Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 01:27

Tja niemand verplicht Madonna om nog op te treden toch? :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33849
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 03:07

Dat ik half dronken mijn telefoon heb laten vallen. Mweh. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 04:43

Flying_Angel schreef:
België doet dat echt altijd, nooit veel punten!

Wel 12 van Zweden :+:


Ik volg eurosong totaal niet, maar het was vandaag op de radio en vond er eerlijk gezegd helemaal niets aan :+ Maar goed, ik vind eurosong helemaal geen toonbeeld van goede muziek :')

Aan dat ik om 4.20 moest plassen en nu dus wakker lig -O-

Ianrowan2009

Berichten: 1488
Geregistreerd: 26-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 09:19

Wakker worden en er dan achter komen dat zowel de onderrug als rechterschouder vandaag een hele irritante hoofdrol gaan spelen :(
Naar de wc gaan is echt een feestje nu 8)7

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 09:33

Aan de buurt kinderen die in alle vroegte verstoppertje gaan spelen buiten en de hele straat bij elkaar schreeuwen.. Ouders zullen ze wel buiten droppen zodat ze er zelf vanaf zijn maar vervolgens kan de hele straat niet uitslapen.

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 09:40

Jildau schreef:
Aan de buurt kinderen die in alle vroegte verstoppertje gaan spelen buiten en de hele straat bij elkaar schreeuwen.. Ouders zullen ze wel buiten droppen zodat ze er zelf vanaf zijn maar vervolgens kan de hele straat niet uitslapen.


Omggg wat super irritant zeg! Willen papa en mama zeker lekker uitslapen en dat de rest van de buurt er last van ondervind, maakt dan idd niks uit nee. 8)7

Hier werden we dan vannacht weer wakker gehouden door hele luidruchtige jong volwassenen die op straat stonden te schreeuwen/lachen een half uur lang -:(- Ga dat lekker binnen doen aub! pfft.

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:39

Dat de kat vond dat ik kwart voor 6 het bed uit moest. Omgedraaid en verder geslapen en kwart voor 7 was het weer bingo. Helaas voor de kat weer omgedraaid en verder geslapen tot kwart over 8. :')

Ergernis van de kat baas die te makkelijk slaapt. :')

Vreetbuien en te veel zin om onzinnige dingen te kopen. 8)7

Myfairytale
Berichten: 5417
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 10:45

sureido schreef:
Dacht dat Nederland zeker ging winnen :+

Vond het eerste nr niet zo vals. Verder vind ik Madonna gewoon geweldig.

Dat geboe tijdens Cyprus die op Griekenland stemde. wat een belachelijk gedoe zeg dit werkt toch niet.


Dat was niet vanwege dat Cyprus op Griekenland stemde (wat ik eerst ook dacht hoor), maar hierom: https://www.ad.nl/show/ijslandse-punkro ... ~a1bf4202/

Ik ergerde me aan de politieke banden wederom.

Maar super dat Duncan gewonnen heeft!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 11:36

sureido schreef:
Al de Oostblok landen steunen en dan krijg je van dat België 6 punten.

Ik kan het echt niet meer aanzien :+


Nou echt he.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37306
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:28

Grappig zoveel ergernissen over het songfestival. ;)

Maar vanmorgen meer -:(- dan ergeren. Ben nog boos. Echt sommige hondeneigenaren zou je liefst even overheen rijden.

Honden laten wandelen in deels los deels vast gebied waar veel wild zit. Ik zag een meneer door hoog gras en bosweide lopen op het aanlijn gebied. Mm vreemd om daar dwars door een hooiland te gaan maar ok. Opeens hij schreeuwt, heeft hij een jachthond bij zich los -:(- -:(- -:(- -:(- jawel achter een ree aan. G V D zag ree over het prikkeldraad gaan, dwars de weg over naar een volgend stuk bos met de hond erachter aan. -:(- -:(- -:(-

Ooh man niet roepen niks, nee loopt op zijn dooie gemakje naar het zandpad. :n Even later komt de hond jammer genoeg vanzelf terug. Kom ik de man tegen op het vast pad. Ik heb hem echt enorm de les gelezen, waar hij met zijn hersens zat om een jachthond daar los te laten.

Kijkt hij me uiig aan. Ja maar daar op het losloop pad kom ik altijd veel reeen tegen dus loop ik maar hier los. :oo :roll: 8)7 -:(- _-:( werkelijk waar heb je je hersens dan? Gaat hij tegen zijn hond zeggen hoor je dat je van die mevrouw hier niet meer los mag. Aaargg grrrrr hem duidelijk gemaakt. De hond kan er niks aan doen het baasje wel. Die moet zijn hersens gebruiken.

Wat als er nu een reekalf zijn moeder kwijt is? Schouder ophalen, en daar kon hij dan niks aan doen. Ooh ik ben nog kwaad. Ergste is op een stuk van 200 m op datzelfde pad 4 losse honden van vier baasjes waarvan een met een hond vast en een los (greyhound ook al een jager) en allemaal ja we weten het niet we zijn vreemd. Nope ik zie je vaker en de borden zijn niet te missen.

Een stel met een aangelijnde hond ook die de hond hadden horen gillen en zij ook gvd was het er weer een zonder lijn. Yup -:(- _-:(

Soms begrijp ik natuurbeheerders zo goed met hun verboden voor honden mentaliteit. Zo jammer dat deze mensen het verprutsen voor de wel aan de regels houders. En hopen dat er geen reekalf was, vrees van wel omdat het een hinde was op een plek waar vaker reekalfjes veilig verstopt worden

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:34

O bah daar kan ik ook erg boos om worden. Kan daar niks aan gedaan worden, vaker controleren of iets dergelijks ?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37306
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:36

Ik ga ervan uit dat daar ook goed gecontroleerd wordt. Landgoed eigenaar heeft een fanatieke boswachten ie ik op andere stukken van hun terreinen vaak tegenkom. Overal is aanlijnen behalve een stuk waar ik vandaag was. Twee doorgaande zandwegen zijn losloop de rest het bos in aanlijnen ivm, de grote hoeveelheid wild dat er leeft. Maar op dat stuk kom ik vaker losse honden tegen maar nog nooit zoveel als vanmorgen

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 12:36

Borden worden niet meer gelezen geloof ik. Je wil niet weten hoe vaak ik iets heb gehad met honden terwijl ik aan het buitenrijden was. Losloop gebied of aangelijnd gebied. Van een hond die aan mijn stijgbeugel hing tot een rotweiler die gericht liep te happen. Altijd blij geweest dat die pony van mij er niet warm of koud van werd. 8)7

En het lijkt wel steeds erger te worden...... :roll: >;)

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:21

Heb wel in Soest tijdens een Endurance wedstrijd gehad dat een herder tegen mijn pony opsprong en hapte. De baas liep in de buurt en deed niks.

Na mijn roepen of hij zijn hond kon terugroepen riep hij dat de hond hier los mocht en deed niks.

Dus heb terug geroepen dat een losloop gebied niet betekend dat de hond anderen mag lastig vallen. En heb hem gewaarschuwd dat hij de kans had zijn hond nu terug te roepen en zo niet dan zou ik zelf zorgen dat de hond bij mij en mijn paard wegging en dat dat NIET zachtzinnig zou gaan.
Heb gezorgd dat mijn rijmaatje alles gefilmd heeft ook mijn waarschuwing naar de hondenbaas.

Hondenbaas deed wederom niks en ik telde tot 3 en heb daarna de hond een paar enorme meppen met mijn zweep gegeven. Hij ging jankend weg en hondenbaas was boos.
Heb alleen nog maar gezegd dat ik nu dan hoopte dat hij er van geleerd had en voortaan wel zijn hond bij zich zou roepen als dit gevraagd word.

Marcella

Berichten: 36811
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:43

Aan mezelf doordat ik geneigd ben tot impuls aankopen te doen.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 13:47

Ojee Marcella soms leuk, maar ook lastig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 14:51

Aan klanten die zich en aan de verkeerde kant van de pomp zetten en dan ook nog eens ruim 2 meter van de pomp. Dan komen ze vragen of jij voor hun wilt tanken om daarna boos te zijn dat je vraagt of ze hun auto willen verzetten omdat je er niet aan kunt 8)7

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 15:07

Dat de VU de tentamens tijdens de staking niet verplaatst. Dacht er eerst niet zo erg over, maar er zijn 69 tentamens en dus absoluut niet voldoende parkeerplekken. Niet iedereen kan waarschijnlijk ook met de auto komen. Top dit

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 15:20

Ik snap de ergernis, alleen examens verplaatsen is inderdaad niet zomaar mogelijk. Sterkte ermee.

Ik heb mijn werk laten weten dat ik geen vervangend vervoer heb en NIET kom tenzij ze mij komen halen en weer netjes thuisbrengen. Had eerder vrij gevraagd maar niet gekregen.
Heb ontslag genomen en dit is mijn laatste maand. Sorry ze weten dat ik niet op de fiets kan komen en de auto is ook geen optie ivm geen parkeer plek.
Dus denk zo maar dat ik toch vrij heb :P

xDenies

Berichten: 13503
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 15:50

Aan de plant van de buurvrouw die het gezamelijke hek aan t slopen is... we blijven kort knippen maar die knoesten krijg je niet vanaf onze kant kapot...

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33849
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:04

Mijn kater :+

Jolien87

Berichten: 17488
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:36

Mensen die hun bericht beginnen met "Ben ik de enige die...".
Helemaal als allang duidelijk is dat diegene niet de enige is.

Foaly

Berichten: 4923
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:41

Oh ja :')

'Ben ik de enige die...' Ja. Er zijn 7 miljard mensen op deze aarde en ja, jij bent écht de enige met dit probleem ja.

Rot toch op :')

Flying_Angel

Berichten: 15732
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:45

Of in topics op bokt. Ben ik de enige die... nee de 7 reacties boven je vonden hetzelfde 8)7 _-:(

Jolien87

Berichten: 17488
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 16:49

Flying_Angel schreef:
Of in topics op bokt. Ben ik de enige die... nee de 7 reacties boven je vonden hetzelfde 8)7 _-:(


Ik wou het niet zeggen. :=