Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 19:44

Bedenk wel dat het in dit voorbeeldgeval om 29 jaar verschil ging. Dat zou dus 20 en 49 zijn. Of 35 en 64. Of 40 en 69. Wat leeftijdsverschil hoeft geen probleem te zijn maar bijna 30 jaar is wel heel fors. Dat is echt een hele generatie. 15 en 44 zou niemand accepteren.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 20:07

Nee dat is ook strafbaar..

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 20:10

Ach je hebt ook nog kinderachtige mannen van 40+ :+ mannen die nooit volwassen worden...

Ik kijk altijd naar de persoon zelf, leeftijd zegt niet zoveel.
Andere levensfase of toekomstverwachtingen is misschien wel wat lastiger.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:53

Ja die ken ik inderdaad ook wel LL. :+

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 22:36

Nummus schreef:
Ik vind 24-jarige mannen echt rete-irritant. _O-


Noujaaa zeg. en bedankt he..... _O- :+

Nou, ik weet nou niet echt wat ik van tinder (en de rest eventueel) moet vinden. Afgelopen tijd een paar matches gehad, maar 0,0 reactie van de andere kant. Ik vraag me echt af waarom we dan matchen?

Gister in de winkel iemand tegen gekomen, een heel spontaan kort gesprek wat me anders nooit gebeurd en wat echt niks voor mij is normaal. Was best een leuke dame....geen idee wat ik er nu mee moet....maar heb steeds meer het idee dat Tinder etc hier ook niet echt werkt.....

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 22:47

Misschien ben je de (in hun ogen) mindere leuke van al de matches en praat ze al met genoeg. Is toch anders als je er veel hebt ipv maar een paar.

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 23:09

Ricie misschien hebben ze inderdaad al een leuke match waarmee ze praten en kom jij dan helaas op de tweede plaats. Als ik zelf al 1 of 2 leuke gesprekken heb dan reageer ik ook niet echt meer op anderen. Hartstikke banketstaaf natuurlijk voor jouw kant maar ik denk dat iedereen op tinder ook wel een beetje egoïstisch is. Dat is natuurlijk ook makkelijker via de telefoon dan in het echt.

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 00:35

Ricie individuen worden niet over kammen geschoren enzo he. ;) :+

Regio Gouda niet veel te vinden dus?

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 09:19

xrobbiee schreef:
Ricie misschien hebben ze inderdaad al een leuke match waarmee ze praten en kom jij dan helaas op de tweede plaats. Als ik zelf al 1 of 2 leuke gesprekken heb dan reageer ik ook niet echt meer op anderen. Hartstikke banketstaaf natuurlijk voor jouw kant maar ik denk dat iedereen op tinder ook wel een beetje egoïstisch is. Dat is natuurlijk ook makkelijker via de telefoon dan in het echt.


Dit heb ik ook. Als het echt goed klikt op Tinder / WhatsApp dan reageer ik op alle andere niet meer. Ik heb gewoon geen tijd om meerdere gesprekken te onderhouden. :+ Ook kan ik niet meerdere mensen tegelijk daten. Ik ben echt iemand die zich op 1 persoon richt en als dat niks is ga ik naar de volgende.

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 09:56

Bij mij staat tinder nu echt even op pauze. Het is een hele vreemde gewaarwording, maar de jongen die ik tegen ben gekomen bij het uit gaan, hij doet iets met me.

We hebben elkaar nu de hele week al iedere dag gezien. Ik ga hem vandaag weer zien en dan gaan we samen uit.

Ik wil niet verliefd worden, maar dat is met deze jongen heel erg moeilijk. Mensen om mij heen zeggen het ook dat ik verliefd aan het worden ben. Ik wil het eigenlijk niet weten en niet horen. We zitten allebij niet in de situatie dat het handig is nu om verliefd te worden. Ik wil gewoon fun, no strings attached. Maar met hem.... hij maakt het me moeilijk. Maar ik andersom ook voor hem.

Hij heeft het er constand over dat we een connectie hebben. We hebben gisteren een heel diep en gevoelig gesprek gehad over de app. Ik kwam op mijn weg terug naar huis van mijn werk langs zijn huis. Ik ben letterlijk voor 10 minuten (op zijn verzoek) langs geweest om te knuffelen. Dat doen fwb niet, toch? Ik weet het allenmaal even niet meer.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 09:59

Lekker van genieten en zien wat er gaat gebeuren toch! :D

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:06

MarlindeRooz schreef:
Lekker van genieten en zien wat er gaat gebeuren toch! :D

Ik geniet er ook echt van. Ook de aandacht die hij mij geeft.

De 2e keer dat we *** hadden, toen zei hij daarna over de app toen we beide weer thuis waren "dit was meer dan gewoon ***". Toen dacht ik oliebol. Je hebt gelijk. Er waren een paar momenten dat we elkaar aankeken. Echt helemaal niks deed er meer toe. Het was hij en ik en al zou er 100 man omheen hebben gestaan had het nog niks uitgemaakt. De wereld stopte echt even met draaien. Heel bijzonder.

Hij heeft het er wel ook iedere keer over hoe gevaarlijk het is om zo'n connectie te hebben en hoe ik even zijn leven in gestormd kom. Ik probeer wel soort van afstand te houden, omdat hij echt heel duidelijk was niet verliefd te willen worden en niet opzoek te zijn naar een nieuwe vriendin. Nou heb ik het zelfde. Ik ben ook niet opzoek naar liefde. Maar als het gebeurd. Wat dan....

Lieszje
Berichten: 7181
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:12

Heel erg herkenbaar Peelie :+
Zo ben ik ook met mijn fwb begonnen, maar wij worden ook steeds closer.
Zou er een relatie in kunnen zitten bij jullie?

Sure_lee

Berichten: 10412
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:14

Dan ga je ervoor....
En kijk je wat er gebeurt...

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:22

Mijn vriend en ik begonnen ook zo Peelie. Ik woonde net in een nieuwe stad, was wel wat aan het Tinderen maar was niet opzoek naar iets serieus. Hij kwam net uit een relatie en was ook zeker niet opzoek naar iets nieuws. Totdat we elkaar bij het uitgaan tegen komen. Het is een uit de hand gelopen one night stand, en momenteel zijn we bijna een jaar bij elkaar.

Dus wie weet, geniet er lekker van en kijk gewoon met de dag hoe het voelt.

xrobbiee

Berichten: 300
Geregistreerd: 16-12-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:38

Tja als je zo een sterke aantrekkingskracht heb dan zou ik gewoon kijken waar dit heen gaat. Beiden zeggen jullie niet verliefd te willen worden maar duidelijk is dat langzaam al aan het gebeuren. Ik zou zeggen gewoon er aan over geven en zien waar het schip strand ;)

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 10:56

Lieszje schreef:
Heel erg herkenbaar Peelie :+
Zo ben ik ook met mijn fwb begonnen, maar wij worden ook steeds closer.
Zou er een relatie in kunnen zitten bij jullie?

De situatie is er helemaal niet naar. Hij woont op dit moment wegens omstandigheden weer bij zijn ouders. Ik woon nog bij mij ex. Dat is net 3 maanden officieel uit. Ergens geniet ik ook wel van het vrijgezellen leven. Toch voel ik nu helemaal niet de nood om met andere mannen af te spreken.


Sure_lee schreef:
Dan ga je ervoor....
En kijk je wat er gebeurt...

Makkelijker gezegd dan gedaan. We waren er allebij heel duidelijk over. Alleen platonisch. Toch lijkt het er op dat hij zich ook echt heel erg aangetrokken voelt tot mij. En hij misschien nog wel meer naar mij dan ik naar hem. Is probeer het echt platonisch te laten zijn.


__Sannne schreef:
Mijn vriend en ik begonnen ook zo Peelie. Ik woonde net in een nieuwe stad, was wel wat aan het Tinderen maar was niet opzoek naar iets serieus. Hij kwam net uit een relatie en was ook zeker niet opzoek naar iets nieuws. Totdat we elkaar bij het uitgaan tegen komen. Het is een uit de hand gelopen one night stand, en momenteel zijn we bijna een jaar bij elkaar.

Dus wie weet, geniet er lekker van en kijk gewoon met de dag hoe het voelt.

Ik ben hem idd ook tegen gekomen bij het uit gaan... en tot nu toe zien we elkaar iedere dag. Het is zo raar. Ik heb wel ONS gehad en dan is het daarmee ook weer klaar. Maar met hem wil ik vanalles proberen. We connecten ergens ook op een dieper level dan alleen maar *** en ook dieper dan gewoon vrienden. Ik voel me heel veilig en open bij hem. Ik hoef me niet anders voor te doen dan ik ben.


xrobbiee schreef:
Tja als je zo een sterke aantrekkingskracht heb dan zou ik gewoon kijken waar dit heen gaat. Beiden zeggen jullie niet verliefd te willen worden maar duidelijk is dat langzaam al aan het gebeuren. Ik zou zeggen gewoon er aan over geven en zien waar het schip strand ;)

Ergens ben ik heel erg bang om me weer te binden en ik wil dit ook nog niet stoppen. Ik ben zo bang dat als we er allebij voor uitkomen over een poosje dat we er dan allebij zo van ondersteboven zijn dat we niet meer durven.

Why why why is dit zo moeilijk... ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:04

"Life is what happens to you while you're busy making other plans."
Niet te veel over nadenken, je leeft nu, van genieten en wat gebeurt gebeurt!
Of het afkappen en over een tijdje denken goh, had ik toen maar........ :(

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:08

Anoniem schreef:
"Life is what happens to you while you're busy making other plans."
Niet te veel over nadenken, je leeft nu, van genieten en wat gebeurt gebeurt!
Of het afkappen en over een tijdje denken goh, had ik toen maar........ :(

Afkappen kan ik het niet :\ :x

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:13

Wat leuk Peelie!
Ik denk dat je de keuze onbewust toch al gemaakt hebt, gewoon ervoor gaan en kijken waar het strand.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:14

Peelie schreef:
__Sannne schreef:
Mijn vriend en ik begonnen ook zo Peelie. Ik woonde net in een nieuwe stad, was wel wat aan het Tinderen maar was niet opzoek naar iets serieus. Hij kwam net uit een relatie en was ook zeker niet opzoek naar iets nieuws. Totdat we elkaar bij het uitgaan tegen komen. Het is een uit de hand gelopen one night stand, en momenteel zijn we bijna een jaar bij elkaar.

Dus wie weet, geniet er lekker van en kijk gewoon met de dag hoe het voelt.

Ik ben hem idd ook tegen gekomen bij het uit gaan... en tot nu toe zien we elkaar iedere dag. Het is zo raar. Ik heb wel ONS gehad en dan is het daarmee ook weer klaar. Maar met hem wil ik vanalles proberen. We connecten ergens ook op een dieper level dan alleen maar *** en ook dieper dan gewoon vrienden. Ik voel me heel veilig en open bij hem. Ik hoef me niet anders voor te doen dan ik ben.


Ja same. Normaal gesproken ben ik bij ONS gelijk weer weg in de ochtend en spreek ik ze eigenlijk nooit weer. :)) Bij deze bleef ik tot 10u s'avonds gezellig films kijken en eten en alles. Je kan het niet plannen, zulke dingen gebeuren nou eenmaal wanneer ze gebeuren. Ik zou er gewoon het beste van maken. Maar blijf wel goed communiceren.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:20

Jullie kunnen toch ook zo gezellig met elkaar doorgaan zonder er een sticker op te plakken?

Ik zou het niet kunnen, maar als jullie er beide goed bij voelen, waarom niet?

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:27

Ja wie weet dat dat het is dan inderdaad....balen maar dan is het niet anders....

Zal het regio gebonden zijn? _O- Je zou hier in de randstad juist veel mensen en dus meer kans verwachten. Of zullen ze hier door de drukte op Tinder juist kieskeuriger zijn?

Hmm klinkt lastig Peelie, maar het heeft toch wel weer wat denk ik. Zou er voora nu van genieten hoe het gaat en het gewoon over je heen laten komen en kijken waar het schip strand. Niet heel vergelijkbaar. Maar mijn ex zei ook tegen me dat ik 0,0001% kans had dat het wat zo worden.....dat is uiteindelijk toch ook iets geworden terwijl we het beide niet verwachte.....het kan alle kanten op. Maar gewoon genieten is het belangrijkste denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:33

Peelie schreef:
Anoniem schreef:
"Life is what happens to you while you're busy making other plans."
Niet te veel over nadenken, je leeft nu, van genieten en wat gebeurt gebeurt!
Of het afkappen en over een tijdje denken goh, had ik toen maar........ :(

Afkappen kan ik het niet : :x


Nou ja, duidelijk dan toch? ;)

Peelie

Berichten: 13420
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 11:38

Ik ga er idd maar gewoon het beste van maken. Tot nu toe vinden we het allebij veel te leuk. Dat is wel duidelijk.

En mischien is het wel het idee van een label er op plakken. Ik weet het niet...