Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loeky01
Berichten: 7318
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 17:34

De kat die vannacht om half 5 besloot om een glas kapot te gooien |o. Sliep al beroerd vannacht en morgen ook een lange en spannende dag weer.

Edit; en het onweer wat hier gruwelijk dichtbij is. De bank trilt van de klappen..

Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 17:45

Aan die verrekte rotkat die hier de boel op stelten loopt te zetten. Vreet bakjes leeg, zeikt vervolgens ons huis nog eens even onder, en zorgt ervoor dat onze katers hun territorium willen verdedigen. Onze oudste kater krijgt inmiddels pillen die het stresslevel verlagen, zodat hij in ieder geval weer wat meer ontspannen is in huis.
Ik ben laatst nog om 3:00 uit bed gegaan, omdat ik gekraak hoorde van de plastic zak waar het voer in zat. Die kat probeerde de zak kapot te knagen om bij het voer te komen :\
Hij blijkt rond te zwerven in een redelijk groot deel van het dorp, en dit bij meerdere woningen te doen.

Oproepje geplaatst op onze lokale facebookgroep. Mocht niemand weten van wie de kat is, willen we hem laten vangen en wegbrengen naar het asiel als hij geen chip blijkt te hebben.

nicole_floor

Berichten: 3276
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 18:51

Dat door de onweer de aardlek en uit sprong. En mijn hart nu in mijn keel zit.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:01

Ik erger mij aan het feit dat ik heel enthousiast aan het wachten was op onweer, letterlijk snel naar de winkel gelopen om drinken te halen, half uur buiten staan wachten, was me voor aan het bereiden op een pittige bui. }> De buienradar zei namelijk dat het naar mij zou komen... Maar nope, besluit die klote bui om last minute even de andere kant op te gaan.
Rond 19u zou er terug onweer komen volgens de buienradar, maar het gaat echt alle kanten op en nu zit ik hier met wat zielige regen.

Ik wil zo graag onweer. :')

Wel sterkte nicole_floor, als ik het weer kon besturen hing die bui nu boven mijn huis. :(:)

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 19:59

Ook aan het feit dat het onweer weg blijft bij mij, gun me iets -O- ik zie die bui al tijden boven het zelfde gedeelte van het land blijft hangen :')

nicole_floor

Berichten: 3276
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:24

DezeNaam schreef:
Ik erger mij aan het feit dat ik heel enthousiast aan het wachten was op onweer, letterlijk snel naar de winkel gelopen om drinken te halen, half uur buiten staan wachten, was me voor aan het bereiden op een pittige bui. }> De buienradar zei namelijk dat het naar mij zou komen... Maar nope, besluit die klote bui om last minute even de andere kant op te gaan.
Rond 19u zou er terug onweer komen volgens de buienradar, maar het gaat echt alle kanten op en nu zit ik hier met wat zielige regen.

Ik wil zo graag onweer. :')

Wel sterkte nicole_floor, als ik het weer kon besturen hing die bui nu boven mijn huis. :(:)


Dankje ik wou ook dat ik dat kon. Ik haat onweer haha.

@Charlsabella hij blijft inderdaad boven ons hangen

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:36

Kleine torretjes van hooguit 2mm die mijn kamer terroriseren. Ga weg!

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:46

ScarOfWars schreef:
Kleine torretjes van hooguit 2mm die mijn kamer terroriseren. Ga weg!


Heel hard en bruinig? Want die heb ik ook al :')

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:48

CharIsabella schreef:
ScarOfWars schreef:
Kleine torretjes van hooguit 2mm die mijn kamer terroriseren. Ga weg!


Heel hard en bruinig? Want die heb ik ook al :')


Ja! Rot dingen dat het zijn!

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:52

De heren voor ons in de bioscoop vanmiddag -:(-
Film was 16+ (John Wick), zaten er 2 jonge knulletjes en 3 oudere mannen. De jongens konden niks volgen van de film dus vroegen de hele tijd hoe of wat, en een van de oudere mannen zat constant op zijn telefoon. Op een gegeven moment zeg ik wat van dat geklets. Iets later zegt de jongen naast mij iets van de telefoon. De meneer flipt helemaal, beide staan op en even dacht ik dat het vechten ging worden :oo
De jongen naast mij loopt de zaal uit en de manager komt even later terug, spreekt de meneer met de telefoon aan op zijn telefoon. Meneer begreep het, maar nog geen twee tellen later zat hij alweer op dat ding. Ik had zo de neiging om dat ding naar de achterkant van de zaal te flikkeren. Jezus, er zijn ook mensen bij de de film (en het einde) wél willen zien! :roll:

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:54

Gelukkig nog nooit meegemaakt maar snap je helemaal! -:(-

hagelslag
Berichten: 9118
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:02

Paard die niet oplette tijdens het rijden waardoor ze flink struikelde |o
Mijn vriend reed voorop met een paard van zijn vader en mijn zusje reed achter ons.
Mijn vriend reed al de bocht om en de mijne dacht ohh moet ook moet ook en net na de bocht struikelde ze ontzettend dom omdat ze niet oplette.

Mijn ponnie staat altijd tesamen met die van mijn zusje.
Die van mijn vriend kennen ze in principe niet tenzij we dus gaan buitenrijden. (20km tussen beide woonplaatsen), dus waarom ze onnozel dat paard moet volgen is mij een raadsel

Malbec
Berichten: 1956
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 22:38

Dat die ‘heftige’ buien het midden altijd overslaan :Y)

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 22:53

Benthhh schreef:
Dat die ‘heftige’ buien het midden altijd overslaan :Y)


Het Noord Westen ook -O- wij hebben bijna nooit iets

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 23:37

Zoals altijd een warme slaapkamer :z , als ok er nou eens moe van word

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 23:50

mijn huid, wenkbrauwen, en haar.
mijn uiterlijk dus :+

Independence
Berichten: 1381
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 23:56

Ik heb weer de hele dag last gehad van paniekaanvallen en nu kan ik van de spanning ook nog eens niet slapen -O-

Hier heeft het wel geregend dus gelukkig lekker afgekoeld

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 00:00

Dat ik mezelf zo zit op te naaien dat mijn collega’s me schijnbaar online in de gaten houden en zich ergeren aan dat ik soms ‘snachts dingen post, dat ik bijna geneigd ben de hele nacht te gaan livebloggen over niks.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 00:17

het is warm, ik zweet uit alle poriën, ik heb mn wekker al vroeg gezet want ik ga zo echt niet naar school zonder te douchen, smerig!
zonder deken is geen optie maar met deken voelt als sauna

Lau

Berichten: 16680
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 00:31

Trui schreef:
het is warm, ik zweet uit alle poriën, ik heb mn wekker al vroeg gezet want ik ga zo echt niet naar school zonder te douchen, smerig!
zonder deken is geen optie maar met deken voelt als sauna


Gewoon een laken pakken heb je toch iets over je heen maar niet mega warm.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 06:33

Dat mensen anno 2019 nog steeds niet weten wat een vlogger is en vervolgens mensen belachelijk gaan maken omdat ze een vlogger zouden zijn terwijl ze dat niet zijn :+

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 06:41

SindyKaya schreef:
Dat mensen anno 2019 nog steeds niet weten wat een vlogger is en vervolgens mensen belachelijk gaan maken omdat ze een vlogger zouden zijn terwijl ze dat niet zijn :+


Ik voel mij oud -O-
Weet welk topic je bedoeld heb zelf niks gezegd, maar mensen die filmpjes maken van vooral zichzelf dat is voor toch echt 1 pot nat. Schijnbaar heet dat ook nog eens allemaal anders :+

Mandarijn
Berichten: 9072
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 07:29

Dat ik iemand iets belangrijks vroeg en diegene wel online is steeds, maar niet reageert. -O-

xDenies

Berichten: 13503
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 07:55

Dat de schilders een afspraak voor in de middag met ons hadden en vervolgens schaamteloos om half 8 aanbellen of het hek open kan.

En dan verbaasd zeggen, 'Ja alles zat nog dicht', goh.. wij hebben een vrije dag :') Het is voor ons nog weekend...

Badeendje

Berichten: 3940
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:18

Ik heb een nieuwe screenprotector op mijn telefoon geplakt, maar ik vind het niet zo netjes. Nu erger ik me de hele tijd dat het net niet lekker parallel loopt met het scherm, maar ik ben ook te knieperig om weer een nieuwe te kopen :+