Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:17

Jeetje wat een zak!

Oke hier is het allemaal kei leuk en gezellig :o Hij heeft zijn Tinder al verwijderd, gisteren weer bij elkaar geweest. 3de keer op een week tijd haha

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:36

Jeetje... Wat een klootzak zeg!! Mijn handen zouden jeuken om haar alles te vertellen. := Maar uiteindelijk zou ik het toch niet doen.

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:42

Zo dan wat een zak stront zeg...
Maanden liegen en dan zo even via WA melden :evaw: hele dikke vette doei!

Maanlicht

Berichten: 6854
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:50

Margoooo schreef:
Zo he... Ik was sinds maart met een jongen aan het daten via Tinder.. Het was leuk, konden het erg goed met elkaar vinden en zijn zelfs een nachtje naar een hotel geweest (om gebruik te maken van jacuzzi en sauna..)

Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest. Hij zei dat hij in een koophuis woonde maar tijdelijk een goede vriend in huis had genomen die heel autistisch is, en geen vreemden verdraagt. Ik vond dit een plausibele reden...

Appt hij me vanochtend dat hij niet helemaal eerlijk is geweest... Hij woont samen met zijn relatie... "ik had je dat allang eerder moeten vertellen, sorry daarvoor. Ik vond het niet eerlijk tegenover haar dat ik zoveel met jou bezig was, vandaar dat ik deze week wat afstand nam."

HOE DAN. Ik kan hier echt met mijn hoofd niet bij. Ook hoe casual hij het verteld. En wat heb ik een medelijden met haar zeg... Zo ontzettend sneu.. Nu vallen er allemaal puzzel stukjes op zijn plek...


Ik zou het tegen haar zeggen, dit is echt niet oké..

xrobbiee

Berichten: 301
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:54

Jaaaa sjintooo wat leuk!
Margo Huh hoe dan wat een viezerik en wat een gemene leugen om te gebruiken tegenover jou. Eerst je laten denken dat hij zo ontzettend goed en zorgzaam is en dan laten weten dat het het tegenovergestelde is.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:55

Maanlicht schreef:
Margoooo schreef:
Zo he... Ik was sinds maart met een jongen aan het daten via Tinder.. Het was leuk, konden het erg goed met elkaar vinden en zijn zelfs een nachtje naar een hotel geweest (om gebruik te maken van jacuzzi en sauna..)

Ik ben nog nooit bij hem thuis geweest. Hij zei dat hij in een koophuis woonde maar tijdelijk een goede vriend in huis had genomen die heel autistisch is, en geen vreemden verdraagt. Ik vond dit een plausibele reden...

Appt hij me vanochtend dat hij niet helemaal eerlijk is geweest... Hij woont samen met zijn relatie... "ik had je dat allang eerder moeten vertellen, sorry daarvoor. Ik vond het niet eerlijk tegenover haar dat ik zoveel met jou bezig was, vandaar dat ik deze week wat afstand nam."

HOE DAN. Ik kan hier echt met mijn hoofd niet bij. Ook hoe casual hij het verteld. En wat heb ik een medelijden met haar zeg... Zo ontzettend sneu.. Nu vallen er allemaal puzzel stukjes op zijn plek...


Ik zou het tegen haar zeggen, dit is echt niet oké..


Ik ook, wat een eikel zeg.

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 22:10

Ik zou het haar graag vertellen, maar ik weet niet hoe ze heet/kan haar niet vinden. Met wat stalk werk wel hem gevonden op FB, maar alles afgeschermd...

Ik voel me echt heel erg bedrogen. Heb nog niets gereageerd, wil er een nachtje over slapen en dan reageren. Maar ik vind hem echt mega slappe zak idd, en gewoon zo triest en sneu. Hoe kan je zo zijn...

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 22:38

Omg dat s ook wat.
Kan je vrienden van haar zien? Wellicht kan je die een bericht doen om haar te vragen of ze contact met je wil opnemen

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 23:18

Nee ik kan alleen hem vinden, zijn profiel is afgeschermd, kan ook zijn vrienden niet zien en er staat helemaal geen info... Dus zijn vriendin achterhalen is vrij lastig zo niet onmogelijk...

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 23:18

Google op zijn naam?

xrobbiee

Berichten: 301
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 23:28

Echt heel naar wat hij doet maar ik zou er niet meer zo veel energie in stoppen hoor..
Werkt alleen maar frustrerend voor je zelf, beter gewoon aangeven dat je het niet vind kunnen en er klaar mee bent, en dan klaar.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 10:25

Mja vaak als je zoiets brengt katten ze jóu af ipv dat ze je geloven hoor... dus gewoon beter voor jezelf kiezen hier, je hebt het geprobeerd en als je haar echt niet kan vinden is 't klaar en moet ze er helaas zelf achter komen. :(

Maar wat een eikel zeg...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:25

Ik heb ook weer een lastige. Afgelopen donderdag met een vriendin in onze vaste kroeg wezen poolen. Zij had afgesproken met een jongen die ze kent. Ze heeft trouwens een vriend en dit is gewoon iemand die toevallig zin en tijd had haha. Nou ging ik dus ook mee. Nu ging hij mij toevoegen op FB. Prima toch... maar nu kwam het, hij vroeg of ik een keer een drankje wil doen.

Het is alleen zo hard niet mijn type. Beetje chubby, onverzorgde baard, autisme, ICT, gamer enzo. ;( Maar het is wel iemand die ik nog heeeeeel vaak tegen ga komen in die kroeg. _O-

Heb dus nog niet geantwoord want ik wil dat eigenlijk niet. :=

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:32

Je kan toch gewoon nee zeggen? Ik zie het probleem niet???

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:33

Neverland schreef:
Je kan toch gewoon nee zeggen? Ik zie het probleem niet???

Is zo ongemakkelijk als ik hem dan weer zie. Heb dat een paar weken geleden ook al gehad. _O-

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:37

Gewoon eerlijk zijn! Drankje doen en daarna zeggen van neuhhh het klikt niet is daarna even ongemakkelijk. Kan je je beter de date besparen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 11:39

Ik heb zelf waarschijnlijk ook autisme. En ik heb dus niet zo goed door als mannen interesse hebben. Ik kan dat oprecht niet afleiden aan hun lichaamstaal en manier van doen. Daar ben ik druk mee bezig om dat te leren lezen. En ik had al zo’n vermoede die avond. Maar goed, weer een goede les want dan had ik wel gelijk. :=

Maar ga maar eens een net antwoord bedenken. Hij heet hetzelfde als mijn soort van fwb. Dus kan ook zeggen “ja sorry ik heb al een pietje in de collectie”. _O-

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 13:51

Jeetje wat een banketstaaf Margooo :oo

Marlinde, gewoon appen dat je geen interesse hebt :)


Gisteravond date gehad met mijn expat, was wel gezellig.
Vanavond zie ik een oude vriend van me, daar heb ik zo lang een crush op gehad :))

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 13:58

MarlindeRooz schreef:
Ik heb zelf waarschijnlijk ook autisme. En ik heb dus niet zo goed door als mannen interesse hebben. Ik kan dat oprecht niet afleiden aan hun lichaamstaal en manier van doen. Daar ben ik druk mee bezig om dat te leren lezen. En ik had al zo’n vermoede die avond. Maar goed, weer een goede les want dan had ik wel gelijk. :=

Maar ga maar eens een net antwoord bedenken. Hij heet hetzelfde als mijn soort van fwb. Dus kan ook zeggen “ja sorry ik heb al een pietje in de collectie”. _O-

Hehehe, dat is wel een super grappig antwoord van ik (zal hij iets minder leuk vinden).

Maargoed. Ik had laatst idd ook een blauwtje gelopen met iemand waar ik mee moet samen werken. Een paar weken later kwam ik hem weer tegen. Niks aan het handje. Dus gewoon nee zeggen. En klaar is klaar. Dat heeft hij ook gelijk maar duidelijkheid. Desnoods stuur je iets van "bedankt voor het aanbod maar ik ben niet geïnteresseerd".

Margo. Wtf.... -O- en je zag die gast regelmatig? Ik zou zo verbaast zijn als iemand met zoiets komt. En zo boos ook... #dikkecyberknuffel :(:)


Oke. Mijn clubganger er ik zijn gsiteren op date geweest, het was heeeeeeel bijzonder. Hij heeft daarnet naar mij uitgesproken dat hij mij ook niet los kan en wil laten omwille van de connectie. Toen kwamen we er ook samen mee dat de connectie misschien nog wel veel belangrijker is als verliefd zijn. Maar ik denk dat dat niet lang meer duurt voordat ik mischien wel verliefd ben. Het is mij in ieder geval overduidelijk dat hij wel echt verliefd is op mij. Het is echt mega cute. Stuurt hij ook naar me "kom jij even mn leven in gestormd". Ik smelt.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:08

MarlindeRooz schreef:
Neverland schreef:
Je kan toch gewoon nee zeggen? Ik zie het probleem niet???

Is zo ongemakkelijk als ik hem dan weer zie. Heb dat een paar weken geleden ook al gehad. _O-


Je hoeft niet te zeggen WAAROM je niet op hem valt he? Je hoeft alleen maar te zeggen dat je daar geen behoefte aan hebt.

Edit: en wat het autisme betreft, ik heb een bepaalde stoornis en dingen meegemaakt waardoor mensen wel eens denken dat ik Asperger heb (echt hoe vaak me dat al niet gevraagd is door andere vrouwen _O- ) dus ik heb het ook nooit door als een man me ziet zitten en wanneer het gewoon aardig doen is. _O-

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:18

Peelie, ik had... nee heb met mijn vriend ook zo'n chemie.
Ik had m eerst in de friendzone geduwd, was toen ook nog met iemand anders want daten.
Inmiddels zijn we een half jaar verder en hebben het super fijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:21

Margoooo schreef:
Nee ik kan alleen hem vinden, zijn profiel is afgeschermd, kan ook zijn vrienden niet zien en er staat helemaal geen info... Dus zijn vriendin achterhalen is vrij lastig zo niet onmogelijk...



Ik wil wel even voor je zoeken? Ik vind alles. :j Heb enkel een voornaam en een woonplaats en wat hobby's/werk nodig.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 14:23

Denk niet dat hij haar naam genoemd heeft. Laat staan haar werk, hobby's en woonplaats. :P

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:03

MarlindeRooz schreef:
Ik heb zelf waarschijnlijk ook autisme. En ik heb dus niet zo goed door als mannen interesse hebben. Ik kan dat oprecht niet afleiden aan hun lichaamstaal en manier van doen. Daar ben ik druk mee bezig om dat te leren lezen. En ik had al zo’n vermoede die avond. Maar goed, weer een goede les want dan had ik wel gelijk. :=

Maar ga maar eens een net antwoord bedenken. Hij heet hetzelfde als mijn soort van fwb. Dus kan ook zeggen “ja sorry ik heb al een pietje in de collectie”. _O-


Dit ga je toch niet serieus doen hoop ik????? Dan is gewoon nee toch echt beter. Dit vind in namelijk echt banketstaaf :=

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-19 18:59

@Margo, wat een vieze vuile... Die is echt geen woord meer waardig..
@Peelie, lekker genieten van jullie connectie!
@Marlinde, gewoon zeggen dat je daar niet zoveel voor voelt

Ik heb morgen een date, terrasje pakken. Spannend! *\%/*