Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 17:26

Wat jammer Peelie! Maar als het niet is wat je er van verwacht/wat je wilt dan is het maar beter zo.

Leuk Silly! En Fem nu officieel aan het samenwonen, goed zeg!

Ik tel echt de minuten af tot ik hem weer zie. Wat. Een. Waanzin. Kan iemand me even slaan? :+ Het was helemaal niet de bedoeling om zo snel al op date te gaan én zo hard voor iemand te vallen. Maar ja… :=

Alja

Berichten: 25650
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 17:37

Jeetje Berdien
Wat ontzettend leuk voor jou en ook fijn dat de neuzen dezelfde kant op staan.

Fem ook voor jou ontzettend leuk!

Silly familie ontmoeten wijst ook wel op iets serieus, leuk zeg!

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 23:30

Haha ja zelfs op mijn leeftijd vond ik dat nog best spannend.

Leuk Berdien, geniet ervan

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:05

Volgens mij is dat nooit niet spannend :))

Ik heb net de date uitgezwaaid O:) :=

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:11

Wat leuk Berdien! <3

Lynnepinny

Berichten: 2708
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:16

Berdien schreef:
Volgens mij is dat nooit niet spannend :))

Ik heb net de date uitgezwaaid O:) :=

Ohh, goed gedaan :9k

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 17:46

Jaaa zo leuk! Het is zo gezellig en ook bizar vertrouwd. En hij heeft zo'n verschrikkelijk goed lijf :~ Enige nadeel is dat ik er zelf zo'n flubber naast lijk :')

Kreeg net een appje of ik vanavond nog even langs kwam. Oké :D

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 17:50

Lekker berdien! :D

Marocje
Berichten: 5623
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 18:39

Ah, superleuk om te lezen Berdien <3

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 23:44

Ben echt jaloers op je vibe Berdien .

Zit ik dan thuis met m'n kinderen en vriend die voetbal kijkt terwijl hij in mijn bed zou kunnen liggen. What nou vibe? Ik wil dat weer terug.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 23:45

Zonder kleding tussen hem en de tv gaan staan kan helpen! :D

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 23:46

Joh, dat is toch gewoon de nieuwigheid? Waarom zou dat je jaloers maken? Of ben je niet gelukkig in je relatie?

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 23:50

Berdiens verhaal brengt me wel weer terug naar de tijd dat alles nieuw was en nog open lag.

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 23:52

MarcoBorsato schreef:
Joh, dat is toch gewoon de nieuwigheid? Waarom zou dat je jaloers maken? Of ben je niet gelukkig in je relatie?

Denk het eigenlijk niet. Dat poedersuiker. Dames, date aub niemand in de horeca tenzij je dezelfde uren maakt.

Alja

Berichten: 25650
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 04:36

Urielle schreef:
Ben echt jaloers op je vibe Berdien .

Zit ik dan thuis met m'n kinderen en vriend die voetbal kijkt terwijl hij in mijn bed zou kunnen liggen. What nou vibe? Ik wil dat weer terug.

Whaha niet jaloers...
Het begin is toch altijd dodelijk vermoeiend en doorgaan op adrenaline :)

Captain

Berichten: 21412
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 07:26

Ik snap denk ik wel wat je bedoelt Urielle. Heb ik het ook vaak met een vriendin over, zij vindt het al heel snel een sleur worden terwijl ik dat juist heel prettig vindt en niet zo negatief zie als 'sleur'.

Die eerste paar weken zijn super leuk, alles nieuw, je ontdekt samen alles voor de eerste keer. Die spanning mis je soms wel.. (Daarom lees ik hier nog mee want al m'n vrienden zijn gesetteld dus ik hoor geen sappige verhalen meer. :'))

Maar ik vind zoals het nu is ook écht heel fijn, zo vertrouwd! <3 Kan me voorstellen dat dat misschien na jaaaaaaren ook wel kan gaan vervelen.. But then it's time to spice things up! <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 09:02

Alja schreef:
Urielle schreef:
Ben echt jaloers op je vibe Berdien .

Zit ik dan thuis met m'n kinderen en vriend die voetbal kijkt terwijl hij in mijn bed zou kunnen liggen. What nou vibe? Ik wil dat weer terug.

Whaha niet jaloers...
Het begin is toch altijd dodelijk vermoeiend en doorgaan op adrenaline :)


Overdrijven is ook een vak, wat is daar nou dodelijk vermoeiend aan? Het geeft juist energie.

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 09:32

Ik vind het ook verre van vermoeiend hoor :D

Snap wel wat je bedoelt Urielle, als je wat langer samen bent dan is het echte spannende er wel een keertje af. Dat heeft zo zijn voor- en nadelen :))

Gisteravond was ik bij hem, gezellig samen een film gekeken. Niet heel spannend :D Maar wel heel knus. Hij heeft nu een week zijn zoon, dus maar even zien wanneer we weer af kunnen spreken.

Zijn beide wel weer van Happn af. Geen behoefte om met anderen te daten.

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:19

Captain schreef:
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt Urielle. Heb ik het ook vaak met een vriendin over, zij vindt het al heel snel een sleur worden terwijl ik dat juist heel prettig vindt en niet zo negatief zie als 'sleur'.

Die eerste paar weken zijn super leuk, alles nieuw, je ontdekt samen alles voor de eerste keer. Die spanning mis je soms wel.. (Daarom lees ik hier nog mee want al m'n vrienden zijn gesetteld dus ik hoor geen sappige verhalen meer. :'))

Maar ik vind zoals het nu is ook écht heel fijn, zo vertrouwd! <3 Kan me voorstellen dat dat misschien na jaaaaaaren ook wel kan gaan vervelen.. But then it's time to spice things up! <<)
Dit klinkt wel herkenbaar! Hier pas een half jaar samen, dus nog volop ontdekken. Maar een beetje regelmaat en jezelf zijn is ook fijn. Bijv. appeltaart bakken in je pyjama, inclusief Portugese sloffen :’)

Berdien, onwijs tof nieuws!

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 10:59

Ailill schreef:
Captain schreef:
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt Urielle. Heb ik het ook vaak met een vriendin over, zij vindt het al heel snel een sleur worden terwijl ik dat juist heel prettig vindt en niet zo negatief zie als 'sleur'.

Die eerste paar weken zijn super leuk, alles nieuw, je ontdekt samen alles voor de eerste keer. Die spanning mis je soms wel.. (Daarom lees ik hier nog mee want al m'n vrienden zijn gesetteld dus ik hoor geen sappige verhalen meer. :'))

Maar ik vind zoals het nu is ook écht heel fijn, zo vertrouwd! <3 Kan me voorstellen dat dat misschien na jaaaaaaren ook wel kan gaan vervelen.. But then it's time to spice things up! <<)
Dit klinkt wel herkenbaar! Hier pas een half jaar samen, dus nog volop ontdekken. Maar een beetje regelmaat en jezelf zijn is ook fijn. Bijv. appeltaart bakken in je pyjama, inclusief Portugese sloffen :’)

Berdien, onwijs tof nieuws!


Gedeelde hobbie hier, alleen dan met mijn poezen huissokken <3

Mijn vriendinnen en vrienden hebben ook allemaal lange relaties en leven met mijn date leven mee. Missen ook die avonturen :D Ik vind dat eerste half jaar juist poedersuiker, al die hormonen en onzekerheden... Doe mij maar die diepere connectie ipv de roze wolk :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33855
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:32

Ik heb echt maar een maand onzekerheden gehad en toen wist ik al van dit zit goed en het hoort zo. Maar ja ik heb dan ook een lockdown relatie die gaan sowieso snel geloof ik. :D

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 11:37

Ohh Silly wat leuk!!! En Berdien ook, jullie gaan lekker!

Ik was even offline omdat mijn vriend van vorig jaar (die met bindingsangst) ineens inde lucht kwam. Paar afspraken gehad plus de rest uiteraard en man wat was dat gewoon weer gelijk goed maar je weet dat je ook een "gesprek" moet hebben. Dus uiteindelijk gedaan en we zitten gewoon echt te ver uit elkaar. Hij wil zijn vrijheid niet opgeven, ik wil meer dan alleen een beetje afspreken. En niet eens samenwonen of iets dergelijks maar gewoon meer verbinding ,meer voor elkaar gaan dan alle opties open houden. Dus dat hebben we heel goed uitgesproken en besloten dat we dus niet meer afspreken. Deed minder zeer dan vorig jaar want dit keer was ik voorbereid maar toch hoopte ik natuurlijk wel dat ie inmiddels tot inkeer gekomen was. Het is niet anders.

Vorige week een aardige date gehad maar niks wereldschokkends en hij blijft nu ook bijster stil op de app. Ik flierefluit maar weer gewoon verder en zie wel wat ik tegenkom. Ben deze week niet lekker en dan ben ik toch altidj wel weer blij dat ik gewoon alleen woon en geen gedoe om me heen heb :D

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:06

Hier na een korte pauze ook weer aan het daten. Inmiddels een leuke date gehad, maar helaas konden we niet snel weer afspreken omdat ze eerst met vakantie ging. Volgende week uitgenodigd voor een feestje in haar appartement. Ondanks dat het toch wel spannend is om gelijk zo'n setting in te gaan heb ik er wel zin in.

Silly1972

Berichten: 14785
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:09

Wij zijn nu net een maand samen en we zitten vanaf dag 1 al samen in een joggingbroek en sloffen.
Heerlijk om gewoon jezelf te kunnen zijn.
Enige gevaar bij ons is dat alles heel snel normaal en niet spannend meer zal zijn.
Maar daar hebben we het al over gehad en denk dat het wel goed zit.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 12:57

Hier inmiddels 3 maanden aan het daten met mijn tinderdate...
De joggingbroek is gelukkig ook al vroeg geïntroduceerd.

Nadat hij een scheet liet afgelopen week vond ik de tijd rijp om mijn lelijke (disco) Uggs uit de kast te halen en nu weer met lekkere warme voetjes fijn te kunnen rondlopen, we zijn de schaamte voorbij nu :D