10:34

Ohhh mijn date was zo leuk gister! Ik was best wel nerveus uiteindelijk, maar was nergens voor nodig. Hij was veel knapper en leuker nog dan op zijn foto's. Het was prachtig weer natuurlijk, dus we hebben op terras een wijntje gedronken. Daar best lang gezeten en daarna was het een beetje de vraag of we nog wat gingen eten of dat het prima was voor nu. Uiteindelijk nog een hapje gaan eten. Er zijn geen ongemakkelijke stiltes gevallen en het was heel gezellig.

Ik was heel dom geweest, had van te voren aangegeven niet te zoenen op de eerste date. Ik vind dat altijd zo ongemakkelijk bij het afscheid, vooral als het eigenlijk net niks is en iemand je opeens begint te zoenen.

Dus ik kreeg bij afscheid netjes drie kussen en toen was hij weg. Terwijl ik hem eigenlijk uiteindelijk wel graag had willen zoenen. Dus dat nog geappt naar hem, had hij hetzelfde :+.

Zaterdag zien we elkaar weer, dus misschien moeten we daar maar mee beginnen dan, haha!
Hij woont alleen best wel ver weg. Met de auto is het 50 minuten, maar we hebben allebei geen eigen auto. Met het OV met een beetje geluk 1,5 uur enkele reis.