Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Peelie

Berichten: 13417
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 11:04

MarlindeRooz schreef:
Scharrel gok ik. :P

Nee. Helemaal officieel staat het er voor dat je exclusief bent zonder dat je de stempel relatie er op plakt. Oftewel... het nieuwerwetse woord voor verkering :') :=

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 12:49

Ik kende het woord nog niet. Maar ik ben een ouwe vrijster. :=

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:04

Verkering is toch gewoon een relatie?? :')
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld en ik snap niet waarom het niet gewoon een relatie is?? Maar ik ben hier wss te oud voor :')

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:15

Maar wat is dan ook het verschil met het scharrel? En idd verkering is toch een relatie? :') Ik vind het ook vooral een beetje kinderachtig klinken eigenlijk haha

Het is toch gewoon een FWB, een date of een relatie?

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:18

Verkering is voor mij ook een relatie :+

Mandyy

Berichten: 30484
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:20

Voor mij ook. :j

Berdien

Berichten: 64521
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:31

Ik vind verkering ook een relatie :j

Flow klinkt meer als wat wij hebben. Soort van BFWB. We zijn elkaars beste vrienden, zijn bij elkaars familie geweest, kennen de vrienden van beide kanten, doen de benefits <<) maar hebben geen relatie en zijn dat ook niet van plan. Zijn wel exclusief. Werkt voor ons perfect :D Maar no way dat ik hem mijn 'flow' ga noemen. Ik moet bij dat woord steeds aan ongesteldheid denken _O- _O- _O-

MyWishMax

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:33

Haha, voor mij ook. FWB, of een date of een relatie. Een relatie noemden we vroeger verkering :')

Berdien, zeg dat nou niet! Ik denk bij dat woord aan mijn paard. := Verpest.....

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:34

Berdien schreef:
Ik vind verkering ook een relatie :j

Flow klinkt meer als wat wij hebben. Soort van BFWB. We zijn elkaars beste vrienden, zijn bij elkaars familie geweest, kennen de vrienden van beide kanten, doen de benefits <<) maar hebben geen relatie en zijn dat ook niet van plan. Zijn wel exclusief. Werkt voor ons perfect :D Maar no way dat ik hem mijn 'flow' ga noemen. Ik moet bij dat woord steeds aan ongesteldheid denken _O- _O- _O-


Nou wat jij omschrijft doen mijn vriend en ik nu al ruim een jaar en we noemen het gewoon een relatie.

Snap echt niet waarom mensen zo bang zijn voor labels. Alsof de hele dynamiek anders wordt zodra je het beestje bij zn naam noemt.

Berdien

Berichten: 64521
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:35

En wij dus niet :D Lekker belangrijk ook hoe wij het noemen. Als we er beiden achter staan en het werkt, wie ben jij dan om ons als 'bang voor labels' te bestempelen?

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:39

Berdien schreef:
En wij dus niet :D Lekker belangrijk ook hoe wij het noemen. Als we er beiden achter staan en het werkt, wie ben jij dan om ons als 'bang voor labels' te bestempelen?


Dat tweede stukje sloeg niet op jou persoonlijk. ;)

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:41

Berdien schreef:
Ik vind verkering ook een relatie :j

Flow klinkt meer als wat wij hebben. Soort van BFWB. We zijn elkaars beste vrienden, zijn bij elkaars familie geweest, kennen de vrienden van beide kanten, doen de benefits <<) maar hebben geen relatie en zijn dat ook niet van plan. Zijn wel exclusief. Werkt voor ons perfect :D Maar no way dat ik hem mijn 'flow' ga noemen. Ik moet bij dat woord steeds aan ongesteldheid denken _O- _O- _O-

Dit is toch gewoon een relatie... :+ Ongeacht welk naampje je er zelf aan geeft.

Berdien

Berichten: 64521
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:44

Het is zó vermoeiend om je steeds te moeten verdedigen waarom wij vinden dat het geen relatie is. Echt, lekker belangrijk hoe wij het noemen. We zijn hele goede vrienden die het bed met elkaar delen. Bij andere goede vrienden ken ik ook de vrienden/familie, spreek ik ook regelmatig mee af en doen we toffe dingen. Daar heb ik alleen geen seks mee :+ Ik heb het exclusieve erop gezet, van hem hoefde dat niet perse. Snap ook niet waarom mensen er perse wat van moeten vinden.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:48

Berdien schreef:
Het is zó vermoeiend om je steeds te moeten verdedigen waarom wij vinden dat het geen relatie is. Echt, lekker belangrijk hoe wij het noemen. We zijn hele goede vrienden die het bed met elkaar delen. Bij andere goede vrienden ken ik ook de vrienden/familie, spreek ik ook regelmatig mee af en doen we toffe dingen. Daar heb ik alleen geen seks mee :+ Ik heb het exclusieve erop gezet, van hem hoefde dat niet perse. Snap ook niet waarom mensen er perse wat van moeten vinden.


Joh, je hoeft het toch niet te verdedigen? Maar je begint er zelf over, dan is het toch niet heel gek dat je daar reacties op krijgt?

Het ging over welke naam je welke situatie geeft. Je verteld jouw situatie, en meerderen geven aan dat een relatie te noemen. Snap oprecht niet waar je nu een probleem van maakt.
Laatst bijgewerkt door __Sannne op 20-08-19 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:49

Je hoeft je toch niet te verdedigen? Er is imo alleen geen verschil.

Maar inderdaad, je komt er zelf mee.

Berdien

Berichten: 64521
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:50

Ik benoemde alleen dat de term 'flow' (brrrr) via die beschrijving klinkt als wat wij hebben, meer niet. Ik heb niet om commentaar gevraagd, of gevraagd of mensen ons wel of niet als een relatie zien :D

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:51

Berdien schreef:
Ik benoemde alleen dat de term 'flow' (brrrr) via die beschrijving klinkt als wat wij hebben, meer niet. Ik heb niet om commentaar gevraagd, of gevraagd of mensen ons wel of niet als een relatie zien :D


Dus er mag alleen ergens op gereageerd worden als daar expliciet om gevraagd wordt? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:52

Maar serieus mensen, dit is al 100x besproken in dit topic, dus ik snap heel goed dat Berdien er moe van wordt :j

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:53

__Sannne schreef:
Berdien schreef:
Ik vind verkering ook een relatie :j

Flow klinkt meer als wat wij hebben. Soort van BFWB. We zijn elkaars beste vrienden, zijn bij elkaars familie geweest, kennen de vrienden van beide kanten, doen de benefits <<) maar hebben geen relatie en zijn dat ook niet van plan. Zijn wel exclusief. Werkt voor ons perfect :D Maar no way dat ik hem mijn 'flow' ga noemen. Ik moet bij dat woord steeds aan ongesteldheid denken _O- _O- _O-


Nou wat jij omschrijft doen mijn vriend en ik nu al ruim een jaar en we noemen het gewoon een relatie.

Snap echt niet waarom mensen zo bang zijn voor labels. Alsof de hele dynamiek anders wordt zodra je het beestje bij zn naam noemt.


:') Dit slaat wel echt de spijker op zijn kop ja

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 13:58

Relaxed schreef:
Maar serieus mensen, dit is al 100x besproken in dit topic, dus ik snap heel goed dat Berdien er moe van wordt :j


Sowieso is dit onderwerp al 100x besproken hier. En iedereen geeft elke keer weer hun mening. Als Berdien er zo moe van wordt om zich steeds te moeten verdedigen kan ze toch ook gewoon besluiten om dat niet te doen? Bedoel, niemand hoeft zichzelf te verdedigen. Zolang ieders blij is met zijn/haar situatie prima.

Blijf wel bij mijn mening van eerder trouwens, over dat angstige gedrag wat betreft labels. Maar nogmaals, dat is niet persoonlijk aan Berdien gericht ofzo. Dat ging over het algemeen.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:00

Klopt, het hele onderwerp met scharrel/fwb/relatie termen, komt iedere keer weer terug :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:01

Relaxed schreef:
Klopt, het hele onderwerp met scharrel/fwb/relatie termen, komt iedere keer weer terug :')


Ja maar dat hou je altijd in zulke topics. Kijk maar naar het tattoo topic, daar wordt om de 2 pagina's gevraagd hoeveel pijn een tattoo op je rug/zij/grote teen/arm doet. :roll:

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:02

Daarom doe ik ook alleen aan neuken, ontbijten en pleitte.

Berdien

Berichten: 64521
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:04

MarcoBorsato schreef:
Daarom doe ik ook alleen aan neuken, ontbijten en pleitte.


Nu nog steeds? :oo Met twee kindertjes+man? Wat ben je toch ook ruig 8-)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 14:04

Berdien schreef:
MarcoBorsato schreef:
Daarom doe ik ook alleen aan neuken, ontbijten en pleitte.


Nu nog steeds? :oo Met twee kindertjes+man? Wat ben je toch ook ruig 8-)


Man wordt elke ochtend weer uit bed gestopt daar in huize Lieveli :))