Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sure_lee

Berichten: 10389
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:21

Zij had hem inderdaad ook geswiped. Maar meer voor de fun ook omdat ze het grappig vond dat zij hem tegen kwam. Ik zei ook toen tegen hem... tja dan had zij haar range ook wel lekker ruim staan.

Ik zette hem soms ook wel ruim om te kijken wat er voorbij kwam.
Soms zette ik ook vrouwen aan. Had bijna een date gepland met een vrouw toen ik een date had met mijn huidige vriend. Dat was liefde op het eerste gezicht dus een date met een vrouw heb ik niet kunnen proberen.

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 22:28

Relaxed schreef:
Waarschijnlijk zie je dan dus alleen alles wat jou naar rechts heeft geswiped binnen jouw leeftijdsgrenzen.


Dat is ook gewoon zo. Ik wilde even kijken wat het nou inhield, betaald Tinder, en degene die mij geswiped hebben zie ik ook alleen maar tussen de leeftijd die ik aangegeven heb..

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 01:40

Ik heb ook weleens mijn leeftijdsgrens ruimer gezet, blijkbaar toch genoeg mannen van 40+ die 21 jarige meiden liken. Niet dat daar iets mis mee is per se, meer gewoon nieuwsgierigheid.

Na mijn fiasco van gisteren heb ik nu wel een hele leuke match! Veel dezelfde interesses dus dat is altijd fijn. Wel een Belg, dus afspreken zit er voorlopig nog even niet in. Maar goed eerst maar eens een tijdje kletsen.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:18

Ai, ik kom de nieuwe vriend van mijn beste vriendin tegen op Tinder. Die zijn nu twee maanden echt samen-samen. Weet niet of ik er iets van moet zeggen want wil niet stoken... Wat zouden jullie doen?

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:29

Screenshot maken. Hem aanspreken wat de bedoeling hiervan is. En als het een goede vriendin is eens pijlen hoe de relatie gaat en het voorzichtig brengen.

Ik zou het willen weten en zou persoonlijk erg teleurgesteld zijn als een goede vriendin dit voor zich zou houden. Zeker als het mijn beste vriendin zou zijn.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 28-05-20 07:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Undefined
Berichten: 3766
Geregistreerd: 18-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:29

Ik zou het zeggen, zeker als het je beste vriendin is.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:43

Bij mijn vriendinnen, zeker zeggen tegen haar :j

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:44

Probleem is dus dat ik niet weet hoe lang het account actief blijft. Ze hebben elkaar ontmoet via Tinder.

Ik heb hem verder nog nooit ontmoet dus hem aanspreken zit er sowieso niet in.

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:46

Heb je hem niet geswiped? En dan gewoon het gesprek open en vragen of ie single is

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:48

Neverland schreef:
Ai, ik kom de nieuwe vriend van mijn beste vriendin tegen op Tinder. Die zijn nu twee maanden echt samen-samen. Weet niet of ik er iets van moet zeggen want wil niet stoken... Wat zouden jullie doen?


Ik heb dit laatst ook gehad! Precies dezelfde situatie. Ik heb het uiteindelijk wel gezegd, je moet maar zo denken: stel hij is daadwerkelijk nog actief en zij ontdekt dat ooit dan voel je je waarschijnlijk schuldig dat je niks gezegd hebt. En als je het nu vertelt, kan ze zelf kijken wat ze ermee wilt doen!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:51

Ik zou het gewoon tegen haar zeggen. Sterker nog, ik zou je echt een bar slechte vriendin vinden als je dat niet doet. Je hoeft hem niet gelijk te beschuldigen, maar je kunt gewoon noemen dat je hem tegen bent gekomen. Misschien heeft ie enkel de app verwijderd maar nog niet zijn account, weet jij veel.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 08:31

Jullie hebben gelijk. Ik heb het gezegd. Ben benieuwd hoe ze het oppakt.

Edit: ze antwoordde: ja dat klopt, hij zit er nog op omdat hij het leuk vind, niet om iemand anders te zoeken.

Ach, als zij dat gelooft.

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 08:53

Bij mijn vriendin ging het ook zo ongeveer toen...

Hij zei tegen haar dat ie de app verwijderd had maar niet wist dat ie ook z’n account moest verwijderen. Hun match was overigens wel weg terwijl dit niet automatisch gebeurd als je alleen app verwijderd :Y) . Oh ja, en ik had al eerder met hem een match gehad maar direct afgekapt toen zij begonnen te praten want hij was sowieso niet mijn ding. Toen ik het tegen haar had verteld dat ik hem nog tegenkwam op tinder was ik jaloers volgens hem :') . Yeah right...

Maar je hebt je best gedaan Neverland! Nu kan ze jou, en jij jezelf in ieder geval niets kwalijk nemen. Wat ze er verder mee doet is aan haar :j .

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:15

Jeetje ja, das wel heel naïef ook, omdat hij het leuk vindt :')

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:26

Had ook ooit zo'n vent. Die het leuk vond om op het toilet een beetje te swypen. Nou, ammehoela.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:46

Neverland schreef:
Jullie hebben gelijk. Ik heb het gezegd. Ben benieuwd hoe ze het oppakt.

Edit: ze antwoordde: ja dat klopt, hij zit er nog op omdat hij het leuk vind, niet om iemand anders te zoeken.

Ach, als zij dat gelooft.


Oh, Honey....

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:15

Ik vind het ook echt niet ok dat je jouw vent 'voor de lol' op tinder laat zitten. Dat is toch naar andere meisjes ook niet netjes en eerlijk? :n

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:17

Als hij alles naar links swiped maakt het toch niks uit? Als hij voor de lol / leuk erop zit ga je ook niet matchen en kletsen en afspreken lijkt me.
En als hij dat wel doet misschien vertelt hij het dan wel?

Maar goed, ik vind het ergggg naïef.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:31

Maar je maakt mij niet wijs dat ie alles naar links swiped, wat is dan de lol eraan? :+

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:41

Mij ook niet hoor. :') Welke man zit er nu 'voor de leuk' erop.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:47

Je wilt dan minimaal weten hoe je in de markt ligt en dus zul je matches willen hebben :')

Berdien

Berichten: 64521
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:53

Oh jemig, daar zou ik inderdaad ook niet al te hard in geloven. 'voor de leuk op tinder' uhu...

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:36

Mijn ex had ook opeens een Tinder account toen we al ruim 3 jaar een relatie hadden. Had ie niet zelf aangemaakt zei hij, maar was vast zijn ex die jaloers was en een grap met hem uithaalde. Beetje jammer voor hem dat hij app synchronisatie aan had staan op zijn telefoon zodat alle door hem op zijn telefoon gedownloade apps ook op onze gemeenschappelijke iPad kwamen te staan. Hij bleef glashard ontkennen en boos worden als ik erover begon. Ik had toen eigenlijk gelijk weg moeten gaan, maar toch nog 2 jaar langer volgehouden daarna. Liefde maakt echt blind en dom.

Rytir

Berichten: 5359
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:12

Gek is dat hè maanlicht? Als je zoiets (of iets anders stoms) ziet gebeuren bij een ander zou je als advies geven biezen pakken. Maar als je er zelf in zit met je mega roze bril zie je het rood van de vlaggen minder duidelijk...

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:14

Ja we kunnen onszelf enorm voor de gek houden.. Ik heb dat ook met mijn curacao date, al 4 jaar gaat dat op en af en steeds als we elkaar zien vlamt het weer op. Maar nu zit ik op een punt dat ik zie hoe hij echt is, een echte narcist en kan ik wel zeggen dat ik er klaar mee ben (ook al heb ik dat de afgelopen 4 jaar al 86x gezegd :+ )