Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 00:25

xPabloBokt schreef:
Audi's, vreselijke auto's zijn dat. Mijn vriend had een tijdelijke lease auto, een Seat Leon FR (vergelijkbaar met een Audi A6). Echt in dat ding kon je niet normaal gas geven, de navigatie was vreselijk onduidelijk, android auto werkte NOOIT en het was echt de meest logge en onhandige auto ooit.

Nu rijden we een Kia Stonic om straks over te gaan naar een Kia e-Niro :+


Klinkt als een verbetering! :j Het is hier leasewagen en we hadden zo graag een skoda kodiaq gewild (droomauto voor de trailer, en voor mijn mama absolute droomauto, full stop :') ) maar die zat dus net boven de CO2 die mocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 00:44

oomens schreef:
MPR4 schreef:
Als Onana niet zo getreuzeld had, dan had hij dat inderdaad kunnen doen. Was daardoor namelijk nog een minuut (dus +6) bijgekomen. :))

Niet alleen Onana hoor, Van de Beek had ook niet echt haast om van het veld te gaan.

Evengoed had hij dat ook af kunnen doen met alleen geel en niet die extra tijd erbij kunnen geven.

Alleen geel zou niet veel uitmaken, want dan zou het doel van Onana (tijd rekken -> winst) waarschijnlijk bereikt worden/zijn. De extra straftijd is terecht.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 01:34

Ik vond +5 aan blessuretijd sowieso al aan de lange kant.

Maar goed, hier dus ook chagrijnig omdat Ajax heeft verloren. En ik ben niet eens een man :D

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 01:35

Tja, PSV’er in hart en nieren maar wat een zure goal was dat zeg die laatste paar seconde.

Annelien92

Berichten: 360
Geregistreerd: 19-05-10
Woonplaats: Bergen Op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 02:30

Ik erger me aan de mannengriep van vriendlief op dit moment. En dat ik eindelijk heerlijk lag te slapen en meneer even aan heel de wereld moest laten weten dat hij dacht dat hij dood ging..

Resultaat.. ik wakker, katten wakker, vriendlief ligt te slapen.

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 02:47

Ineke2 schreef:
smit_ilse schreef:
Aan de tandarts en assistente die enorm uit de hoogte deden, niet luisterde en samen conclusies trokken.... en dan ook nog een bepaald product giga afzeken en weet je wel hoe slecht dat is listerine.......euh de vorige tandarts zei dat we dat moesten gebruiken. Echt waar...elke tandarts lijkt wel anders te promoten etc....

Huh waarom zou Listerine slecht zijn dan?


Volgens haar omdat er in listerine teveel alcohol in zit maar zag dat een ander dat al had gezegd. Tandarts van gister zegt direct mondwater na poetsen en lees net reactie bokker weer niet.

Net als tijd terug, tandarts vroeg welke tandenborstel ik had. Dacht electrisch oral b. Was de beste en ja kon ze echt zien aan mijn tanden dat het een goede was. Kom ik thuis.......had ik heel ander merk:)

Ze promoten elke keer weer anders lijkt wel

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 06:26

Haha die tandartsen...kan er een boek over schrijven en heb dan ook een jaartje geleden vriendelijk verzocht om het vooral niet meer te hebben over dat ik moet flossen enzo.
Ik doe dat niet PUNT.
Ik heb al járen geen gaatjes bij controles dus hou er gewoon over op :P

Dorus

Berichten: 13230
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 07:18

Ineke2 schreef:
Haha die tandartsen...kan er een boek over schrijven en heb dan ook een jaartje geleden vriendelijk verzocht om het vooral niet meer te hebben over dat ik moet flossen enzo.
Ik doe dat niet PUNT.
Ik heb al járen geen gaatjes bij controles dus hou er gewoon over op :P

Wist je dat het voorkomen van gaatjes niet de enige reden van flossen is?
Ik wordt dit jaar 40 en heb serieus nog nooit een gaatje gehad. Risico is ook klein bij mij omdat ik gruwelijk dik glazuur heb. Daar heb ik dan weer mazzel mee.
Waar ik minder mazzel mee heb is mijn aanleg voor parodontitis. Flossen is daarom essentieel. Ik zit er niet op te wachten dat mijn perfecte dik geglazuurde tanden straks uit mijn mond vallen omdat m’n tandvlees en kaakbot ze niet meer vast kunnen houden. Wat een serieus gevolg kan zijn van parodontitis!

Prima dat je niet flost, maar gebruik het “geen gaatjes” dan beter niet als argument ;)

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 07:26

Precies dat Dorus, plus de stank van plaque en gingivitis zo goor.

Listerine is idd door de alcohol niet zo goed. Dood ook goede bacteriën. Goed poetsen en stokers/ Ragers gebruiken. Spoelmiddeltjes zijn eigenlijk overbodig of je moet er 1 voorgeschreven krijgen om bepaalde redenen.

Mijn irritatie vandaag is dat manlief 2 dagen aan de andere kant van NL werkt, in een hotel slaapt maar niet zn wekker uit heeft gezet zodat ik vanaf 5 uur klaar wakker ben. Grrr

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 08:12

Ok dan is het geen goed argument, prima hoor :)
Ik kan ook gewoon niet flossen ( fijne motoriek is niet goed) en dat is zo super frustrerend dat ik het niet doe.

Meteen een ergernis, zeker als er over blijft worden doorgezeurd bij de tandarts.
Ik ga netjes elk half jaar voor controle.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 08:15

Ineke2 schreef:
Ok dan is het geen goed argument, prima hoor :)
Ik kan ook gewoon niet flossen ( fijne motoriek is niet goed) en dat is zo super frustrerend dat ik het niet doe.

Meteen een ergernis, zeker als er over blijft worden doorgezeurd bij de tandarts.
Ik ga netjes elk half jaar voor controle.

Ah vervelend. De mondhygiënist kan ook alles goed schoonmaken voor je.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 08:29

Dat de problemen met de riolering nog steeds niet helemaal opgelost lijken -:(-
Echt een poedersuiker week.

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 08:31

Dat ik vergeten was dat vandaag een VVE thuis bijeenkomst was op school, waar ik aan mee doe dit schooljaar, en ik me verheugd had op een dagje wandelen ( want nu die creep in Zuid Limburg opgepakt is, durf ik wel weer de straat op hier ) en ME time, maar helaaaaas. -O-

Afzeggen is geen optie, want ik heb al 2x dit schooljaar moeten afzeggen en ze verwachten wel betrokkenheid natuurlijk :=

Maar dit is wel een domper zo op mijn dag, ugh.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 08:37

Ineke2 schreef:
Ok dan is het geen goed argument, prima hoor :)
Ik kan ook gewoon niet flossen ( fijne motoriek is niet goed) en dat is zo super frustrerend dat ik het niet doe.

Meteen een ergernis, zeker als er over blijft worden doorgezeurd bij de tandarts.
Ik ga netjes elk half jaar voor controle.


Ik heb ook een ergenis aan de tandarts, maar dat is meer dat ik altijd netjes doe met rubberen ragers en altijd poetsen spoelen enzo.. Maar ik altijd de opmerking krijg dat ik het niet goed doe.. Ja ik heb eenmaal ontstoken plekken in m'n mond..

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 08:54

Aan iemand op Facebook die in ieder filmpje van een kat/hond/kind iemand tagt met de boodschap dat zijn kat dat ook doet. En ook dat kinderen dan vergeleken worden met een kat.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 08:58

Aan de hond die mij vandaag links inhaalde op de trap ipv rechts. Resultaat is een blauwe kont en rug.

Van mij ter verduidelijking. De hond sodemieterde niet van de trap.

Lestrange01

Berichten: 2820
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 09:30

Aan dat mijn slang, met wie ik op de bank aan het knuffelen was, op een of andere manier in de bank was gekropen. in de bank. Dus moesten we de bank aan de onderkant opensnijden om hem eruit te krijgen. Stom dier :=

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 09:31

Note to self, nooit bij Lestrange01 op de bank gaan zitten.

:')

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 09:33

Mensen die links op de roltrap gaan staan terwijl er mensen langs willen :roll:

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 09:34

Selka schreef:
Note to self, nooit bij Lestrange01 op de bank gaan zitten.

:')


:') :') :')

Lestrange01

Berichten: 2820
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 09:38

cursebreaker schreef:
Selka schreef:
Note to self, nooit bij Lestrange01 op de bank gaan zitten.

:')


:') :') :')


Wie weet wat er omhoog kruipt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 09:39

Aan iemand die gisteren een volledige slaapkamer kwam ophalen. 5 minuten voor tijd zegt hij af vanwege de regen en open aanhanger, maar hij ging in de namiddag nog wat laten weten voor ‘s avonds. Hem een bericht gestuurd om 20.45 of hij nu nog komt of niet. De slaapkamer was namelijk van de kamer al in de trailer gezet, ivm dochter die nog slaapt in de voor en namiddag. In de trailer bleef die dan droog.

Nou goed: Ja hij kwam er nog achter! Om 9.00 uur ‘s ochtends. Het is 9.40 en nog steeds niemand te zien. De slaapkamer is nota bene gratis. Is het dan te veel gevraagd om op tijd te komen? We hebben de trailer deze middag nodig.

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 09:47

Lestrange01 schreef:
Wie weet wat er omhoog kruipt :+


Ik vind slangen wel tof overigens <3 (We hebben een albino tijgerpython van ruim 2 meter bij ons bij de Dierenambulance zitten < is van ons zelf. Gaat mee naar promoties e.d.)

Maar ik denk als ik idd ergens op een bank zit, niet wetende dat er een slang zou zitten, en er dan opeens iets langs me af kruipt, dat ik wel even 2meter omhoog spring :') :')

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 09:54

Dat ik een nieuwe kattenbak zoek voor mijn grote katten, maar dat ze allemaal zo spuuglelijk zijn , te klein of slechte recensies hebben. De enige die er nog een beetje normaal uit ziet is die van curver, maar die is te klein en ze kunnen over het randje van de bak plassen... :o

xPabloBokt

Berichten: 9476
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-19 10:23

flappie28 schreef:
Dat ik een nieuwe kattenbak zoek voor mijn grote katten, maar dat ze allemaal zo spuuglelijk zijn , te klein of slechte recensies hebben. De enige die er nog een beetje normaal uit ziet is die van curver, maar die is te klein en ze kunnen over het randje van de bak plassen... :o


Ik heb zo'n hoek kattenbak van Savic. Die kan ik in een hoek van de kamer schuiven, ideaal. Misschien is dat iets voor je?