Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Wat vind jet het lastige, duidelijk niet het gevaarherkenning als ik het zo lees omdat je daar maar 2 fout had. Daar zakt bijna niemand omdat bijna de helft van de vragen fout mag beantwoorden (hoezo een zinloos onderdeel) daar moet je je ook niet druk over maken.
Wat vind je lastige dingen in het andere deel van het examen (oa de regels). Ik ben instructeur en wil je graag helpen of ezelsbruggetjes geven maar dan is het wel handig om te weten waar je moeite mee hebt
Eileen_ schreef:Polly schreef:Wat vind jet het lastige, duidelijk niet het gevaarherkenning als ik het zo lees omdat je daar maar 2 fout had. Daar zakt bijna niemand omdat bijna de helft van de vragen fout mag beantwoorden (hoezo een zinloos onderdeel) daar moet je je ook niet druk over maken.
Wat vind je lastige dingen in het andere deel van het examen (oa de regels). Ik ben instructeur en wil je graag helpen of ezelsbruggetjes geven maar dan is het wel handig om te weten waar je moeite mee hebt
Nou ik vond de gevarenherkenning juist wel het lastigste onderdeel eigenlijkDaar zakte ik constant op tijdens de oefenexamens. Gelukkig het echte examen wel meteen gehaald. Moet ik er wel bij zeggen dat ik nog maar weinig rijlessen had gehad toen ik het theorie examen had, het scheelt al een hele hoop als je ervaring hebt op de weg.
Balen dat je het niet hebt gehaald TS! 2 fouten te veel is niet heel veel, dus volgende keer haal je het vast!
Ik merkte vooral dat goed lezen heel belangrijk is. Zo had ik een vraag waarbij er op de matrixborden (snelweg) 80 stond, met de vraag of je hier minimaal 80 moest rijden... Die had ik fout want dat had ik dus verkeerd gelezen