Inspiratieloos..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deempjexxx

Inspiratieloos..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 16:26

Hallo bokkers!

Al een tijdje zit ik er mee dat ik hartstikke inspiratieloos op het gebied ben van tatoeages..
Ik heb al meer dan een jaar mijn rechter onderarm vol. Mijn bedoeling is een sleeve, dus moet mijn bovenarm nog vol gezet worden.

Ik heb een tatoeage met betekenis, en de andere is zonder betekenis. Ik heb de binnenkant van mijn onderarm vol met rozen, de buitenkant staat een vogel met tekst in romeinse cijfers. In allebei mijn tatoeages komt een driehoek terug (vond ik gewoon mooi :'))

Als ik op sites kijk kan ik nergens wat vinden waar ik zelf wat van maken kan, ik probeer inspiratie op te doen en dan zelf mijn creatie ervan te maken. Alleen vind ik niks waarvan ik denk dat past erbij..

Nou heb ik een vraag aan jullie bokkers, wat denken jullie wat mooi bij mijn andere tatoeages past? Ik sta voor alles open! Ik zet een tattoo omdat ik hem mooi vind, niet persee voor een betekenis. En ik ben heel benieuwd naar wat verschillende mensen mooi vinden!

Ik hoop dat ik er wat inspiratie van op kan doen.

Matheno

Re: Inspiratieloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:28

Kun je geen afbeeldingen delen van dingen die je mooi vindt? Of een moodboard oid?

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 16:30

Matheno schreef:
Kun je geen afbeeldingen delen van dingen die je mooi vindt? Of een moodboard oid?

Zal kunnen, alleen ik zoek echt een frisse blik. Ik ben ook wel iemand die verschillende creaties bij elkaar voegt. Heb ik bij mijn andere tatoeages ook. Dus het lijkt mij juist interessant om zonder te vertellen wat mij trekt te kijken wat voor reacties er komen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:43

Ik vind zoiets wel grappig

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 16:53

Als je niet vindt wat je wilt is het misschien ook nog geen tijd voor uitbreiding? Uiteindelijk ga je iets tegen komen waarvan je denkt: Dat is het! Dat was het wachten waard!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:40

DeMolenhoek schreef:
Als je niet vindt wat je wilt is het misschien ook nog geen tijd voor uitbreiding? Uiteindelijk ga je iets tegen komen waarvan je denkt: Dat is het! Dat was het wachten waard!

Dit is exact wat mijn gedachte is. Je moet geen tatoeage nemen omdat je een tatoeage wil.
Maar omdat je iets heel mooi vind.

Ik weet al 2 jaar wat ik op mijn andere arm wil. Vanwege de kosten heb ik het nog niet gezet.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:48

DeMolenhoek schreef:

Hier sluit ik me bij aan, bij mijn eerste tattoo kwam ik een idee tegen waarvan ik gelijk wist dat ik daar inspiratie uit kon halen. Hetzelfde voor de tweede (die nog niet is gezet). Ik kijk veel op bijv. Instagram pagina's van tattoo artiesten.

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 20:45

Ik snap jullie totaal.
Maar als ik bijv op pinterest opzoek tattoos, krijg ik allemaal bloemen etc. Heel leuk maar dat word denk ik wat te druk omdat ik er al 3 op mijn onderarm heb. Ik wil echt iets anders op mijn bovenarm maar met zoeken kom ik niet echt ver..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 07:33

Kan je dit niet beter met een artist bespreken en hem/haar een ontwerp laten maken? Grotere kans dat je dan iets origineels krijgt

Deempjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-19 14:35

Doubtless schreef:
Kan je dit niet beter met een artist bespreken en hem/haar een ontwerp laten maken? Grotere kans dat je dan iets origineels krijgt

Dit doe ik ook haha, heb ook al wat origineels en laten ontwerpen. Maar dan moet ik wel weten met wat haha. Moet natuurlijk wel aangeven wat ik mooi vind