Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 19:41

Britta31 schreef:
En alcohol drinken.

Ik had 'm niet eens door! Ik stam nog uit de tijd dat er geen alcoholverbod was voor kinderen! :D

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 19:44

vikawiek schreef:
Kan de tijd even stoppen? Ik wil nog helemaal geen 18 worden

Ik snap je volledig :(:) . Ik ben ook dit jaar pas begonnen aan mijn rijbewijs.
Gelukkig is 18 worden helemaal niet zo heel eng, het is alleen even wat geregel met verzekeringen enzo.

Toch wil ik je wel aanraden om (als je het geld hebt) te beginnen met je auto rijbewijs. Je hebt nu nog veel vrije tijd en een stabiel (school)rooster, dit vinden instructeurs ook erg fijn (uit eigen ervaring :') ). Ondanks dat je nog niet weet wat je er mee aan moet of waar je naartoe zou moeten is het over een paar jaar echt wel heel handig. En als je dan alleen (langere) afstanden moet gaan rijden heb je alvast een beetje ervaring :j

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 20:07

Heb hem op mijn 26ste gehaald , je hebt alle tijd :+ :) . Paar maanden geleden pas :))


Erger mij aan het uitzicht vanaf de fauteuil en dat ik te lui ben om voortuin aan te pakken :+

hagelslag
Berichten: 9105
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 20:07

Ergenis van gister.
Ik moest naar een trouwerij en kon mijn nette schoenen niet vinden.
Nu hebben bepaalde mensen in het huishouden mijn dure nette schoenen weg gegooid.
Mijn vader had alleen de oude versleten schoenen weggegooid en eh ja moeder had de rest weg gegooid.
En bedankt...
Ca 200 euro aan schoen, weg....
En voor de bruiloft had ik geen nette schoenen.... Had een oplossing 2 maar dat was niet wat ik wou.
Oftewel morgen schoenen shoppen.... Ben weer nette schoenen nodig maat 43-44 oftewel niet goedkoop en niet makkelijk vindbaar

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 20:29

Kon ik de tijd en fouten die ik heb gemaakt maar terugdraaien...

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 20:39

SavannahNx schreef:
Kon ik de tijd en fouten die ik heb gemaakt maar terugdraaien...

:(:)
Maar bekijk het eens anders;
Van die fouten heb je geleerd en de tijd heeft je gevormd tot wat en wie je nu bent. Iedereen maakt fouten!




Okkkkeeeeeeee ik ben net mn directie tegengekomen op restaurant := we zitten letterlijk 1 tafel verderop

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 21:52

ik twijfel of ik een jurkje aan kan morgen.. 20 graden, ik ben 50 minuutjes op school middenin de dag, loop de rest van de dag in een paar winkels/ zit in de metro/ 10 minuutjes op de fiets. doe wel een jasje aan natuurlijk.

misschien als het toch te koud is doe ik er een panty onder. zonde, want ik wilde juist mn benen meer zon laten zien

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 22:20

Jurkje kan hendig.

fohadie
Berichten: 4312
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 23:13

Trui schreef:
ik twijfel of ik een jurkje aan kan morgen.. 20 graden, ik ben 50 minuutjes op school middenin de dag, loop de rest van de dag in een paar winkels/ zit in de metro/ 10 minuutjes op de fiets. doe wel een jasje aan natuurlijk.

misschien als het toch te koud is doe ik er een panty onder. zonde, want ik wilde juist mn benen meer zon laten zien



Ik weet niet hoe snel jij het koud hebt? Ik loop met dit weer in korte broek en shirt als ik niet moet werken. Boven de 15 graden heb ik geen lange broek meer aan.(alleen op werk.) Maar ik heb het dan ook heel snel warm. ( Dankzij medicatie)

Independence
Berichten: 1380
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 23:15

Dat mijn hoofd zo'n chaos is

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33844
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 23:24

fohadie schreef:
Trui schreef:
ik twijfel of ik een jurkje aan kan morgen.. 20 graden, ik ben 50 minuutjes op school middenin de dag, loop de rest van de dag in een paar winkels/ zit in de metro/ 10 minuutjes op de fiets. doe wel een jasje aan natuurlijk.

misschien als het toch te koud is doe ik er een panty onder. zonde, want ik wilde juist mn benen meer zon laten zien



Ik weet niet hoe snel jij het koud hebt? Ik loop met dit weer in korte broek en shirt als ik niet moet werken. Boven de 15 graden heb ik geen lange broek meer aan.(alleen op werk.) Maar ik heb het dan ook heel snel warm. ( Dankzij medicatie)


Die grens is bij mij dus 23/25 graden. Want ik heb het altijd koud lol.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 23:43

Ik heb ook snel koud. Voor shirt/short of kleedje heb ik wel echt 25 graden nodig. Kouder wil ik graag een goeie pull en liefst ook al lange broek of panty.

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 00:18

Dat ik een soort tweede jeugd aan het beleven ben ofzo en daarmee domme dingen in mijn hoofd haal :')
Vandaag: “het is vast een goed idee om knalrode verf in zwart geverfd haar dat half vervaagd is te gooien”.
Niet dus

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 00:25

Trui schreef:
ik twijfel of ik een jurkje aan kan morgen.. 20 graden, ik ben 50 minuutjes op school middenin de dag, loop de rest van de dag in een paar winkels/ zit in de metro/ 10 minuutjes op de fiets. doe wel een jasje aan natuurlijk.

misschien als het toch te koud is doe ik er een panty onder. zonde, want ik wilde juist mn benen meer zon laten zien


Panty meenemen?

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 00:44

Aan het feit dat ik gisteren op het strand heb gelegen, hierbij niet verbrand ben(wel ingesmeerd met factor 30, maar wel in t water geweest, zonnebrand beweert wel tegen water te kunnen)
Vandaag ga ik naar stal in m'n tanktop & bam, heel m'n schouders verbrand & was wel zo slim om den T-shirt mee te nemen, maar ik voelde pas dat ik verbrand was toen de paarden weer op stal stonden & het kwaad al geschied was... Nu dus huilen in bed

xPabloBokt

Berichten: 9465
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-19 00:49

Ze hadden idd vandaag gewaarschuwd dat de zonkracht ondanks bewolking verraderlijk sterk was.. sterkte met je verbranding, nogmaals kan ik de aftersun van Vision aanraden :(:)

TessaxQuincy

Berichten: 1041
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 03:05

Dat er een mug op mijn kamer rond vliegt, maar elke keer dat als ik mijn licht aan doe is die weer weg. En toen ik net ging rond ging kijken iets anders zag bewegen. Dus heb maar weer t licht uit gedaan.

Ik zit toch al onder de muggenbulten 1 meer maakt niet uit. :+

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 07:32

dat mijn hoofd al drie keer heeft gezegd HET IS ELF UUR JE MOET ER UIT en ik nu klaar wakker ben maar t pas half acht is... ik kon juist vandaag een keer uitslapen...

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 07:53

Dat ik vanmorgen al sinds 04.00 klaarwakker lag en je raad het al: nu op weg naar werk dommel ik in :+

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 08:37

Aan dat ik me zo triest voel :(

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:18

fohadie schreef:
Trui schreef:
ik twijfel of ik een jurkje aan kan morgen.. 20 graden, ik ben 50 minuutjes op school middenin de dag, loop de rest van de dag in een paar winkels/ zit in de metro/ 10 minuutjes op de fiets. doe wel een jasje aan natuurlijk.

misschien als het toch te koud is doe ik er een panty onder. zonde, want ik wilde juist mn benen meer zon laten zien



Ik weet niet hoe snel jij het koud hebt? Ik loop met dit weer in korte broek en shirt als ik niet moet werken. Boven de 15 graden heb ik geen lange broek meer aan.(alleen op werk.) Maar ik heb het dan ook heel snel warm. ( Dankzij medicatie)
Gisteren ondanks thermoshirt, ondershirt met lange mouwen, vest en regenjas ook nog best koud geworden. In beweging is het prima te doen, maar stilstaand in de wind is het best een beetje fris soms.

xPabloBokt

Berichten: 9465
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-19 10:24

Dat ik mijn vriend altijd meerdere keren achterna moet zitten met betaalverzoekjes. Voelt zo gierig ookal is het niet zo -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:31

De nodige drama tussen gescheiden ouders. Nee, jullie zijn niet beter als de andere. Ja, het wordt smerig gespeeld, maar jij doet er even goed aan mee. Nee, ik heb geen medelijde en nee, ik kies geen kant. Dat wil niet zeggen dat ik tegen jou ben, ook al wordt dat gedacht omdat ik geen kant kies.

Bende peuters...

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 10:40

Ik wil zo veel leuke dingen doen en ik heb zo veel leuke plannen waar ik het liefste nu mee begin, maar ik moet nu nog leren voor toetsen en herkansingen en verslagen maken voor school.
:\

Nyaleti

Berichten: 6285
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 11:01

Dat ik nogsteeds het gevoel heb alsof ik oordopjes in heb en dus weinig hoor omdat er zaterdag een waterballon vól op m'n oor kwam.. flink irritant dit.