Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:49

Aan het feit dat er op fb een groep is die van het natuurlijke is. Prima oke, maar staat een stuk op wat totaal geen waarheid betreft. Spreek je iemand erover aan(beheer en prive) ivm er mensen zeer zwart gemaakt worden wordt je vervolgens uitgemaakt voor dingen want je bent niet van het natuurlijke. Nu hebben ze een bekapper laten komen via die groep.....als je de hoef ziet kan je wel janken. Zo kort,zoveel hoef weg, zo'n foute stand.....en het ergste paard kan geen stap meer verzetten van de pijn.......

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:59

Ik zag een limited edition iets voorbijkomen van mijn favoriete band.. het was best duur.. maar heb het toch besteld.. Mijn rekening mag mij niet echt meer geloof ik.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33849
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:26

Ben zo moe, heb 11 uur geslapen ofzo. Maar kan wel een middagdutje doen maar mag niet haha

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:34

Dat ik geen geschikte outfit voor een begrafenis kan vinden.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 14:37

Tijdens mijn moment op de wc de deurbel |o , moest wel opendoen en dan word het akward _O-

Foaly

Berichten: 4923
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 15:22

Collega, het is druk en ik vraag of ze iets over kan nemen. 'Ja maar ik weet niet of ik dat vandaag wel af krijg'. Mens, ik zat hier vorige week ook elke dag bijna een uur langer. Je zorgt maar dat het af komt >;)

Foaly

Berichten: 4923
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:00

.... eeeeeen collega is weg 'want ze zit aan d'r uren'. En er is nog een kwartiertje werk over aan de opdracht die ik d'r gegeven had. Stel je voor dat je even je werk afmaakt voordat je vertrekt 8)7

KM_Ris

Berichten: 2944
Geregistreerd: 22-12-11
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:24

Dat mijn dochter van 5 ziek uit school komt, ze heeft een paar keer aangegeven bij de juf dat ze zich echt niet goed voelt en daar werd niets mee gedaan. :n
Juf bracht haar naar buiten met de mededeling dat ze zich niet zo lekker voelt. Heb net haar temperatuur gemeten en ze heeft 40.1
Dat is naar mijn idee niet "niet zo lekker voelen".

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:21

De vrouw op de fiets die mij (ook fietsend) geen voorrang gaf waardoor zij ineens vol op de rem moest. Mij daarna uitscheld voor "dom wijf." Ben gewoon doorgefietst uiteraard. Stond ze mij bij de volgende brug op te wachten. Ze was blijkbaar langs de andere kant van het water gefietst. Begon ze te dreigen dat ze, als ik haar nog een keer zou afsnijden, ze mij op mn bek zou tikken. :? Ben langs dr gefietst, uiteraard weer zonder wat te zeggen. Kwam ze mij nog achterna fietsen ook, weer hetzelfde dreigement. Heb er verder niet op gereageerd, en gelukkig waren er veel andere fietsers omheen. Ze fietste daarna boos door. Maar mijn hemel, je zou maar zo in het leven staan als zij. Beetje mensen bedreigen terwijl je zelf de verkeersregels niet kent.. En dan ook gewoon oprecht mensen op gaan staan wachten. Ze was echt eind 30 ofzo. Hoop voor haar omgeving dat ze iets van een woedebeheersingscursus volgt.

Zat daarna wel echt te shaken op de fiets trouwens, kan helemaal niet met zulke situaties omgaan.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:46

De twee achter me in de trein. Lopen met de knieën tegen mijn stoel te rammen, dus ik zeg er netjes wat van. Worden me toch een partij kwaad. Calm down, jeetje mina.. Je bent niet de enige in de trein, een beetje rekening houden met anderen zou je sieren.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:54

smit_ilse schreef:
Aan het feit dat er op fb een groep is die van het natuurlijke is. Prima oke, maar staat een stuk op wat totaal geen waarheid betreft. Spreek je iemand erover aan(beheer en prive) ivm er mensen zeer zwart gemaakt worden wordt je vervolgens uitgemaakt voor dingen want je bent niet van het natuurlijke. Nu hebben ze een bekapper laten komen via die groep.....als je de hoef ziet kan je wel janken. Zo kort,zoveel hoef weg, zo'n foute stand.....en het ergste paard kan geen stap meer verzetten van de pijn.......


Ik heb daar ook mijn mening ooit eens gezegd in een topic langere tijd terug. Ging ook over hoeven toevallig.
Ik werd nog net niet uitgescholden, omdat ik van mening ben dat je bekappen én eventueel beslag moet overlaten aan hoefsmeden die er daadwerkelijk voor geleerd hebben en een jaren lange opleiding hebben gehad. Dat is niet voor niets.
Dat je je eigen paard eventueel een beetje bijvijlt en dat af en toe laat controleren door een hoefsmid is nog best ok, maar laat het echte werk en dito probleemgevallen over aan een vakkundige smid.

Nou nou wat ik zei kon echt niet fb was even ontploft joh :roll:

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 18:15

Ineke2 schreef:
smit_ilse schreef:
Aan het feit dat er op fb een groep is die van het natuurlijke is. Prima oke, maar staat een stuk op wat totaal geen waarheid betreft. Spreek je iemand erover aan(beheer en prive) ivm er mensen zeer zwart gemaakt worden wordt je vervolgens uitgemaakt voor dingen want je bent niet van het natuurlijke. Nu hebben ze een bekapper laten komen via die groep.....als je de hoef ziet kan je wel janken. Zo kort,zoveel hoef weg, zo'n foute stand.....en het ergste paard kan geen stap meer verzetten van de pijn.......


Ik heb daar ook mijn mening ooit eens gezegd in een topic langere tijd terug. Ging ook over hoeven toevallig.
Ik werd nog net niet uitgescholden, omdat ik van mening ben dat je bekappen én eventueel beslag moet overlaten aan hoefsmeden die er daadwerkelijk voor geleerd hebben en een jaren lange opleiding hebben gehad. Dat is niet voor niets.
Dat je je eigen paard eventueel een beetje bijvijlt en dat af en toe laat controleren door een hoefsmid is nog best ok, maar laat het echte werk en dito probleemgevallen over aan een vakkundige smid.

Nou nou wat ik zei kon echt niet fb was even ontploft joh :roll:



Nou echt...was echt verbaasd wat ik terug kreeg van meneer. Paard gaat naar rusthuis met redenen maar helaas kan hij geen goede stap meer zetten na de bekapping...zo sneu dit

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 18:21

Dat bijna de hele trein leeg is en twee mensen besloten dat ze precies tegenover mij moeten zitten.

deksel

Berichten: 3797
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 18:39

[***] schreef:
Dat bijna de hele trein leeg is en twee mensen besloten dat ze precies tegenover mij moeten zitten.

HAHAHAh ja hier kan ik me dood aan ergeren. Dan heb ik zo de neiging om ergens anders te gaan zitten maar dat vind ik ook zo raar :+.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 18:43

deksel schreef:
[***] schreef:
Dat bijna de hele trein leeg is en twee mensen besloten dat ze precies tegenover mij moeten zitten.

HAHAHAh ja hier kan ik me dood aan ergeren. Dan heb ik zo de neiging om ergens anders te gaan zitten maar dat vind ik ook zo raar :+.

Heb ik wel ooit gedaan :+

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 18:59

Dat ik veel te relaxed zit te doen voor iemand die midden in een tentamen week zit. Ik heb zeg maar nog niet echt de stress dat ik moet gaan leren voor tentamens, zou ik absoluut wel moeten hebben :')

Justme_Lisaa

Berichten: 2176
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 19:23

De nieuwe reclame van Seats en sofa’s. Het is er niet beter op geworden :') . Doel is dan wel weer behaald, hij is zo stom dattie blijft hangen.

Jorex

Berichten: 9992
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 19:34

Dat Jorie heeft besloten dat Luzerne digest-mix geen eten meer is van de ene op de andere dag |o
Oftewel ik blijft zitten met een zak die bijna niet is aangeraakt..

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 21:27

__Sannne schreef:
De vrouw op de fiets die mij (ook fietsend) geen voorrang gaf waardoor zij ineens vol op de rem moest. Mij daarna uitscheld voor "dom wijf." Ben gewoon doorgefietst uiteraard. Stond ze mij bij de volgende brug op te wachten. Ze was blijkbaar langs de andere kant van het water gefietst. Begon ze te dreigen dat ze, als ik haar nog een keer zou afsnijden, ze mij op mn bek zou tikken. :? Ben langs dr gefietst, uiteraard weer zonder wat te zeggen. Kwam ze mij nog achterna fietsen ook, weer hetzelfde dreigement. Heb er verder niet op gereageerd, en gelukkig waren er veel andere fietsers omheen. Ze fietste daarna boos door. Maar mijn hemel, je zou maar zo in het leven staan als zij. Beetje mensen bedreigen terwijl je zelf de verkeersregels niet kent.. En dan ook gewoon oprecht mensen op gaan staan wachten. Ze was echt eind 30 ofzo. Hoop voor haar omgeving dat ze iets van een woedebeheersingscursus volgt.

Zat daarna wel echt te shaken op de fiets trouwens, kan helemaal niet met zulke situaties omgaan.


Je hebt precies het juiste gedaan. Niet reageren dan heeft ze geen “ excuus” om fysiek te worden.
Het is wel een heel nare ervaring :(:)

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 07:52

Dat mensen hun feedback niet aan mij geven maar wel direct aan mijn teamleider

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:07

Ja sorry, het topic Pregnant.
Prachtige foto's, maar die titel... }:)

Wat is er mis met Nederlands?
In zoveel titels en topics. Nederlands is een prachtige taal, laten we die aub in ere houden.

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:27

Nabster schreef:
Ja sorry, het topic Pregnant.
Prachtige foto's, maar die titel... }:)

Wat is er mis met Nederlands?
In zoveel titels en topics. Nederlands is een prachtige taal, laten we die aub in ere houden.


Haha ik snap je. Ik spreek dat soort titels in mijn hoofd op z’n Nederlands uit, pregggnant

Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:29

Niobe schreef:
Nabster schreef:
Ja sorry, het topic Pregnant.
Prachtige foto's, maar die titel... }:)

Wat is er mis met Nederlands?
In zoveel titels en topics. Nederlands is een prachtige taal, laten we die aub in ere houden.


Haha ik snap je. Ik spreek dat soort titels in mijn hoofd op z’n Nederlands uit, pregggnant


Sorry kon het ook niet laten.. :')

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:33

Dat filmpje is zo geniaal :')

Ik erger mij aan het feit dat ik niet uit bed wil, zal wel een keer moeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 09:37

Nabster schreef:
Ja sorry, het topic Pregnant.
Prachtige foto's, maar die titel... }:)

Wat is er mis met Nederlands?
In zoveel titels en topics. Nederlands is een prachtige taal, laten we die aub in ere houden.

Ik begrijp sowieso de rare gewoonte om zomaar willekeurig Engelse woorden ergens tussen te gooien niet.


Maar waar ik me meer aan erger is dat ik eigenlijk een kop koffie wil om bij te komen van de schrik. Ik ben namelijk ontzettend geschrokken van het feit dat mijn koffiezetapparaat zojuist in brand is gevlogen.
Het is gelukkig goed afgelopen, mijn reactie was stekker eruit trekken en naar buiten ermee.

Maar nu de conclusie: géén koffie voor mij op dit moment.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-05-19 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt