Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 00:42

elnienjo schreef:
Shaggy09 schreef:
Even tussendoor, voor de dames die een hekel aan strijken hebben, je hebt tegenwoordig voor weinig geld een stoomapparaat. Is super makkelijk en snel in gebruik :j Ik haat strijken ook maar met zo'n ding is het zo gepiept. :D

Ik vind het niet nodig en elke extra handeling is mij er eentje teveel. Vaak gebruik ik in elk geval ondergoed en handdoeken zo uit de droger dus zelfs nog zonder op te vouwen. Da's een van de voordelen van alleen wonen! ;)


Tja, net wat je fijn vind he. Ik draag weleens graag blouses en die moeten nou eenmaal even glad gestreken worden. Vind ik geen moeite persoonlijk.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 01:16

Maar ondergoed en handdoeken strijk je ook niet, toch? :') staat bij mij overigens ook in de wasmand altijd te wachten tot het vanzelf weer nodig is _O-
Ieder zijn ding.

Ik erger me aan mijn katten nu die op dit tijdstip echt rete rete rete rete vervelend zijn

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 01:16

Ik heb nog nooit gestreken :')

Irriteer mij aan de warmte in de slaapkamer pff

Marcella

Berichten: 36753
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 01:53

Helaas werkkleding dat gestreken moet worden.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 09:45

Ik heb om 10u les en de paarden zijn pas 5 minuten geleden naar buiten gegaan ipv 8u. Heb ik zo een druk paard onder m'n kont, en ik vind het naar om hem er weer uit te halen.

Ik wou hem in de eerste instantie helemaal niet meer naar buiten doen maar even longeren en door miscommunicatie staat ie nu toch. Achja kan ie ff rennen en wat eten maar fijn is anders :')

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 10:03

Knabbel1070 schreef:
Ik hem me geergerd an mensen op (op wedstrijd) die de staart van hun paard (naar mijn idee) veeeel te kort hebben geknipt :') hij kwam echt net onder de hak van het paard vandaan.
Iemand die me kan uitleggen waarom ze dit doen? Mooi? Handig? Dunne staart? Wat dan ook..

Ugh mijn zus doet dat ook. Echt verminken vind ik dat. Deed ze zelfs bij de fokmerries! Mijn vader heeft haar maar een knipverbod gegeven :=
Vinden ze “mooi” vgm

Nee hoor, geef mij maar een enorm dikke, lange staart. Veel mooier

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 10:04

Ik had donderdag een afspraak bij mijn nagelstyliste maar blijkbaar hebben zij niet de juiste tijd erin gezet waardoor de afspraak niet door kon gaan. Nou krijg ik 0 contact met haar. En ik heb 1 nagel gebroken en ze zijn veel te lang nu. -O-

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 11:17

Dat ik keelontsteking heb en aan de antibiotica zit.. En vandaag voel ik mij dus echt beroerd, het komt zo op het verkeerde moment. Morgen vieren mijn zus en ik samen onze verjaardag voor de familie en dinsdag ben ik zelf jarig. Hoop dat ik mij dan wat beter voel

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 13:39

Vandaag is gewoon een rot dag. Ik loop om alles te huilen en alles is poedersuiker. Iedereen is irritant en niks gaat.

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 13:49

Hoofdpijn _-:(

Jolien87

Berichten: 17462
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 13:59

Net een sh*tload aan hapjes gekocht en bij thuiskomst lezen dat de visite heeft afgezegd.

En persoon A die ik iets in vertrouwen heb verteld met duidelijke kanttekening het niet door te vertellen, zéker niet aan persoon B. En erachter komen dat het toch is doorverteld en 3 keer raden aan wie.
Maar daar mag ik vervolgens weer niet op terugkomen van persoon B omdat hij had beloofd op zijn beurt niet aan mij door te vertellen dat persoon A mijn vertrouwen heeft geschaad.

lenaa_tje

Berichten: 10345
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 16:06

Aan dat we morgen naar de Efteling zouden maar ik nog hoest als een zeehondje en een rondje wandelen vraagt een uur bij komen. Meh stomme longontsteking.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 16:41

Aan dat ik zo moe ben, natgeregend en zo nog 1,5 uur naar huis moet rijden :( waarom kunnen we nog niet teleporteren?

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 16:52

Dat onderweg naar de bios de motor van de auto oververhit was, blijkbaar was mn vriend vergeten om de dop van de koelvloeistof er een tijdje geleden weer op te draaien. Alles bijgevuld en weer op weg. Eenmaal in de garage bij de bios waar ik een paniek aanval kreeg op de trappen door mn hoogtevrees. Ik was bijna in staat om vriend alleen naar de film te sturen en te blijven zitten waar ik zat. Ik durfde geen stap meer te verzetten en dus ben ik op mn kont al jankend de trap af gegaan. Waren we toch nog op tijd voor de film! *\o/* Maar de film was teleurstellend...hmm ja okee misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog. En later toen we op iets schuine een parkeerplaats in de stad stonden vergeet mn vriend de handrem bij het uitstappen! Dus ik in paniek want ik heb nog nooit auto gereden en de auto ging aan het rollen! Maar goed dat mijn verstand het overnam en voor ik het wist had ik de handrem te pakken en stonden we stil. Zo dat was genoeg avontuur voor de komende 3 weken. :j

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 16:55

Dat m'n zus om 4 uur klaar zou zijn met werken. Maar omdat er dus een klant is die nu al 55 minuten aan het zeuren is tegen een andere collega kan zij niet weg.

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 19:15

Dat ik geen internet en tv thuis heb.
Net gebeld ( nieuwe aanbieder) en die gaan op zijn vroegst maandag er wat aan doen -O-

Ghostattack

Berichten: 11245
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 19:25

Dat de kat al de hele middag pleite is en mijn vader maar blijft roepen "hij komt wel weer een keer terug".. Daarom wilde ik ze liever niet buiten ;( Ik kan er zo slecht tegen als ze uit het zicht verdwijnen. We zijn net 2 maanden geleden verhuisd dus de kat kent hier de weg nog niet en ik wilde ze gewoon binnen onze tuin houden.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 19:59

Mijn vader die niet begrijpt dat een vis ook een dier is en ik het niet wil hebben, ik word hier zo moedeloos van :(

Loeky01
Berichten: 7316
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 21:23

Dat ik een nieuwe laptop moet maar toch echt geen geld voor heb

Lestrange01

Berichten: 2809
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 21:26

Aan de jongen die mij wijs probeerde te maken dat vrouwen het héél leuk vinden om nageroepen te worden op straat, maak dat de kat wijs :roll:

Ineke2

Berichten: 33132
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 21:41

Lestrange01 schreef:
Aan de jongen die mij wijs probeerde te maken dat vrouwen het héél leuk vinden om nageroepen te worden op straat, maak dat de kat wijs :roll:

Ja joh daarom is het ook verboden ( in elk geval in Rotterdam kun je er een boete voor krijgen) omdat het zó leuk is :roll:

Jolien87

Berichten: 17462
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 22:06

Té leuk. :j

mala26

Berichten: 5005
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 22:29

Aan mijn collega die besloot vandaag gewoon niet op te komen dagen, niks laten horen, niet bereikbaar.
Dus wie kon op der vrije dag aan het werk, juist ikke.
(Aan de ene kant ben ik pissed aan de andere kant bezorgd vanwege het geen contact)

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 07:10

Dat ik om 05.44 wakker werd en dacht oh fack heb me verslapen

Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 10:08

Gelukkig stond je nog niet aangekleed beneden kant en klaar.