Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 07:30

Auto die niet start _-:(

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 07:31

Dat ze hier nu 07.10 uur begonnen met heien zijn ze helemaal gek geworden.

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 07:33

Spierpijn, boer die zijn silo nog uitelkaar heeft staan. Jonge je weet toch dat je voer bestelt hebt. Zorg ervoor dat ik het voer erin kan blazen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:22

Dat collega’s mij veroordelen omdat ik niet per direct een abonnement op touring of vdab wil nemen. Dat kost meer dan €300 omdat je jou met spoed aansluit, zonder reparatie kost. Want volgens hun toon ik dan tenminste mijn goede wil. Ja daaag... Mijn vriend kan om 17.00 vanavond die batterij even goed vervangen. Ik ga niet meer dan €300 betalen zodat ik nog een uur les kan gaan volgen. 8)7 Volgens mij hebben die geld te veel...

deksel

Berichten: 3789
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:59

Ik heb iets terug gebracht bij de action vrijdag. Geld zou er vrijdag moeten opstaan. Ik vroeg 'wat nou als het er niet opstaat?'. Wordt er gezegd 'uiterlijk maandagavond staat het er echt op hoor. Anders moet je maar langskomen'. Okeeee 3x raden waar ik vanmiddag langs moet.

Flying_Angel

Berichten: 15720
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 09:00

@Deksel: zou je niet al te druk maken. Gek dat er wordt gezegd vrijdag erop, want dat is niet zo. Binnen drie werkdagen. Ik bracht ook iets terug naar Action op vrijdag, had de woensdag mijn geld terug.

deksel

Berichten: 3789
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 09:03

Flying_Angel schreef:
@Deksel: zou je niet al te druk maken. Gek dat er wordt gezegd vrijdag erop, want dat is niet zo. Binnen drie werkdagen. Ik bracht ook iets terug naar Action op vrijdag, had de woensdag mijn geld terug.

Oh :'). Beetje raar dat ze dat dan zei. Dan kijk ik nog even of ik wel langsga, scheelt weer moeite :+.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 09:09

Dat ik mezelf weer helemaal weg voel zakken in mijn winterdepressie

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 09:11

Amerikanen en hun onbedwingbare behoefte om veelal heel hard en veel te praten, ook waar het niet gepast is. Echt... pas je aan als je in Europa op bepaalde plekken bent. Ergerlijk!

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 09:15

Adelaide71 schreef:
Amerikanen en hun onbedwingbare behoefte om veelal heel hard en veel te praten, ook waar het niet gepast is. Echt... pas je aan als je in Europa op bepaalde plekken bent. Ergerlijk!


Nederlanders zijn net zo erg. Als je in het buitenland op vakantie gaat pik je de Nederlander er zo uit. Hard pratend, vaak in slippers met koters die overal rondrennen. Ongelogen, zaten in Schotland in een restaurant van de zomer, wij zaten aan de ene kant van het restaurant en aan de andere kant zat een Nederlands gezin, ik kon bijna letterlijk verstaan wat ze zeiden en er zaten echt een aantal meters tussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 09:17

Amandavd schreef:
Adelaide71 schreef:
Amerikanen en hun onbedwingbare behoefte om veelal heel hard en veel te praten, ook waar het niet gepast is. Echt... pas je aan als je in Europa op bepaalde plekken bent. Ergerlijk!


Nederlanders zijn net zo erg. Als je in het buitenland op vakantie gaat pik je de Nederlander er zo uit. Hard pratend, vaak in slippers met koters die overal rondrennen. Ongelogen, zaten in Schotland in een restaurant van de zomer, wij zaten aan de ene kant van het restaurant en aan de andere kant zat een Nederlands gezin, ik kon bijna letterlijk verstaan wat ze zeiden en er zaten echt een aantal meters tussen.


Ook asociaal inderdaad.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 12:33

Werk.

Altijd krijg ik commentaar, nooit eens een blijk van waardering

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 12:48

Zo stom geweest mijn portomonee kwijt te raken.
Is er een eerlijke vinder, sta ik op het afgesproken adres. Komt hij maar niet opdagen

black_kelpie

Berichten: 7828
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 13:16

Dat ik nu kapot moe ben omdat we weer een hele nacht niet hebben kunnen slapen door het idiote gedoe van de buren. Er is 3x politie bij geweest, ze gaan gewoon door. Ik ben om kwart over 4 in slaap gevallen, 5 uur weer wakker geschreeuwd en uiteindelijk nog van 6 tot half 9 kunnen slapen, toen begon het weer. Je zou denken dat we in een of andere achterbuurt wonen, maar dat is dus absoluut niet zo. Achterlijk volk :r

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 13:26

Aan dat ik naar mijn vrienden toe moet. Ik voel me eigenlijk veel te depressief om langs te gaan en gezellig te doen, vooral omdat ik niet met ze erover kan praten. Maar goed, ik sleep me er wel heen

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 13:41

Echt een ergernis is het niet .. denk ik.

Mijn moeder kwam ineens thuis om zich te verkleden. Ze was op haar werk 'out' gegaan en heeft daarbij een kop thee over zich heen laten vallen. Ze was er vrij nuchter onder. Ze was wat aan het eten en nouja toen ineens weg, ze hoorde de mensen wel praten. Daarna is ze, na omkleden, weer verder gaan werken en heeft nu gigantische hoofdpijn en is erg misselijk. Heb gezegd dat ze de huisarts moet bellen.

Wij hebben een vreselijk huisarts. Afspraken maken, zeker op dit tijdstip van de dag, is niet mogelijk en dan ben je pas over 2 dagen welkom weetjewel. En nu moet ze direct uit haar werk daar naar toe komen. (als het erger werd zelfs eerder komen)

Ik vind het eng .. dus zit me hier thuis toch een beetje zorgen te maken ..

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 15:16

consultatie bureau...
Advies krijgen waar je niet om vraagt maar heb je wel een vraag dan krijg je geen antwoord. Zucht..
Helemaal na een beroerde nacht beginnen over dat hij snachts nog wel eens een fles krijgt en een late terwijl dat neit meer zou moeten. Er zijn betere timingen om daar over te beginnen, en dat ik ook we weet dat hij eigenlijk geen nachtvoeding meer zou moeten maar ja...

Bloemetje75
Berichten: 1989
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 15:27

Wemkelover, oor in oor uit! Hij is volgens je onderschrift nog geen 1...

Ik erger me aan dat de school van mijn dochter een mail die voor mijn dochter bedoelt is, naar mij stuurt. Ik zit niet meer in de leerlingenraad... En nee we hebben niet dezelfde voornaam....

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 15:37

Gigantisch zere mond, maar voel me ook net een hamster dus denk dat mijn bijholtes flink bezig zijn met daarbij oorpijn en tuit erin.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 15:44

xDenies schreef:
Echt een ergernis is het niet .. denk ik.

Mijn moeder kwam ineens thuis om zich te verkleden. Ze was op haar werk 'out' gegaan en heeft daarbij een kop thee over zich heen laten vallen. Ze was er vrij nuchter onder. Ze was wat aan het eten en nouja toen ineens weg, ze hoorde de mensen wel praten. Daarna is ze, na omkleden, weer verder gaan werken en heeft nu gigantische hoofdpijn en is erg misselijk. Heb gezegd dat ze de huisarts moet bellen.

Wij hebben een vreselijk huisarts. Afspraken maken, zeker op dit tijdstip van de dag, is niet mogelijk en dan ben je pas over 2 dagen welkom weetjewel. En nu moet ze direct uit haar werk daar naar toe komen. (als het erger werd zelfs eerder komen)

Ik vind het eng .. dus zit me hier thuis toch een beetje zorgen te maken ..


Mama heeft een 'collaps' gehad, sjieuk woord gewoon. Is met neuroloog in het ZKH overlegd en zodra ze zich rotter gaat voelen moet ze langs komen. Maar voor nu even rust..

Gezellig. Zitten we samen thuis … -O-

xPabloBokt

Berichten: 9440
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-19 15:54

Tentamen recht dat slechter ging dan ik gehoopt had. -O-

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 16:11

Sommige mensen in het verkeer.... _-:( _-:( _-:( _-:( _-:(

Ik kom op de fiets uit een steegje bij een T splitsing, tegenover mij zit een vrouw in de auto, zij had dus eigenlijk voorrang. Zij kon alleen naar links of rechts.

Staat ze daar een beetje te treuzelen zonder knipperlicht aan, en het was best druk dus maar er kwam van de andere kanten al even geen verkeer aan dus ik dacht ja f*ck jou, ik neem gewoon voorrang, jij staat daar toch niks te doen zonder knipperlicht dus ja...

Dus ik fiets aan en op dat moment rijdt zij ook ineens weg, nog steeds zonder knipperlicht. Ik vol op de rem, en zij helemaal boos op mij. Had even wat onvriendelijke woorden geroepen en doorgefietst... Kom op zeg... :roll: :roll:

LoveBodin

Berichten: 4360
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 17:08

xDenies schreef:
xDenies schreef:
Echt een ergernis is het niet .. denk ik.

Mijn moeder kwam ineens thuis om zich te verkleden. Ze was op haar werk 'out' gegaan en heeft daarbij een kop thee over zich heen laten vallen. Ze was er vrij nuchter onder. Ze was wat aan het eten en nouja toen ineens weg, ze hoorde de mensen wel praten. Daarna is ze, na omkleden, weer verder gaan werken en heeft nu gigantische hoofdpijn en is erg misselijk. Heb gezegd dat ze de huisarts moet bellen.

Wij hebben een vreselijk huisarts. Afspraken maken, zeker op dit tijdstip van de dag, is niet mogelijk en dan ben je pas over 2 dagen welkom weetjewel. En nu moet ze direct uit haar werk daar naar toe komen. (als het erger werd zelfs eerder komen)

Ik vind het eng .. dus zit me hier thuis toch een beetje zorgen te maken ..


Mama heeft een 'collaps' gehad, sjieuk woord gewoon. Is met neuroloog in het ZKH overlegd en zodra ze zich rotter gaat voelen moet ze langs komen. Maar voor nu even rust..

Gezellig. Zitten we samen thuis … -O-



Sterkte met je moeder!!


Hier helemaal gaar van de hele dag studeren en ik weet nu niet of ik eerst ga paardrijden of eerst avondeten. Keuzestress

xPabloBokt

Berichten: 9440
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-19 17:28

Echt OVERAL file en heb wel wat beters te doen dan nutteloos uit een busraam staren.

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 18:05

Sport -O-
Net 16 km gefietst in 1 uur tijd.
En nee geen e-bike