Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:26

Dat het compleet geëscaleerd is op vakantie.
Morgen gelukkig naar huis maar bah wat kun je je soms vergissen in mensen. :n

Ineke2

Berichten: 33133
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-19 22:45

SavannahNx schreef:
Ineke2 schreef:
Was je zelf op de fiets ook?


Ja ik was op de fiets..

Wat een eikel inderdaad...

Enkele jaren terug heeft een toenmalig stalgenootje een wielrenner in de sloot doen belanden.
Kan er niks aan doen, maar ik moet er soms nog om lachen als ik weer zo’n onbeschofteling tegen kom.
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo en de beleefde zeg ik vriendelijk gedag.

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 00:11

Dat m'n laptop mega lang over een update doet, 2/3 uur verder en hij zit pas op 28% (en blijft daar nu vrolijk op hangen). Het is goed dat ik 2 laptops heb anders had ik hem het raam uitgegooid >;)

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 01:16

Klanten.... Vorige week geven ze forecasts af met enorm veel orders voor deze week; dus wij onze invalkracht gelijk geregeld voor deze week. Krijg ik net de eerste lijsten binnen voor vandaag: 6 orders van de ene en 7 van de andere klant 8)7
Shoot me now; die heb ik voor de koffie al gedaan… En nou moet ik die invalkracht heel de dag gaan bezighouden….

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 01:31

Dat mijn slaap weg is

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 01:41

Rebecca schreef:
Dat mijn slaap weg is


Hetzelfde hier :(
En ondertussen loopt er een mug me al een paar uur lek te steken.

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 07:29

Ik ben sinds 6 uur aan het werk en ben nog niet met de vrachtauto van het terrein gekomen.
De planner die sinds 7 uur in het buro zit weet niet welke garage hij moet bellen dus nu moet ik zelf wat regelen.
Ik weet welke garage ik kan bellen, ik weet alleen niet of ik dat ook echt mag.
Maar weet je, het boeit mij geen ene ruk.
De garage moet hier wel heen komen want ik kom hier zo niet weg

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 07:32

Alles pijn. Algemeen gevoel van ellendigheid. Helemaal geen zin om nog wat te doen vandaag :n

Cowboy55
Berichten: 8501
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 07:34

Dag 3 van een acute slijmbeursontsteking in de elleboog van mijn 'goede' hand. Kan gvd niet eens meer fatsoenlijk mijn r**t afvegen......

Iloveiswan

Berichten: 3322
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 07:50

Stomme mug vanacht. Vanaf 2 uur proberen te pakken denk dat ik wel 4 pogingen had maar helaas was dat kreng te snel. En dan ga je liggen en 5 min later is die er weer.
resultaat muggenbulten 2 in gezicht en 1 op billen en nog op armen en benen |o
O en allergisch zijn, die op mijn wang is niet grappig 8)7

Whale

Berichten: 2286
Geregistreerd: 22-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:04

Kan niet wachten tot ik een nieuwe baan heb gevonden. Geen rekeningen betalen maar wel boos worden wanneer klanten niet betalen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:26

NNikki schreef:
Dat het compleet geëscaleerd is op vakantie.
Morgen gelukkig naar huis maar bah wat kun je je soms vergissen in mensen. :n

Er was voor vertrek toch al gedoe?
Jammer dat het zo loopt.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:45

Het arme kind dat met al zijn spullen en fiets omviel op straat en iedereen hem liet liggen :(

Ik ben gestopt met mijn fiets, maar was nog best ver weg, en heb hem geholpen. Zwaar beladen want hij had introductie op de universiteit dus hij moest zijn treij halen gok ik. Kereltje stond helemaal te shaken. Zo sneu :(

cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:49

xDenies schreef:
Het arme kind dat met al zijn spullen en fiets omviel op straat en iedereen hem liet liggen :(

Ik ben gestopt met mijn fiets, maar was nog best ver weg, en heb hem geholpen. Zwaar beladen want hij had introductie op de universiteit dus hij moest zijn treij halen gok ik. Kereltje stond helemaal te shaken. Zo sneu :(


Ahh da's wel echt lief van je hoor!

Ik snap soms ook niet dat mensen elkaar niet meer helpen vandaag de dag en iedereen alleen maar met z'n eigen dingen bezig is, brr. Ik hoop dat ik hetzelfde had gedaan in jouw situatie! Mijn mama hartje had mij vast en zeker dit ook niet laten negeren.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 09:56

Ik zou het zelf ook fijn vinden... verderop stond een man zijn stoep te vegen met twee kinderen en die keek en ging weer verder.

Ik probeer altijd iedereen te helpen waar kan. Ondanks dat ik nu wat meer moest haasten om op tijd op mijn afspraak bij de dokter te komen.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:00

Ik word thuis gillend gek. Echt ik wil hier weg, of gewoon verdwijnen, mag ook. Ik ben helemaal klaar met alles!

Castilja

Berichten: 2505
Geregistreerd: 21-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:05

xDenies schreef:
Het arme kind dat met al zijn spullen en fiets omviel op straat en iedereen hem liet liggen :(

Ik ben gestopt met mijn fiets, maar was nog best ver weg, en heb hem geholpen. Zwaar beladen want hij had introductie op de universiteit dus hij moest zijn treij halen gok ik. Kereltje stond helemaal te shaken. Zo sneu :(


Ah oliebol dat jochie :( Helemaal in spanning voor de introductie, dan ook nog met je fiets vallen. Kan me goed voorstellen hoe ellendig dat is. Super lief dat je hem hebt geholpen! Ik vind het altijd zo sneu en kan daar niet tegen. Ook niet tegen bejaarden die alleen aan een tafeltje eten in een restaurant. Maar dat is weer een ander verhaal :')

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:15

Ja was heel sneu, zijn stuur was helemaal verdraait, lamp kapot. Maar hij stond weer op, bedankte me en ging er hard vandoor want tsja die trein. Maar heb hem wel even nagekeken of het goed ging.


Daarna ergernis aan mezelf. Volop jankend bij de huisarts gezeten en ik blijf janken. Verwijzing naar een DC kliniek/pijnpoli/anesthesioloog gekregen.

Ik hoor mijn fysio nog zeggen; Ik denk zelf aan een multidisciplinair team maar we zullen eerst dit proberen...

Nou kan vanavond de verwijzing tonen.. zucht. 9 september..

cursebreaker

Berichten: 11505
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:18

Als ik bejaarden alleen ergens zie zitten of op straat zie oversteken en heel onhandig zie rond hupsen, spring ik het liefst uit de auto om ze te helpen :') . Nu weet ik dat velen van hen gewoon heel zelfstandig zijn en ook Willen zijn. Maar echt hoor, het liefst spring ik uit de wagen om ze mee te helpen oversteken, of ze te helpen met boodschappen doen en weet ik wat (terwijl ik in de winkel waar ik werkte, me ook weer echt groen en geel kon ergeren aan bejaarde mensen hoor. Mijn hemel, wat kunnen die ook lastig zijn :') )

Pff 9 september is dan nog zover weg he Denies als je pijn hebt :( Kun je niet terugbellen naar de kliniek en kijken of je Toch niet eerder kunt komen? Vaak wil terugbellen en even wat pushen wel helpen en zul je zien dat ze misschien nog een plekje hebben waar ze je tussen kunnen proppen.

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:23

Poos terug stond er een oudere man met zijn jas te klooien, heb hem direct geholpen toen ik het zag, kleine moeite toch? Maar tegenwoordig is dat zo anders. Ik viel vorig jaar door een andere hond, samen met mijn hond. Viel zo voorover, handen lagen open. En die andere persoon liep gewoon door. Dan voel je je rot zeg!

Ja is inderdaad nog ver weg! Maar dit was de eerste mogelijkheid en anders de 3e maarja; dat is onder werktijd. Probleem is dus dat er iemand met mij mee moet, mocht er die dag direct iets gebeuren mag ik niet deelnemen aan het verkeer. OV mag wel maar er moet alsnog iemand bij me zijn mocht het mis gaan.

Dus het word nog even puzzelen..

Foaly

Berichten: 4894
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:45

Waar zit je ergens, Denies? Is er anders mss een bokker die met je mee kan?

Marcella

Berichten: 36754
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 11:59

Even contact opnemen met zorgverzekering voor bemiddeling.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:05

De constante discussie met mijn beste vriendinnetje die moslim is over het slachten en de manier erop van ons als Hollander en van hun als Moslim.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:18

Aan de buren die dag en bijna de hele nacht de bbq aan hadden afgelopen weekend en nu ook weer vrolijk doorgaan. Ik kan dus geen raam open zetten of mn was buiten drogen. En als ze nou goed konden stoken/vuurtje starten maar nee het rookt als de neten. -O-

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 12:54

Foaly schreef:
Waar zit je ergens, Denies? Is er anders mss een bokker die met je mee kan?


Marcella schreef:
Even contact opnemen met zorgverzekering voor bemiddeling.


Mijn moeder gaat mee, maar zij heeft geen rijbewijs dus we gaan met het OV dan. Wellicht is mijn broertje die dag vrij maar dat weet hij pas om 12 uur de dag er voor. Tot zover lijkt het nu geregeld.

Heb nu ook pijnstilling naast paracetamol gekregen van de huisarts. Hij heeft me ook op het hart gedrukt dat maar eens aan mezelf moet gaan denken. Hij zag dat ik er goed door heen zat .. (eerste keer dat deze man mij ziet)