Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 10:50

Mijn man.Hij ging mee boodschappen doen.Ik zei nog dat het voor de verjaardag was.Hij heeft wel 3 keer gevraagt of we al klaar waren en met de kar weglopen.Sta je daar met de salade enz.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 10:55

xPabloBokt schreef:
Meliaforever schreef:
Aan mijn lelijke benen..


Ik mag vandaag weer iedereen verblinden met deze melkflessen :(:)

[ [url=m/xYcWsh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Joh, lekker schijt aan hebben en genieten van het mooie weer! Als mensen er moeite mee hebben kijken ze maar lekker de andere kant op! :wave:

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:00

MarlindeRooz schreef:
Kom echt elke dag meerdere keren dezelfde sukkel tegen op Tinder. Maar daar houdt het niet op. Hij werkt ook nog een naast mijn werk. Dus kan er tijdens mijn werk ook nog eens tegenaan kijken. Ugh. :=

Hij is ook heeeel dun en pezig van het hardlopen dus dat is echt naar om te zien. En dat heeft hij als Tinder foto. :=

Je hebt er ook daadwerkelijk mee gepraat en dan meer als hoi en doei dat je weet dat het “ een sukkel” is?

Dat iemand dun en pezig kan die persoon meestal niet zoveel aan doen. Hij sport, maar er lopen genoeg mensen hard die daardoor niet dun en pezig zijn.

Waarom is dit zo’n ergernis voor je?
Kan je iemand niet blokkeren op Tinder ofzo dat je die foto niet langs ziet komen?

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:03

Ik ben niet screamish.


Eh?

Jolien87

Berichten: 17466
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:15

Sorry Marlinde, maar ik had dit toch echt niet van jou verwacht.
Wat maakt hem precies een sukkel? Is hij grof tegen je geweest? Heeft hij je iets aan gedaan?

Misschien staat hij ook wel iedere ochtend zuchtend voor de spiegel omdat hij baalt van het feit dat hij zo 'dun en pezig' is. Weet jij veel wat hij er allemaal aan doet? Of misschien is hij juist wel heel blij met hoe hij eruit ziet.
Het is niet aan jou om daar iets van te vinden en zeker niet om dit zo openlijk neer te zetten.

Oh en ik geloof dat een aantal mensen hier weet waar jij werkt dus kunnen diegenen ook herleiden wie die 'sukkel' is.

Don't judge a book by it's cover.

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:20

dat mensen gewoon rechts af slaan met hun auto en dat je dan vol op je remmen moet om er niet onder te komen, grrrr

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:39

Joh jongens komop, iedereen heeft wel ooit van iemand gedacht wat een sulletje toch :') je maakt me niet wijs dat dat niet zo is.

Ik erger me aan 5 dagen 30 graden wanneer de uni weer begint :+

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:47

sureido schreef:
Joh jongens komop, iedereen heeft wel ooit van iemand gedacht wat een sulletje toch :') je maakt me niet wijs dat dat niet zo is.

Nou nee, eigenlijk niet van een onbekend persoon.

Wel over uitspraken van iemand, of dat je op een terras zit en dat verwonderlijk kijkt naar iemand die langskomt om kledingstijl of haardracht. Dat is echter niet hetzelfde als op openbaar internet zetten dat je iemand een sukkel vind.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:55

Mijn pa en zijn korte lontje, jeetje mina |o

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 12:26

Aan de waterpomp die het niet doet. Ik had nu al weg moeten zijn _-:(

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 13:41

Ik was 5 minuten op het werk toen de leidinggevende even zijn gram kwam halen. Hij schrok toen ik begon te huilen maar toch weer zeggen.

Ik zou hem in de steek hebben gelaten en het was allemaal te plots gegaan dat ik 50% ging werken...

En toen moest ik vrolijk gaan werken met een rode betraande kop.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 13:42

Nabster schreef:
MarlindeRooz schreef:
Kom echt elke dag meerdere keren dezelfde sukkel tegen op Tinder. Maar daar houdt het niet op. Hij werkt ook nog een naast mijn werk. Dus kan er tijdens mijn werk ook nog eens tegenaan kijken. Ugh. :=

Hij is ook heeeel dun en pezig van het hardlopen dus dat is echt naar om te zien. En dat heeft hij als Tinder foto. :=


Je kent hem dus persoonlijk? Echt als in gesprekken mee gevoerd? Misschien is het wel een hele aardige jongen.

Nee nooit gesproken maar niet mijn type, dus nee...

En hij poseert met zijn lichaam dus onzeker niet denk ik. Maar is toch irritant dat iemand de hele tijd voorbij komt. Is mij irritatie en daar is dit topic voor. Doe ook aardig tegen iedereen altijd gelukkig. En werk op een plein met 5 horeca zaken dus gok zo’n 70 man personeel... dus makkelijk achterhalen mweh...
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 24-08-19 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 13:47

xDenies schreef:
Ik was 5 minuten op het werk toen de leidinggevende even zijn gram kwam halen. Hij schrok toen ik begon te huilen maar toch weer zeggen.

Ik zou hem in de steek hebben gelaten en het was allemaal te plots gegaan dat ik 50% ging werken...

En toen moest ik vrolijk gaan werken met een rode betraande kop.

Ik had in jou plaats naar huis gegaan en mij voor 100% ziekgemeld. Kom nou toch dit kan toch niet!

Je hebt contact met je huisarts toch? Ik zou daar weer een afspraak maken en bespreken wat je het beste kunt doen.

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 13:50

De parkeerplaats bij de Nederlandse kampioenschappen. Of de rijkunsten van sommige automobilisten hier. Een van de twee :')

Nyaleti

Berichten: 6230
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 13:52

xDenies schreef:
Ik was 5 minuten op het werk toen de leidinggevende even zijn gram kwam halen. Hij schrok toen ik begon te huilen maar toch weer zeggen.

Ik zou hem in de steek hebben gelaten en het was allemaal te plots gegaan dat ik 50% ging werken...

En toen moest ik vrolijk gaan werken met een rode betraande kop.


Ik vind het echt zo vreselijk om telkens jouw "ergernissen" te lezen :(:) was blij toen ik een tijdje terug las dat je de ballen had om half de ziektewet in te gaan, hopen dat het wat beter zou gaan met je. Maar met die rotzak van een leidinggevende wordt het allemaal niet makkelijker..

Ik erger me aan het feit dat ik zo oververmoeid ben dat ik voor m'n gevoel echt niet 100% meer functioneer maar moet zo wel lang auto rijden en de hele dag leuk en druk doen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 14:17

Mijn telefoon >< ,misschien maar eens door het raam pleuren

Jolien87

Berichten: 17466
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 14:41

xDenies schreef:
Ik was 5 minuten op het werk toen de leidinggevende even zijn gram kwam halen. Hij schrok toen ik begon te huilen maar toch weer zeggen.

Ik zou hem in de steek hebben gelaten en het was allemaal te plots gegaan dat ik 50% ging werken...

En toen moest ik vrolijk gaan werken met een rode betraande kop.


Ik heb echt zo met je te doen. Ondanks al je klachten blijf je toch zoveel mogelijk doen als je maar kunt. En om dan zo'n trap na te krijgen van je baas verdien je niet. :(:)

emily17
Berichten: 171
Geregistreerd: 17-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 14:49

Ik ben er zo klaar mee. Ik ben samen met m’n ouders en m’n beste vriend op vakantie. Dat moet leuk zijn toch? Nou dat is het niet. Mijn ouders doen alleen maar van alles met mijn beste vriend, mij lijken ze te vergeten. Ik heb autisme en gisteren liepen we in Oslo en ik had echt last van de drukte. Zegt mijn moeder ‘dan stop je je autisme maar weg’. Nou ja dan kunnen ze het krijgen ook. En nu snappen ze niet waarom ik boos ben.

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 14:53

Dat is me goed voel, maar onophoudelijk aan het overgeven ben...

Jolien87

Berichten: 17466
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 14:55

femke19 schreef:
Ik ben er zo klaar mee. Ik ben samen met m’n ouders en m’n beste vriend op vakantie. Dat moet leuk zijn toch? Nou dat is het niet. Mijn ouders doen alleen maar van alles met mijn beste vriend, mij lijken ze te vergeten. Ik heb autisme en gisteren liepen we in Oslo en ik had echt last van de drukte. Zegt mijn moeder ‘dan stop je je autisme maar weg’. Nou ja dan kunnen ze het krijgen ook. En nu snappen ze niet waarom ik boos ben.


Ooh dat méén je niet, en om dan zo'n opmerking van je moeder te krijgen.
Lieverd, probeer een plekje te vinden waar je even rustig kunt zitten bijkomen en zeg maar tegen je ouders hoe laat ze je daar weer kunnen oppikken.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 14:56

femke19 schreef:
Ik ben er zo klaar mee. Ik ben samen met m’n ouders en m’n beste vriend op vakantie. Dat moet leuk zijn toch? Nou dat is het niet. Mijn ouders doen alleen maar van alles met mijn beste vriend, mij lijken ze te vergeten. Ik heb autisme en gisteren liepen we in Oslo en ik had echt last van de drukte. Zegt mijn moeder ‘dan stop je je autisme maar weg’. Nou ja dan kunnen ze het krijgen ook. En nu snappen ze niet waarom ik boos ben.

:(:)
Wat rot om te lezen, hopelijk heb je nog een beetje een leuke tijd daar

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14474
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 14:58

Jikkeee schreef:
De parkeerplaats bij de Nederlandse kampioenschappen. Of de rijkunsten van sommige automobilisten hier. Een van de twee :')


_O- bij de crew P net zo.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 15:07

femke19 schreef:
Ik ben er zo klaar mee. Ik ben samen met m’n ouders en m’n beste vriend op vakantie. Dat moet leuk zijn toch? Nou dat is het niet. Mijn ouders doen alleen maar van alles met mijn beste vriend, mij lijken ze te vergeten. Ik heb autisme en gisteren liepen we in Oslo en ik had echt last van de drukte. Zegt mijn moeder ‘dan stop je je autisme maar weg’. Nou ja dan kunnen ze het krijgen ook. En nu snappen ze niet waarom ik boos ben.


Jeetje wat een nare opmerking van je moeder! En heel vervelend dat er zo weinig begrip is voor je autisme vanuit je eigen familie. -O-

Jolien87

Berichten: 17466
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 15:38

Aan dat de school waar ik werk niet is schoongemaakt in de vakantie waardoor we afgelopen week eerst zelf alles moesten boenen voor we de lokalen konden inrichten. En nu zit ik weer volledig onder de uitslag door alle stof, vuil en schoonmaakmiddelen.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 17:52

Ineke2 schreef:
Ik had in jou plaats naar huis gegaan en mij voor 100% ziekgemeld. Kom nou toch dit kan toch niet!

Je hebt contact met je huisarts toch? Ik zou daar weer een afspraak maken en bespreken wat je het beste kunt doen.


Ik ben uiteindelijk gaan werken nadat ik mijn gezicht onder de kraan had gehouden. Ik heb alles op de app gezet naar mijn moeder incl een foto van hoe ik er uit zag - een soort van bewijs. Op het moment dat het mij teveel werd en ik in janken uitbarste kwam er namelijk een andere collega binnen en toen dimde hij in.

Ik heb inderdaad contact met mijn huisarts. Ik heb gister ook een afspraak bij een bedrijfsarts gemaakt maar daar kan ik pas in september bij terecht. Ik ga maandag wel met dit verhaal bellen, wellicht kan ik eerder terecht.
Ik weet eigenlijk niet of dat een normale huisarts kan zeggen dat je maar thuis moet gaan zitten.


casperzazoe schreef:
Ik vind het echt zo vreselijk om telkens jouw "ergernissen" te lezen :(:) was blij toen ik een tijdje terug las dat je de ballen had om half de ziektewet in te gaan, hopen dat het wat beter zou gaan met je. Maar met die rotzak van een leidinggevende wordt het allemaal niet makkelijker..

Ik erger me aan het feit dat ik zo oververmoeid ben dat ik voor m'n gevoel echt niet 100% meer functioneer maar moet zo wel lang auto rijden en de hele dag leuk en druk doen


Eigenlijk de eerste dag, terwijl ik pas die middag voor het eerst 'vrij' zou zijn, werd er al gevraagd of ik me beter voelde (door hem). En al de hele week voel ik zoveel onbegrip bij hem. Ergens had ik deze uitbrander wel kunnen zien aan komen ...

Sterkte! Ook voor jou, let op jezelf ;)


Jolien87 schreef:
Ik heb echt zo met je te doen. Ondanks al je klachten blijf je toch zoveel mogelijk doen als je maar kunt. En om dan zo'n trap na te krijgen van je baas verdien je niet. :(:)


Mijn baas is er niet eens :( Dit is de leidinggevende …. Die vind dat ik hem 'in de steek' heb gelaten en dat ik hem 'gebruikt heb' om maar in de ziektewet te kunnen. En hij was echt PISSIG omdat ik niet eerder aan de bel heb getrokken (lees: als in 3 maanden eerder ofzo).

Maar iedere keer als ik er een keer voor kies om aan mezelf te denken dan is er gezeik. Dan moet ik maar gewoon komen of gewoon doorlopen (zware hersenschudding, gekneusde ribben, zwaar gekneusde voet - enzovoort) Of als ik er ben dan kan ik 'ander' werk doen maar als het te druk wordt dan moet ik gewoon aangeraced komen.


Frustratie voor nu is vooral dat ik niet kan, me echt heel erg beroerd voel en vooral heel verdrietig, maar maandag ga ik kijken wat ik kan doen. Als iemand nog tips heeft ... graag.